abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 00:40:15 #251
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143729588
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:19 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

De onderzoeksgegevens van de telefoons blijken nooit in Panama te zijn aangekomen. Die liggen nog bij het NFI en/of het OM in NL.
Dat had ik volgens mij vorige week ook al vernomen. Maar was toen niet juist aangekondigd dat het dan week opgestuurd zou worden?

Ik vraag me af waarom de NFI resultaten niet onmiddellijk doorgestuurd hadden kunnen worden. Wat kunnen die pennenlikkers van het OM daar nog aan toe voegen?
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 00:44:13 #252
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143729702
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 00:40 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dat had ik volgens mij vorige week ook al vernomen. Maar was toen niet juist aangekondigd dat het dan week opgestuurd zou worden?

Ik vraag me af waarom de NFI resultaten niet onmiddellijk doorgestuurd hadden kunnen worden. Wat kunnen die pennenlikkers van het OM daar nog aan toe voegen?
Het NFI is onderdeel van het ministerie van Veiligheid en Justitie en werkt voor het OM ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 01:14:20 #253
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143730569
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 00:40 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom de NFI resultaten niet onmiddellijk doorgestuurd hadden kunnen worden.
Ja, ze hadden het onmiddellijk moeten doorsturen en dat hebben ze niet gedaan. Ze moeten zelfs nog inventariseren wat ze van het NFI gekregen hebben.
En al die tijd zeiden wij hier dat die Panamezen zo traag waren :')
quote:
Wat kunnen die pennenlikkers van het OM daar nog aan toe voegen?
Het rapport van de politie Midden-Nederland.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_143730931
De mailserver van de site answersforkris.com werkt niet.
pi_143730957
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 01:31 schreef Mr.Ping het volgende:
wat wilde je mailen dan, mogen wij dat weten?
pi_143731028
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 01:31 schreef Mr.Ping het volgende:
Dat is toch niet te geloven ;(
pi_143731032
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het NFI is onderdeel van het ministerie van Veiligheid en Justitie en werkt voor het OM ;)
Maar betekent dat dan niet dat Panama eigenlijk toegeeft door de toestellen te laten onderzoeken door het NFI, dat hun eigen "NFI" niet zo goed is als de onze.
En betekent dat dan ook niet dat ze niets in de doofpot ofzo willen stoppen omdat ze dus zelf ook wachten op de resultaten?
pi_143731055
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 01:33 schreef jackie12 het volgende:

[..]

wat wilde je mailen dan, mogen wij dat weten?
Ik heb ze niets te melden, maar ik hoorde dat mensen die iets getipt hebben geen antwoord of bevestiging van ontvangst kregen. Testje gedaan en de server geeft geen reactie...
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 01:39:58 #259
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143731092
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 01:37 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Maar betekent dat dan niet dat Panama eigenlijk toegeeft door de toestellen te laten onderzoeken door het NFI, dat hun eigen "NFI" niet zo goed is als de onze.
En betekent dat dan ook niet dat ze niets in de doofpot ofzo willen stoppen omdat ze dus zelf ook wachten op de resultaten?
Nee
pi_143731702
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee
Ze wachten niet op de resultaten?
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 02:15:11 #261
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143731708
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 02:14 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ze wachten niet op de resultaten?
LE-ZEN Jackie ;)
pi_143731834
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

LE-ZEN Jackie ;)
waren 2 vragen he :)
1e nee
2e....
tja je moet wat he tis komkommertijd
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 02:22:38 #263
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143731856
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 02:21 schreef jackie12 het volgende:

[..]

waren 2 vragen he :)
1e nee
2e....
tja je moet wat he tis komkommertijd
:D Maar je weet wel wat ik bedoel ;)
pi_143731898
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:D Maar je weet wel wat ik bedoel ;)
Heel eerlijk Whisker..nee niet echt.
Vind t namelijk opvallend dat Panama het uit handen geeft aan Nederland
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 02:26:11 #265
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143731923
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 02:24 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Heel eerlijk Whisker..nee niet echt.
Vind t namelijk opvallend dat Panama het uit handen geeft aan Nederland
Jackie, 2x uitleggen vind ik wel genoeg.. Sorry, moe, en weekend *O*
pi_143731978
Je bedoelt je post van 0.44 uur? :
"Het NFI is onderdeel van het ministerie van Veiligheid en Justitie en werkt voor het OM ;)"

dat begrijp ik wel maar tenzij je iets anders bedoelt vind ik t niet echt een antwoord op mn vraag
pi_143732659
https://mapsengine.google(...)Hsg6D8s.kUW8L5B7Y_dE

Wat zijn H12 en H13?

House 12 en house 13 ? Die van de Sinerca familie? En zo ja,kun je (misschien domme vraag) daar ook met de auto komen?
Is er bv een duidelijke plattegrond van dit gebied. (als zo'n ouderwetse wegenkaart van Nederland bv :7 )

En ook vind ik t nog steeds raar dat de rugzak verder stroomafwaarts is gevonden (in tact ) dan de schoen van Lisanne en het bekken van Kris.

Heb ook een beetje het gevoel dat dit forum een beetje doodbloedt. Is ook logisch er is ook al een tijd geen nieuws meer gekomen.

Goed weekend iedereen
pi_143736143
quote:
"Het is vervelend dat het zo lang duurt, maar dan moet er tussen Nederland en Panama beter gecommuniceerd worden", aldus de crimedeskundige in RTL Boulevard. "Ik ben zelf ook nieuwsgierig naar de uitkomst van die gegevens van die telefoons en de rugzaken.
Of het nou spelfout is of niet; rugzakken? Toch wél een rugzak meer gevonden?

[ Bericht 0% gewijzigd door MidnightB00m op 23-08-2014 11:37:50 ]
pi_143736403
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:26 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Not to take away from those poor missing girls, but a young man of 22 years old was hideously beaten and left nude by the side of the river. He was supposed to have come to my home to wash and play with Tigger who has been his friend since he was a pup.
Four local gang members are being held. He had $300 from his pay he was bringing to his mother.
I don't have a lot of details, but supposedly the forensic report will be given to the family tomorrow. With their permission i will be able to tell whole story.
Perhaps the four gang members should be questioned to see if they have any knowledge of the girls. Due to the manner and torture of my poor friend, maybe they aren't only picking on locals.
All I can say now as I am terribly upset and in mourning for this young man. Perhaps we could reach out to the family and help them, even if is just an acknowledgement that his life mattered too.

http://boquete.ning.com/f(...)9&xg_source=activity
Four gang members? Wat raar, nog niet iets eerder over gehoord. Ik weet niet of ik dit moet geloven.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:25:39 #270
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_143737378
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:26 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Of het nou spelfout is of niet; rugzakken? Toch wél een rugzak meer gevonden?
Misschien was de "crimedeskundige in RTL Boulevard" dr. Clavan.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_143738729
source: http://etsionpartait-be.b(...)-du-volcan-baru.html

Het weer was prima, mooie foto's

Il est possible ensuite de descendre de l'autre côté vers le village de Cerro Punto et de prendre des bus pour revenir, mais il y en a pour 3h de transport. Au poste de garde, on rencontre un gars qui, la veille, a entendu des cris effrayés de deux filles, puis un grand bruit de chute, et ensuite a vu trois types sur le sentier. Cela explique la présence aujourd'hui de nombreux flics ou sauveteurs sur le sentier à la recherche des filles. Après le pique-nique nous redescendons par le même chemin, un peu troublé par cette histoire et la possibilité que les deux hollandaises aient fait une mauvaise rencontre dans le secteur. En effet, il est presque impossible de se perdre sur ces sentiers bien marqués, encore moins durant 4 jours...

Sur le chemin du retour, un 4x4 s'arrête pour nous prendre et nous ramener à l'arrêt du bus. C'est bien sympa, ça nous évite la marche en plein cagnard.

[ Bericht 7% gewijzigd door theavenger_ep op 23-08-2014 13:33:48 ]
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:07:58 #272
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143739703
Die verdronken jongeman komt om de paar weken bovendrijven in dit topic.
Hij is begin april verdronken in een gevaarlijke rivier. Er zijn vooralsnog geen aanwijzingen voor een verband met de verdwijning van K & L. Het is wel tragisch natuurlijk.

De discussie op WS is ook afgedwaald, maar daar hebben ze wat meer fantasie dan hier: paragnosten, verborgen aanwijzingen in een boek van Umberto Eco, kannibalen, chupacabra's, het Panama-monster etc.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:23:10 #273
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_143740184
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:07 schreef Domnivoor het volgende:
Die verdronken jongeman komt om de paar weken bovendrijven in dit topic.
Hij is begin april verdronken in een gevaarlijke rivier. Er zijn vooralsnog geen aanwijzingen voor een verband met de verdwijning van K & L. Het is wel tragisch natuurlijk.

De discussie op WS is ook afgedwaald, maar daar hebben ze wat meer fantasie dan hier: paragnosten, verborgen aanwijzingen in een boek van Umberto Eco, kannibalen, chupacabra's, het Panama-monster etc.
Voor het verwijzen naar "verbanden" die geen verbanden zijn zitten we nu eenmaal in BNW. ;) We kunnen verwijzen naar misdaden in Panama / verdwijningen in Panama / ongelukken in Panama tot we een ons wegen, maar een dwingend verband met het lot van K&L is er niet.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_143747590
Ik twijfelde om het te vragen maar ik vraag het toch,
Waarom en wanneer hebben ze een huiszoeking gedaan in het huis van "F"?
Iemand die dat weet?

Baru schreef op 3 augustus op WS:

In the first thread I wrote about it. Some people think that the Indian are in foul play, with guide, with Mrs Pity,and almost all Boquete and expats. In the future our people will act as european/american, "they are not my family I don't help because somebody can think that I'm guilty", the judicial police DIJ was searching in Felicianos house, a neighbor from Netherlands too. To help can be dangerous too. Indian in this mountain don't have the ambition that have the people from the city(car, party, travel, luxus), this Indian are not rice farmer, they cultivates what they eats, also I don't believe it.
pi_143751278
De scenario's drogen wat op nu er geen nieuwe gegevens, feiten boven water komen.
Ik hoop nog steeds dat ze toch wat meer uit die telefoons kunnen halen, waardoor meer af te leiden is voor die ouders.
Die zullen ook 101 scenario's hebben en niet weten wat er echt is gebeurd. Dat lijkt me echt vreselijk.
Gewoon helemaal niet weten wat er met je kind is gebeurd.
Zo staan ze nog lachend op de foto en een paar uur later is er iets gebeurd wat ze uiteindelijk de dood in heeft gedreven.
Je wilt in ieder geval weten of ze niet te veel geleden hebben....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')