abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143767707
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 12:35 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Amerika.
Ahahahahha
pi_143768709

Amerli is een kleine stad met 20.000 inwoners en is al 70 dagen omsingeld
door Isis. Een klein aantal soldaten en inwoners houden Isis tegen.

Mosil een stad met 3 miljoen inwoners valt in een dag in handen van Isis !
pi_143769476
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:10 schreef Montana_ir het volgende:

Amerli is een kleine stad met 20.000 inwoners en is al 70 dagen omsingeld
door Isis. Een klein aantal soldaten en inwoners houden Isis tegen.

Mosil een stad met 3 miljoen inwoners valt in een dag in handen van Isis !
20.000 inwoners die Shia zijn dus weten dat ze afgeslacht gaan worden. Beter strijdend ten onder gaan dan op een brute wijze geslacht te worden.

Mosul 3 miljoen inwoners waarvan de grootste gedeelte Arabieren zijn die door Saddam daar naar toe zijn gebracht en soenietten zijn. Het was al jarenlang onrustig in Mosul. In Mosul heb je ook heel veel baathisten die maar wat blij waren dat isis naar Mosul toe kwam. Veel Iraakse soenietische soldaten zijn ook overgelopen of hebben niks gedaan tegen isis in Mosul. Vandaar dat Mosul niet binnen een dag viel, maar gewoon van vlag veranderde. Mosul is nooit verdedigd.
pi_143769671
quote:
11s.gif Op zondag 24 augustus 2014 02:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heeft ze nou op de vlag gepoept ?
ogenschijnlijk
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143769702
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:34 schreef Djibril het volgende:

[..]

20.000 inwoners die Shia zijn dus weten dat ze afgeslacht gaan worden. Beter strijdend ten onder gaan dan op een brute wijze geslacht te worden.

Mosul 3 miljoen inwoners waarvan de grootste gedeelte Arabieren zijn die door Saddam daar naar toe zijn gebracht en soenietten zijn. Het was al jarenlang onrustig in Mosul. In Mosul heb je ook heel veel baathisten die maar wat blij waren dat isis naar Mosul toe kwam. Veel Iraakse soenietische soldaten zijn ook overgelopen of hebben niks gedaan tegen isis in Mosul. Vandaar dat Mosul niet binnen een dag viel, maar gewoon van vlag veranderde. Mosul is nooit verdedigd.
Precies dit dus.
-
pi_143769709
quote:

[..]

Daarom zal een stad als Erbil of Baghdad nooit vallen door ISIS.
pi_143769743
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 09:55 schreef IPA35 het volgende:
Lachwekkende propaganda van Al-Jazeera weer.
watskebeurt?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 24 augustus 2014 @ 13:46:48 #233
365082 IPA35
Patriarch
pi_143769864
quote:
99s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

watskebeurt?
Dat verhaal over Iraanse soldaten.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_143770137
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:41 schreef Peunage het volgende:

[..]

Daarom zal een stad als Erbil of Baghdad nooit vallen door ISIS.
Beiden sowieso al niet. In Baghdad staat de grootste ambassade ter wereld van USA. Die laten dat nooit gebeuren..
-
pi_143770640
quote:

[..]

Precies dat is wat ik ook wil zeggen, dat Mosul nooit in handen van Isis was gevallen zonder de hulp van Baathisten.
  zondag 24 augustus 2014 @ 16:24:11 #237
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_143776669
quote:
Irak en Iran bespreken gezamenlijke actie tegen IS

Iran en Irak hebben zondag besproken hoe de voormalige aartsvijanden Irak en Irak samen kunnen optrekken tegen Islamitische Staat (IS, voorheen ISIS).

Daartoe bracht de Iraanse minister van Buitenlandse Zaken, Mohammad Javad Zarif, een bezoek gebracht aan de beoogde nieuwe premier van Irak, Haider al-Abadi.

De sjiiet Abadi benadrukte het gevaar dat de soennitische terreurgroep vormt voor de hele regio. Irak en Iran overwegen dan ook gezamenlijke actie tegen IS.

De sjiitische grootmacht Iran heeft tevens invloed op de kabinetsformatie in Irak. Abadi's voorganger Nuri al-Maliki moest het veld ruimen als regeringsleider omdat hij onvoldoende rekening hield met de soennitische minderheid.

Tikrit
Het bloedige conflict tussen soennieten en sjiieten houdt Irak al jaren in zijn greep. Bij verschillende aanslagen in Iraakse steden zijn zaterdag in totaal zo'n 35 mensen omgekomen. Zo vielen bij Tikrit 9 doden toen een militair voertuig werd opgeblazen bij een groep sjiitische soldaten.

Het lijkt erop dat de serie aanslagen een vergelding is voor de aanval op een soennitische moskee in oost-Irak vrijdag. Die aanslag, waarbij zeker 68 doden vielen, heeft het sektarische conflict tussen de twee islamitische denominaties in het land verder op scherp gezet.

Door: ANP
Say what?
  zondag 24 augustus 2014 @ 16:44:27 #238
365082 IPA35
Patriarch
pi_143777438
Met de successen van ISIS in Iraq (Jabal Sinjar) en Syri (Tabqa) is het noodzakelijk dat Iran in gaat grijpen. Ik denk daarbij aan conventionele eenheden in Irak en special forces in Syri.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zondag 24 augustus 2014 @ 16:50:46 #239
365082 IPA35
Patriarch
pi_143777634
Ook begin ik er steeds meer voor te voelen om de IS te erkennen als staat. Dan kunnen alle hersenloze soennieten daar lekker heen gaan. Kunnen we gelijk die gasten uit de Schilderswijk daar airdroppen. Dan kunnen alle "Ware Gelovigen" daar gezellig hun ding doen tussen het zand en de kromzwaarden. Dan flink mijnenveld eromheen en periodiek de Gaza behandeling geven.
pi_143777705
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef IPA35 het volgende:
Ook begin ik er steeds meer voor te voelen om de IS te erkennen als staat. Dan kunnen alle hersenloze soennieten daar lekker heen gaan. Kunnen we gelijk door die gasten uit de Schilderswijk daar airdroppen. Dan kunnen alle "Ware Gelovigen" daar gezellig hun ding doen tussen het zand en de kromzwaarden. Dan flink mijnenveld eromheen en periodiek de Gaza behandeling geven.
Ik ben voor!
pi_143777983
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef IPA35 het volgende:
Ook begin ik er steeds meer voor te voelen om de IS te erkennen als staat. Dan kunnen alle hersenloze soennieten daar lekker heen gaan. Kunnen we gelijk die gasten uit de Schilderswijk daar airdroppen. Dan kunnen alle "Ware Gelovigen" daar gezellig hun ding doen tussen het zand en de kromzwaarden. Dan flink mijnenveld eromheen en periodiek de Gaza behandeling geven.
Kan Groen Links er dan ook achteraan? Anders gaan die weer miepen als die gekken terug hun hok in worden gebombardeerd zoals steeds in Gaza gebeurd.
Beneath the gold, the bitter steel
  zondag 24 augustus 2014 @ 17:04:08 #242
365082 IPA35
Patriarch
pi_143778114
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 17:01 schreef Kirov het volgende:

[..]

Kan Groen Links er dan ook achteraan? Anders gaan die weer miepen als die gekken terug hun hok in worden gebombardeerd zoals steeds in Gaza gebeurd.
Wat mij betreft wel, alle D66'ers ook.
  zondag 24 augustus 2014 @ 17:38:35 #243
165802 Reki
no comment.
  zondag 24 augustus 2014 @ 17:40:25 #244
165802 Reki
no comment.
pi_143780221
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_143780432
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 18:03 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik kan geen Arabisch. Wat moet ik zien?
http://www.liveleak.com/view?i=ee9_1408803414
  zondag 24 augustus 2014 @ 18:11:34 #249
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_143780656
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_143781025
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 18:03 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik kan geen Arabisch. Wat moet ik zien?
Het zijn peshmerga soldaten die worden geslagen en uitgescholden door soennitische arabieren ( Isis of baathisten).

[ Bericht 0% gewijzigd door Montana_ir op 24-08-2014 18:37:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')