20.000 inwoners die Shia zijn dus weten dat ze afgeslacht gaan worden. Beter strijdend ten onder gaan dan op een brute wijze geslacht te worden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:10 schreef Montana_ir het volgende:
Amerli is een kleine stad met 20.000 inwoners en is al 70 dagen omsingeld
door Isis. Een klein aantal soldaten en inwoners houden Isis tegen.
Mosil een stad met 3 miljoen inwoners valt in een dag in handen van Isis !
ogenschijnlijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heeft ze nou op de vlag gepoept ?
Precies dit dus.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:34 schreef Djibril het volgende:
[..]
20.000 inwoners die Shia zijn dus weten dat ze afgeslacht gaan worden. Beter strijdend ten onder gaan dan op een brute wijze geslacht te worden.
Mosul 3 miljoen inwoners waarvan de grootste gedeelte Arabieren zijn die door Saddam daar naar toe zijn gebracht en soenietten zijn. Het was al jarenlang onrustig in Mosul. In Mosul heb je ook heel veel baathisten die maar wat blij waren dat isis naar Mosul toe kwam. Veel Iraakse soenietische soldaten zijn ook overgelopen of hebben niks gedaan tegen isis in Mosul. Vandaar dat Mosul niet binnen een dag viel, maar gewoon van vlag veranderde. Mosul is nooit verdedigd.
Daarom zal een stad als Erbil of Baghdad nooit vallen door ISIS.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:34 schreef Djibril het volgende:
[..]
20.000 inwoners die Shia zijn dus weten dat ze afgeslacht gaan worden. Beter strijdend ten onder gaan dan op een brute wijze geslacht te worden.
Mosul 3 miljoen inwoners waarvan de grootste gedeelte Arabieren zijn die door Saddam daar naar toe zijn gebracht en soenietten zijn. Het was al jarenlang onrustig in Mosul. In Mosul heb je ook heel veel baathisten die maar wat blij waren dat isis naar Mosul toe kwam. Veel Iraakse soenietische soldaten zijn ook overgelopen of hebben niks gedaan tegen isis in Mosul. Vandaar dat Mosul niet binnen een dag viel, maar gewoon van vlag veranderde. Mosul is nooit verdedigd.
watskebeurt?quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:55 schreef IPA35 het volgende:
Lachwekkende propaganda van Al-Jazeera weer.
Dat verhaal over Iraanse soldaten.quote:
Beiden sowieso al niet. In Baghdad staat de grootste ambassade ter wereld van USA. Die laten dat nooit gebeuren..quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daarom zal een stad als Erbil of Baghdad nooit vallen door ISIS.
Precies dat is wat ik ook wil zeggen, dat Mosul nooit in handen van Isis was gevallen zonder de hulp van Baathisten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:34 schreef Djibril het volgende:
[..]
quote:Irak en Iran bespreken gezamenlijke actie tegen IS
Iran en Irak hebben zondag besproken hoe de voormalige aartsvijanden Irak en Irak samen kunnen optrekken tegen Islamitische Staat (IS, voorheen ISIS).
Daartoe bracht de Iraanse minister van Buitenlandse Zaken, Mohammad Javad Zarif, een bezoek gebracht aan de beoogde nieuwe premier van Irak, Haider al-Abadi.
De sjiiet Abadi benadrukte het gevaar dat de soennitische terreurgroep vormt voor de hele regio. Irak en Iran overwegen dan ook gezamenlijke actie tegen IS.
De sjiitische grootmacht Iran heeft tevens invloed op de kabinetsformatie in Irak. Abadi's voorganger Nuri al-Maliki moest het veld ruimen als regeringsleider omdat hij onvoldoende rekening hield met de soennitische minderheid.
Tikrit
Het bloedige conflict tussen soennieten en sjiieten houdt Irak al jaren in zijn greep. Bij verschillende aanslagen in Iraakse steden zijn zaterdag in totaal zo'n 35 mensen omgekomen. Zo vielen bij Tikrit 9 doden toen een militair voertuig werd opgeblazen bij een groep sjiitische soldaten.
Het lijkt erop dat de serie aanslagen een vergelding is voor de aanval op een soennitische moskee in oost-Irak vrijdag. Die aanslag, waarbij zeker 68 doden vielen, heeft het sektarische conflict tussen de twee islamitische denominaties in het land verder op scherp gezet.
Door: ANP
Ik ben voor!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef IPA35 het volgende:
Ook begin ik er steeds meer voor te voelen om de IS te erkennen als staat. Dan kunnen alle hersenloze soennieten daar lekker heen gaan. Kunnen we gelijk door die gasten uit de Schilderswijk daar airdroppen. Dan kunnen alle "Ware Gelovigen" daar gezellig hun ding doen tussen het zand en de kromzwaarden. Dan flink mijnenveld eromheen en periodiek de Gaza behandeling geven.
Kan Groen Links er dan ook achteraan? Anders gaan die weer miepen als die gekken terug hun hok in worden gebombardeerd zoals steeds in Gaza gebeurd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef IPA35 het volgende:
Ook begin ik er steeds meer voor te voelen om de IS te erkennen als staat. Dan kunnen alle hersenloze soennieten daar lekker heen gaan. Kunnen we gelijk die gasten uit de Schilderswijk daar airdroppen. Dan kunnen alle "Ware Gelovigen" daar gezellig hun ding doen tussen het zand en de kromzwaarden. Dan flink mijnenveld eromheen en periodiek de Gaza behandeling geven.
Wat mij betreft wel, alle D66'ers ook.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:01 schreef Kirov het volgende:
[..]
Kan Groen Links er dan ook achteraan? Anders gaan die weer miepen als die gekken terug hun hok in worden gebombardeerd zoals steeds in Gaza gebeurd.
Ik kan geen Arabisch. Wat moet ik zien?quote:
http://www.liveleak.com/view?i=ee9_1408803414quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan geen Arabisch. Wat moet ik zien?
Yess!!!quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:40 schreef Reki het volgende:
Westboro Baptist Church Says It Will Go to Iraq to Protest ISIS
Ik zeg doen!
Het zijn peshmerga soldaten die worden geslagen en uitgescholden door soennitische arabieren ( Isis of baathisten).quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan geen Arabisch. Wat moet ik zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |