De slimste mens deelnemerquote:
'berg'quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
2 weken terug was de Grebbeberg één grote wildwaterbaan, dat was wel geinig rijden.![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
2 weken terug was de Grebbeberg één grote wildwaterbaan, dat was wel geinig rijden.![]()
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:49 schreef tralalala het volgende:
Putdeksels komen weer omhoog zetten, is al de vijfde keer dit jaar.
Vaalserheuvel danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vaalserberg is zeker een hogere heuvel inderdaad.
picsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:02 schreef tralalala het volgende:
Grebbeberg/Blauwe kamer is natuurlijk wel mooier.
*Snel wegrent
Je zag hem knijpenquote:
Lekker gezellig tegen elkaar aanzittenquote:
Noem Merel maar niemandquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Lekker gezellig tegen elkaar aanzittenOhh wacht ik heb niemand
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Lekker gezellig tegen elkaar aanzittenOhh wacht ik heb niemand
Hier is het nu 17quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:24 schreef tralalala het volgende:
Het is nog steeds ruim 25 graden hier binnen, ik snap er echt geen reet van.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En dan s' avonds in bed het dekentje over doen en dan aahhhhh.... lekker warm
Dat heb ik de kop ingedrukt. Die warmte bleef hier ook hangen, alles opengegooid.Waren mijn ouders alleen niet zl blij meequote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:24 schreef tralalala het volgende:
Het is nog steeds ruim 25 graden hier binnen, ik snap er echt geen reet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |