Zwolle gaat stunten, let maar op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zwolle kan niet falen. Zelfs een ultieme vernedering calculeer ik in.
matig ploegje dat sparta praagquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Zwolle kan niet falen. Zelfs een ultieme vernedering calculeer ik in.
Als Zwolle niet wint neem ik 24 uur een knipperende UI xDquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Anders post ik 5 minuten niet op FOK!
Bij mij ging ooit de rits van het voorvakje stuk omdat iemand daar te hard aan trokquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alles wat bij mij stuk was viel niet onder de garantie
rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Zwolle niet wint neem ik 24 uur een knipperende UI xD
Geboren en getogen in East Harlemquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal Tupac een Westpack hebben gehad? xD
Ja, dat valt dus onder de garantie die ritsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij ging ooit de rits van het voorvakje stuk omdat iemand daar te hard aan trok
Zoals?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alles wat bij mij stuk was viel niet onder de garantie
Ja ik ging toen gewoon nieuwe tas halenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat valt dus onder de garantie die rits
Heb toen een Dakine gehaald, geen problemen mee gehad.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ging toen gewoon nieuwe tas halen
Nooit andere tas meer gehad na Eastpakquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb toen een Dakine gehaald, geen problemen mee gehad.
Zelfde hierquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit andere tas meer gehad na Eastpak
#autistenleef
Ik welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit andere tas meer gehad na Eastpak
#autistenleef
Vans wil ik hierna als deze kapot gaat en ik nog een rugtas nodig benquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik welVans, Dakine, Converse, Bjorn Borg, Carhartt en een onbekende merk
Dakine, Converse en Carhartt zijn voor mij ook onbekende merken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik welVans, Dakine, Converse, Bjorn Borg, Carhartt en een onbekende merk
Converse ken je toch wel? Dat is van All Starsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dakine, Converse en Carhartt zijn voor mij ook onbekende merken.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn tas voor de Eastpak was er eentje met Bert en Ernie erop.
Converse onbekend.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dakine, Converse en Carhartt zijn voor mij ook onbekende merken.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn tas voor de Eastpak was er eentje met Bert en Ernie erop.
Baasquote:
Ooh All Stars ken ik welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Converse ken je toch wel? Dat is van All Stars
Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Converse onbekend.
are u avin' a gigle m8
Ik moet (naja wil) een nieuwe schoudertas. Gewoon één voor als ik de stad in ga enz maar kan nooit een leuke vinden. Liefst iets van (nep)leerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Herschel Supply heeft ook leuke tassen
Ik wil nog een shopper.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet (naja wil) een nieuwe schoudertas. Gewoon één voor als ik de stad in ga enz maar kan nooit een leuke vinden. Liefst iets van (nep)leer
Neequote:
Ik heb momenteel een nep leren tas en die bevalt me best goed. Maar die voelt en lijkt echt extreem op echt leer. Maar als die heel erg nep lijkt hoeft het ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil nog een shopper.
Nepleer is echt niet fijn hoor
Wat voor 1?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb momenteel een nep leren tas en die bevalt me best goed. Maar die voelt en lijkt echt extreem op echt leer. Maar als die heel erg nep lijkt hoeft het ook nietGaat ook snel kapot
heuj ik mis er eenquote:
Best chille schoenen. Ik heb 4 maanden terug een paar nepperds gekocht voor een 10tje, zijn nog steeds heelquote:
schoenequote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
De tv-serie/film of de schoenen?
Uhm.. uhm.. Onbekend merk. Ik heb hem op de huishoudbeurs gekochtquote:
hoi mopquote:
Ohquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm.. uhm.. Onbekend merk. Ik heb hem op de huishoudbeurs gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |