twitter:DavidKenner twitterde op zondag 24-08-2014 om 20:31:01Yday, Qatar released a statement saying it had no ties with extremists. Today, it used its leverage w / Jabhat al-Nusra to free an American. reageer retweet
Omdat Kaba stamt van eerdere periode dan (vzmh) Mohammed?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jep. Men komt daar natuurlijk om een religieuze plicht te volbrengen, niet om onderlinge geschillen uit te vechten.
De ISIS-lui willen de Kaaba bij mijn weten sowieso met de grond gelijk maken en ik denk niet dat ze nu tijd hebben voor een pelgrimstocht.![]()
Maar ja, in het afgelopen jaar heeft Isis nogal van zich laten spreken, zal dat de boel niet op scherp stellen, denk je?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sjiieten worden wel eens lastig gevallen, maar over het algemeen gebeurt er niks ernstigs of zo. Mijn vader was er een paar jaar geleden nog geweest voor Haj. Ze waren op een avond samen gekomen in 1 ruimte om een gebed te lezen. Toen zo'n Saoedi dat zag stuurde hij schoonmakers naar die ruimte en moesten ze weg omdat er schoon gemaakt moest worden. Gingen ze naar een ruimte er naast, gingen de schoonmakers achter ze aan. Dat soort dingen![]()
Binnenkort gaan ze in Saoedi-Arabi wel een sjiitische geleerde executeren omdat hij kritiek had op de Saud familie.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nimr_al-Nimr
Omdat mensen tegenwoordig de Kaaba zelf aanbidden, volgens hun filosofie dan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat Kaba stamt van eerdere periode dan (vzmh) Mohammed?
ISIS member Abu Turab Al Mugaddasi said that they would destroy the Kaaba in Mecca: “If Allah wills, we will kill those who worship stones in Mecca and destroy the Kaaba. People go to Mecca to touch the stones, not for Allah.”quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
ik geloof hier helemaal niks vanquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:58 schreef oksel12 het volgende:
[..]
ISIS member Abu Turab Al Mugaddasi said that they would destroy the Kaaba in Mecca: “If Allah wills, we will kill those who worship stones in Mecca and destroy the Kaaba. People go to Mecca to touch the stones, not for Allah.”
O.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik geloof hier helemaal niks van
Dus ISIS bidt niet in de richting van de Kaaba?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:58 schreef oksel12 het volgende:
[..]
ISIS member Abu Turab Al Mugaddasi said that they would destroy the Kaaba in Mecca: “If Allah wills, we will kill those who worship stones in Mecca and destroy the Kaaba. People go to Mecca to touch the stones, not for Allah.”
stop te zionazi-enquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:00 schreef oksel12 het volgende:
Alle misdaden van IS zijn natuurlijk een hoax!
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dus ISIS bidt niet in de richting van de Kaaba?
Jawel, dat staat niet in contrast met wat hij zegt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dus ISIS bidt niet in de richting van de Kaaba?
Nee, omdat ze het, de Kaaba dus, ook als een vorm van afgoderij zien, dacht ik, maar Charismatisch zegt dat dit een leugen is, dus ik zou het niet weten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, afgoderij van voor (vzmh). Kafirs zijn ook zij die toch nog de goden van voor (vzmh) aanbaden, niet zozeer ongelovigen...quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, omdat ze het, de Kaaba dus, ook als een vorm van afgoderij zien, dacht ik, maar Charismatisch zegt dat dit een leugen is, dus ik zou het niet weten.
True? Op zich interessant, want heb ook ergens gelezen dat ze niet van de Kaba zijn idd.quote:
http://en.apa.az/xeber_is(...)er_captu_213369.html http://countercurrentnews(...)-who-worship-stones/quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
True? Op zich interessant, want heb ook ergens gelezen dat ze niet van de Kaba zijn idd.
Ze houden daar wel echt van het bitchslappen van krijgsgevangenen he? Te triest voor woorden.quote:
Okee, die Isis lui gaan niet naar de Hadj, tenzij om een bom te plaatsen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:14 schreef oksel12 het volgende:
[..]
http://en.apa.az/xeber_is(...)er_captu_213369.html http://countercurrentnews(...)-who-worship-stones/
Past bij hun ideologie.
Jawel maar die steen hebben ze er blijkbaar niet voor nodig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, die Isis lui gaan niet naar de Hadj, tenzij om een bom te plaatsen?
Zou wel een bak zijn als ze een bom zouden leggen btw, zal wel grootspraak zijn nochtans...quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:27 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Jawel maar die steen hebben ze er blijkbaar niet voor nodig.
Volgens de traditie zijn de fundamenten van de Kaaba door Abraham en zijn zoon Ismal gelegd, maar later is het inderdaad door afgoddienaren omgetoverd tot verzamelplaats voor hun afgodsbeelden. Die zijn door Mohammed verwijderd, maar ik dacht dus dat ISIS het huidige gebouw ook als afgoderij ziet, omdat sommige moslims ook een te grote waarde hechten aan het fysieke gebouw en de Zwarte Steen, de Hajar al-Aswad, in de hoek, die men wel eens wil aanraken en kussen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, afgoderij van voor (vzmh). Kafirs zijn ook zij die toch nog de goden van voor (vzmh) aanbaden, niet zozeer ongelovigen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |