Zeker doen. Erg goede seriequote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
van die laatste maar 2 afleveringen gezien, misschien maar eens mee doorgaan
Waarom?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar hoe gaat het hier? Ik verveel me het komende half uur nog
Niks te doen en dan ga ik de kamer van sof checken, om vervolgens zelf een kamer te gaan bekijkenquote:
Ah leuk jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niks te doen en dan ga ik de kamer van sof checken, om vervolgens zelf een kamer te gaan bekijken
Ik heb alleen geen huisnummer waar ik moet zijn en die man reageert nog niet.quote:
Komt vast wel goed johquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen huisnummer waar ik moet zijn en die man reageert nog niet.
Sowieso waren de eerdere reacties in gebrekkig Nederlands... We zien wel
Yessss.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt vast wel goed johGa je in de zelfde plaats als Sof wonen?
Nicequote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yessss.
En als het deze kamer wordt is het 10 minuten lopen naar school
Hier kom je nu pas achter Etsu?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:17 schreef Etsu het volgende:
De Japanners zijn echt vies met seksnaar zo'n winkel geweest en allemaal filmpjes met insecten in hun dingetje
Had je kunnen weten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:17 schreef Etsu het volgende:
De Japanners zijn echt vies met seksnaar zo'n winkel geweest en allemaal filmpjes met insecten in hun dingetje
He bah.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:17 schreef Etsu het volgende:
Lekker hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yessss.
En als het deze kamer wordt is het 10 minuten lopen naar school
Er is iemand in de zelfde stad waar ik toch echt liever langs gaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah.
[..]
Lekker hoor
Iedere dag bij Sof langs, gezellig.
wist wel dat ze raar waren wat dat betreft maar als je het zelf ziet damnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier kom je nu pas achter Etsu?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:21 schreef Etsu het volgende:
En een man zat ook in de winkel te rukken en toen hebben we hem betrapt
en toen gingen jullie wat lol maken met elkaar?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:21 schreef Etsu het volgende:
En een man zat ook in de winkel te rukken en toen hebben we hem betrapt
Zou daar graag heen willenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:22 schreef Amarantha het volgende:
In Zuid-Korea schijnt het net zo erg te zijn. Als ze daar niet snel gaan neuken gaan hun er ook aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |