is natuurlijk niet meer nodig als je hier de mening van 5 anonieme Fok!-posters kunt teruglezen die jou vertellen wat ze ervan vinden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:25 schreef mogsy het volgende:
Wij gaan uiteraard een inspectie laten uitvoeren,
Verdomd je hebt gelijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
is natuurlijk niet meer nodig als je hier de mening van 5 anonieme Fok!-posters kunt teruglezen die jou vertellen wat ze ervan vinden.
Beetje meer info zou prettig zijn, maar even een schot voor de boeg:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:25 schreef mogsy het volgende:
Zou het een kwestie zijn van nieuwe plafond platen monteren of mag ik dwarsbalken gaan vervangen dan wel om hoog drukken en verstevigen?.
Geen idee wat voor materiaal het is exact, ik heb wel zitten prikken met m'n vinger tijdens de bezichtiging, maar het voelde niet als plastic. Ik heb het idee dat het in de richting van hardboard/mdf/geperst hout zit dan wel een oudere variant, maar heb er nog geen mes in kunnen zettenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:18 schreef goed_volk het volgende:
Dat lijken mij plastic schroten die met te weinig nietjes zijn vastgezet. Zoiets sloop je er toch.
Het rachelwerk erboven kun je waarschijnlijk wel gebruiken oor gipsplaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |