Leedvermaakquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:14 schreef Rezania het volgende:
Ik moest lachen. Grgr van Leiden CS.
quote:
quote:
Wel gebeurdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:18 schreef Trollscience het volgende:
Waarom zou LB in godsnaam met je willen chillen? Verzonnen topics
Denken dat iemand niet met TS zou willen chillen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:18 schreef Trollscience het volgende:
Waarom zou LB in godsnaam met je willen chillen? Verzonnen topics
En hem niet even terug laten komen zodat hij bij jou kan slapen he.quote:
Heb ik aangebodenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En hem niet even terug laten komen zodat hij bij jou kan slapen he.
Wat zou ik daar aan hebben dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:24 schreef erik013 het volgende:
NSRoosendaal bij de NL - Belgische grens? Gaat er geen trein meer naar Antwerpen?
Nou ja, daar ben je in 20 minuten vanaf Roosendaal en daar kun je wellicht nog ff een 'pintje' pakken of een (goedkoop) hostel zoeken.quote:
Denken dat TS een pintje zou pakken als hij kon.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:29 schreef erik013 het volgende:
[..]
Nou ja, daar ben je in 20 minuten vanaf Roosendaal en daar kun je wellicht nog ff een 'pintje' pakken of een (goedkoop) hostel zoeken.
ik dacht altijd tjoek tjoekquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat doet keng-a-deng ja. En nu?
Why not?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat TS een pintje zou pakken als hij kon.
je gaat dit voel houden he..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was vroegâh zo, nu niet meer.
Wat is studfier nou weer?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:40 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je gaat dit voel houden he..
wanner ben je klaar met je studfier
Nee, wel een twink.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:44 schreef erik013 het volgende:
[..]![]()
Bier vies vinden...en het is geen vrouw?
Rook een jonko met henquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:50 schreef DrNick het volgende:
Er zitten twee andere wachtenden in de wachtruimte, zijn Fransen.
Ga die Fransen pijpen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:11 schreef DrNick het volgende:
Eerstvolgende trein gaat over een uur of 4 ofzo
Jelly?quote:
DrNick is best liefquote:
Yepquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit, alleen soms een beetje raar.
Helaasquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:31 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Heb je geen auto dat je hem brengt
Is ie 's Nachts open?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:31 schreef Tchock het volgende:
Vier uur in je eentje doden in Roosendaal. Dat moet best te doen zijn. TS, in de Brugstraat zit een café.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit, alleen soms een beetje raar.
Hmm. Nee. Oké, ander plan. Bestel eten en/of bier. Er zijn er sowieso drie nog open. Je bent helaas te laat voor je lekker hapje moslimextremisme:quote:
Ik heb nog een suikerwafel bijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmm. Nee. Oké, ander plan. Bestel eten en/of bier. Er zijn er sowieso drie nog open. Je bent helaas te laat voor je lekker hapje moslimextremisme:
[ afbeelding ]
http://www.thuisbezorgd.nl/isis-roosendaal
Ohw moet je ook wel kunnen pitten toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:40 schreef DrNick het volgende:
Fucking awesome dit, ik mocht in een lege trein gaan zitten lichten uit, airco dood![]()
Vast wel jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw moet je ook wel kunnen pitten toch?
Had jij ook een kaartje? Intel inside enzoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:42 schreef lntel het volgende:
jammer voor de mensen die kaartjes hebben gekocht voor nick's reet..
volgende keer beter
Intel inside vrouw ja ik heb 30 pins ingang en jouw ingang is 26 pins past dus niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Had jij ook een kaartje? Intel inside enzo![]()
Zou je bijna uitnodigen maar hier rijden volgens mij nog wel nachttreinen :/quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:43 schreef BlueMage het volgende:
Ik wou dat ik dit soort dingen meemaakte.(al had ik waarschijnlijk 'n taxi gebeld
)
Vreemd genoeg rijden er tot Venlo meestal nog tot vrij laat treinen. (laatste trein uit Eindhoven gaat om half 1 geloof ik) Denk dat ik dit dus niet ga meemaken tenzij ik zelf naar middle of nowhere verhuis.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:53 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Zou je bijna uitnodigen maar hier rijden volgens mij nog wel nachttreinen :/
Anyone in een dorp in the middle of nowhere die met BlueMage wil chillen?
Toch moet het wel te realiseren zijn. Of je alleen dan in een trein mag slapen weet ik niet. Dat vind ik dan wel weer relaxed van de NS-meneer dat topicstarter dat mochtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vreemd genoeg rijden er tot Venlo meestal nog tot vrij laat treinen. (laatste trein uit Eindhoven gaat om half 1 geloof ik) Denk dat ik dit dus niet ga meemaken tenzij ik zelf naar middle of nowhere verhuis.
Lekker voor jequote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:11 schreef DrNick het volgende:
Eerstvolgende trein gaat over een uur of 4 ofzo
Hij heeft nog maar 15% en wil dat bewarenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:20 schreef BlauweSporttas het volgende:
Slaapt ts al of is zijn batterij op?
Wat één avontuur, de laatste trein missen en dan niet meer op plaats van [de] bestemming aankomen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:40 schreef DrNick het volgende:
Ook de perronverlichting is aan. Foto's volgen verwachten we!
Jazeker, alleen iets later dan gepland.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 05:08 schreef DIGIT_ het volgende:
[..]
. Foto's volgen verwachten we!
Wat één avontuur, de laatste trein missen en dan niet meer op plaats van [de] bestemming aankomen?
* DIGIT_ Moet nodig naar het 40+ topic
Inderdaad, zo'n eerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 05:16 schreef BloedendeVagina het volgende:
Socios zal wel enorm jaloers zijn nu. Mogen overnachten in een echte NS-trein mag niet iedereen.
Oeh, nog niet gezien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat iemand niet met TS zou willen chillen.
Ik zat daar wel een half uur, omdat er een trein ging van Roosendaal naar BoZ, maar gelijk weer terug naar Lelystad.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:03 schreef KaBuf het volgende:
En dan, of all places, in Roosendaal vast komen te staan
Had je beter in BoZ vast kunnen zitten
Wel tof verhaal
Heb je d'r nou al eens gezoend? Of is dit allemaal voor niets geweest.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:13 schreef DrNick het volgende:
middag en avond puick vertier met LB
Waarom heb je in Roosendaal niet een rondje door het centrum gemaakt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 07:51 schreef DrNick het volgende:
Was een toffe ervaring dit. Even een rondje door het dorp gedaan nog, praatje gemaakt met de bakker en de kaasboer![]()
Hij was alleen 'best lief', dus denk het niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb je d'r nou al eens gezoend? Of is dit allemaal voor niets geweest.
Zit wat in.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:31 schreef Masala het volgende:
[..]
Hij was alleen 'best lief', dus denk het niet.
Neuhquote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb je d'r nou al eens gezoend? Of is dit allemaal voor niets geweest.
Bacon <3.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:23 schreef DrNick het volgende:
Zo. Tijd voor koffie en scrambled eggs. Eigenlijk nog wat bacon kopen.
Hmm, bacon.
Faler. Middag en avond met een aantrekkelijk en lief meisje, beiden vrijgezel, en dan kom je nog niet eens op het eerste honk?quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:49 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Bacon <3.
Maar fijn, je hebt het overleefd.
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Faler. Middag en avond met een aantrekkelijk en lief meisje, beiden vrijgezel, en dan kom je nog niet eens op het eerste honk?
Nopequote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:01 schreef Bart het volgende:
Heb je uberhaupt wel je best gedaan? Handje vasthouden en zo?
Jij komt er wel.quote:
Je bent gewoon een racist, geef het maar toe want het is overduidelijk! Ook nog expres te laat komen voor die laatste trein, om nog even een statement te maken richting LB van kijk, ik kan ook te laat komen. Ga je godverdomme schamen man!quote:
Je hebt me doorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Je bent gewoon een racist, geef het maar toe want het is overduidelijk! Ook nog expres te laat komen voor die laatste trein, om nog even een statement te maken richting LB van kijk, ik kan ook te laat komen. Ga je godverdomme schamen man!
Maar maarquote:
Jij hebt SiIk al.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:32 schreef Bart het volgende:
Volgende keer ga ik wel met LB wat leuks doen.
Onder andere ja.quote:
Vader van LB?quote:
Dus jij zegt dat jij de laatste trein ooit hebt gemist?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:13 schreef DrNick het volgende:
Na een middag en avond puick vertier met LB, nam ik de trein huiswaarts. Omdat de NS echter weer vertraging had, miste ik mijn overstap.
Om de tussentijd te vullen begaf ik me richting de Starbucks, alwaar ik een tiental minuten voor vertrek een bestelling plaatste. Blijkbaar verging de tijd nogal snel, want toen ik om 23.11 op het perron aankwam, reed de trein net voor mijn neus weg.
Nu zit ik zometeen vast op Station Roosendaal
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:40 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat jij de laatste trein ooit hebt gemist?
Viezah kanker boef. Ik zag er net nog een rijden
Goeie trol!
ja doei! jijquote:
Leukquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:32 schreef Bart het volgende:
Volgende keer ga ik wel met LB wat leuks doen.
Ja dat wordt zeker leuk.quote:
Je maakt nogeens wat mee zeg! Een praatje met de bakker EN de kaasboer! Spannend!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 07:51 schreef DrNick het volgende:
Was een toffe ervaring dit. Even een rondje door het dorp gedaan nog, praatje gemaakt met de bakker en de kaasboer![]()
En dat om half acht 's ochtends!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:59 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Je maakt nogeens wat mee zeg! Een praatje met de bakker EN de kaasboer! Spannend!
Brengt 'm niet op gedachten.. straks wil ie nog conducteur worden ook :/quote:
Nee thanksquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:05 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Brengt 'm niet op gedachten.. straks wil ie nog conducteur worden ook :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |