Kreeg die een emmer ijswater over zich heen?quote:
quote:Bedenker 'Ice Bucket Challenge' verdronken
Corey Griffin, de man die mede-verantwoordelijk is voor de Ice Bucket Challenge die al een tijdje de social media domineert, is overleden.
De 27-jarige Amerikaan, die samen met zijn goede vriend en ALS-patiënt Pete Frates de viraal gegane Ice Bucket Challenge heeft bedacht, verdronk afgelopen weekend op het eiland Nantucket.
Griffin dook zaterdagnacht van een gebouw af, het water bij de plaatselijke werf in. Zijn lichaam kwam nog even boven drijven, maar verdween daarna onder water.
Een man wist Griffin op het droge te krijgen, maar reanimatie mocht niet meer baten. Eerder die avond had hij op een benefietbijeenkomst nog 100.000 dollar voor ALS-onderzoek ingezameld.
Hij had ALS en is nu doodquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kreeg die een emmer ijswater over zich heen?
Had hij wel iemand gechallenged?quote:
Het is zaterdag 1 jaar geleden dat hij is overledenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Had hij wel iemand gechallenged?
Lijkt me een mooie dag voor een ice bucket challengequote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:14 schreef brambus het volgende:
[..]
Het is zaterdag 1 jaar geleden dat hij is overleden
We gaan voor met ons hele gezin + oom tante de icebucketchallenge doenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie dag voor een ice bucket challenge
Nog een keerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ok.
Charlie Sheen deed het tenminste als een baas, hij goot geen ijswater over zich heen maar 10000 dollar die hij aan dat dinges schonk.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie dag voor een ice bucket challenge
Lijk me ook een verdiende straf voor hem, ik haat nomineer/verplicht/ach-joh-doe-gezellig-mee gedoe.quote:
Watje...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja he? Ongelooflijk wat die gast deed.
Wist je trouwens dat Charlie Sheen het tenminste als een baas deed, hij goot geen ijswater over zich heen maar 10000 dollar die hij aan dat dinges schonk.
Charlie Sheen deed het tenminste als een baas, hij goot geen ijswater over zich heen maar 10000 dollar die hij aan dat dinges schonk.quote:
Ik vind trouwens dat jij de nieuwe KLB mod moet worden.quote:
Top bedankt voor het herhalenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Charlie Sheen deed het tenminste als een baas, hij goot geen ijswater over zich heen maar 10000 dollar die hij aan dat dinges schonk.
Zo goed?
Waarom?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat jij de nieuwe KLB mod moet worden.
Jij bent een van de weinigen die ik wel cool vind.quote:
Bedankt maar ik denk dat deadprez meer kans maaktquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinigen die ik wel cool vind.
And yes you can quote me
Ha fucking haquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:40 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Bedankt maar ik denk dat deadprez meer kans maakt
Jij zal ook wel een goeie mod zijn.
Godverdomme wat een kneus.quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |