Dat had ik volgens mij vorige week ook al vernomen. Maar was toen niet juist aangekondigd dat het dan week opgestuurd zou worden?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De onderzoeksgegevens van de telefoons blijken nooit in Panama te zijn aangekomen. Die liggen nog bij het NFI en/of het OM in NL.
Het NFI is onderdeel van het ministerie van Veiligheid en Justitie en werkt voor het OMquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:40 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat had ik volgens mij vorige week ook al vernomen. Maar was toen niet juist aangekondigd dat het dan week opgestuurd zou worden?
Ik vraag me af waarom de NFI resultaten niet onmiddellijk doorgestuurd hadden kunnen worden. Wat kunnen die pennenlikkers van het OM daar nog aan toe voegen?
Ja, ze hadden het onmiddellijk moeten doorsturen en dat hebben ze niet gedaan. Ze moeten zelfs nog inventariseren wat ze van het NFI gekregen hebben.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:40 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat had ik volgens mij vorige week ook al vernomen. Maar was toen niet juist aangekondigd dat het dan week opgestuurd zou worden?
Ik vraag me af waarom de NFI resultaten niet onmiddellijk doorgestuurd hadden kunnen worden.
Het rapport van de politie Midden-Nederland.quote:Wat kunnen die pennenlikkers van het OM daar nog aan toe voegen?
wat wilde je mailen dan, mogen wij dat weten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:31 schreef Mr.Ping het volgende:
De mailserver van de site answersforkris.com werkt niet.
Dat is toch niet te gelovenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:31 schreef Mr.Ping het volgende:
De mailserver van de site answersforkris.com werkt niet.
Maar betekent dat dan niet dat Panama eigenlijk toegeeft door de toestellen te laten onderzoeken door het NFI, dat hun eigen "NFI" niet zo goed is als de onze.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het NFI is onderdeel van het ministerie van Veiligheid en Justitie en werkt voor het OM
Ik heb ze niets te melden, maar ik hoorde dat mensen die iets getipt hebben geen antwoord of bevestiging van ontvangst kregen. Testje gedaan en de server geeft geen reactie...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:33 schreef jackie12 het volgende:
[..]
wat wilde je mailen dan, mogen wij dat weten?
Neequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:37 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Maar betekent dat dan niet dat Panama eigenlijk toegeeft door de toestellen te laten onderzoeken door het NFI, dat hun eigen "NFI" niet zo goed is als de onze.
En betekent dat dan ook niet dat ze niets in de doofpot ofzo willen stoppen omdat ze dus zelf ook wachten op de resultaten?
LE-ZEN Jackiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:14 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ze wachten niet op de resultaten?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:21 schreef jackie12 het volgende:
[..]
waren 2 vragen he![]()
1e nee
2e....
tja je moet wat he tis komkommertijd
Heel eerlijk Whisker..nee niet echt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Maar je weet wel wat ik bedoel
Jackie, 2x uitleggen vind ik wel genoeg.. Sorry, moe, en weekendquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:24 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Heel eerlijk Whisker..nee niet echt.
Vind t namelijk opvallend dat Panama het uit handen geeft aan Nederland
Of het nou spelfout is of niet; rugzakken? Toch wél een rugzak meer gevonden?quote:"Het is vervelend dat het zo lang duurt, maar dan moet er tussen Nederland en Panama beter gecommuniceerd worden", aldus de crimedeskundige in RTL Boulevard. "Ik ben zelf ook nieuwsgierig naar de uitkomst van die gegevens van die telefoons en de rugzaken.
Four gang members? Wat raar, nog niet iets eerder over gehoord. Ik weet niet of ik dit moet geloven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:26 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Not to take away from those poor missing girls, but a young man of 22 years old was hideously beaten and left nude by the side of the river. He was supposed to have come to my home to wash and play with Tigger who has been his friend since he was a pup.
Four local gang members are being held. He had $300 from his pay he was bringing to his mother.
I don't have a lot of details, but supposedly the forensic report will be given to the family tomorrow. With their permission i will be able to tell whole story.
Perhaps the four gang members should be questioned to see if they have any knowledge of the girls. Due to the manner and torture of my poor friend, maybe they aren't only picking on locals.
All I can say now as I am terribly upset and in mourning for this young man. Perhaps we could reach out to the family and help them, even if is just an acknowledgement that his life mattered too.
http://boquete.ning.com/f(...)9&xg_source=activity
Misschien was de "crimedeskundige in RTL Boulevard" dr. Clavan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:26 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Of het nou spelfout is of niet; rugzakken? Toch wél een rugzak meer gevonden?
Voor het verwijzen naar "verbanden" die geen verbanden zijn zitten we nu eenmaal in BNW.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:07 schreef Domnivoor het volgende:
Die verdronken jongeman komt om de paar weken bovendrijven in dit topic.
Hij is begin april verdronken in een gevaarlijke rivier. Er zijn vooralsnog geen aanwijzingen voor een verband met de verdwijning van K & L. Het is wel tragisch natuurlijk.
De discussie op WS is ook afgedwaald, maar daar hebben ze wat meer fantasie dan hier: paragnosten, verborgen aanwijzingen in een boek van Umberto Eco, kannibalen, chupacabra's, het Panama-monster etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |