abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143643552
het streepje is er nog steeds *O*
(she/her)
pi_143643557
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:55 schreef WcPot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

klopt
2 weken terug was de Grebbeberg één grote wildwaterbaan, dat was wel geinig rijden. _O_ _O_
pi_143643560
quote:
7s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:56 schreef appelen het volgende:

[..]

geef geen neuk
jij neutk ook niet
pi_143643567
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:56 schreef Fylax het volgende:
het streepje is er nog steeds *O*
bij wie
  woensdag 20 augustus 2014 @ 20:57:25 #205
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143643602
Petra is best O+
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143643630
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:57 schreef AF_ het volgende:
Petra is best O+
Wie?
pi_143643640
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:57 schreef AF_ het volgende:
Petra is best O+
Ja he :o
  woensdag 20 augustus 2014 @ 20:58:41 #208
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143643658
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:58 schreef tralalala het volgende:

[..]

Wie?
De slimste mens deelnemer
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143643662
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:56 schreef tralalala het volgende:

[..]

2 weken terug was de Grebbeberg één grote wildwaterbaan, dat was wel geinig rijden. _O_ _O_
'berg'
pi_143643675
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:56 schreef tralalala het volgende:

[..]

2 weken terug was de Grebbeberg één grote wildwaterbaan, dat was wel geinig rijden. _O_ _O_

Zoals dit ?
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143643686
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:49 schreef tralalala het volgende:
Putdeksels komen weer omhoog zetten, is al de vijfde keer dit jaar. _O-
Dat dit kan in Nederland
pi_143643697
quote:
7s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:58 schreef appelen het volgende:

[..]

'berg'
Net zoals de "Vaalserberg"
pi_143643704
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:59 schreef WcPot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zoals dit ?
Minimaal ! :D
pi_143643719
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:59 schreef tralalala het volgende:

[..]

Net zoals de "Vaalserberg"
De vaalserbergen zijn anders prima in orde hoor :9 :9
pi_143643727
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:59 schreef tralalala het volgende:

[..]

Net zoals de "Vaalserberg"
350 meter is al wat meer dan 50 :')
pi_143643742
quote:
7s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:00 schreef appelen het volgende:

[..]

350 meter is al wat meer dan 50 :')
Vaalserberg is zeker een hogere heuvel inderdaad. :)
pi_143643761
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:00 schreef tralalala het volgende:

[..]

Vaalserberg is zeker een hogere heuvel inderdaad. :)
Vaalserheuvel dan :D
pi_143643813
Grebbeberg/Blauwe kamer is natuurlijk wel mooier.

*Snel wegrent
pi_143643826
Sneaky Jan _O_ :D
pi_143643838
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:02 schreef tralalala het volgende:
Grebbeberg/Blauwe kamer is natuurlijk wel mooier.

*Snel wegrent
pics
pi_143643853
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Sneaky Jan _O_ :D
Banaangod
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:03:17 #222
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143643859
Go petra *O*
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143643872
Ik vind Jonica/Jolica/Monica of wat dan ook echt geile ogen hebben.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:04:11 #224
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143643898
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Sneaky Jan _O_ :D
Je zag hem knijpen _O-
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143644005
Je kan er aan likken _O-
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:08:38 #226
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143644064
Die tacktiek van petra _O_
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143644133
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:08 schreef AF_ het volgende:
Die tacktiek van petra _O_
Nou... _O-
pi_143644144
1 seconden _O_
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:10:43 #229
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143644147
-O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:13:56 #230
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143644278
En nu?
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143644303
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:13 schreef AF_ het volgende:
En nu?
Weekend
pi_143644320
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:14 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Weekend
Nog 1.5 week weekend 8-)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143644349
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:15 schreef WcPot het volgende:

[..]

Nog 1.5 week weekend 8-)
;(
pi_143644358
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:15 schreef Studiotje het volgende:

[..]

;(
:D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143644515
pi_143644524
quote:
:')
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:20:08 #237
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143644536
21:20 al -O-
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143644549
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:20 schreef AF_ het volgende:
21:20 al -O-
Vroeg donker :r
pi_143644580
quote:
:D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143644585
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:20 schreef tralalala het volgende:

[..]

Vroeg donker :r
En frisjes buiten O+
pi_143644615
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:21 schreef Studiotje het volgende:

[..]

En frisjes buiten O+
Lekker gezellig tegen elkaar aanzitten O+ Ohh wacht ik heb niemand -O-
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143644626
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:21 schreef WcPot het volgende:

[..]

Lekker gezellig tegen elkaar aanzitten O+ Ohh wacht ik heb niemand -O-
Noem Merel maar niemand
pi_143644683
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:21 schreef WcPot het volgende:

[..]

Lekker gezellig tegen elkaar aanzitten O+ Ohh wacht ik heb niemand -O-
:')

En dan s' avonds in bed het dekentje over doen en dan aahhhhh.... lekker warm O+
pi_143644708
Het is nog steeds ruim 25 graden hier binnen, ik snap er echt geen reet van. :')
pi_143644732
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:24 schreef tralalala het volgende:
Het is nog steeds ruim 25 graden hier binnen, ik snap er echt geen reet van. :')
Hier is het nu 17 :@ :')
pi_143644754
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:23 schreef Studiotje het volgende:

[..]

:')

En dan s' avonds in bed het dekentje over doen en dan aahhhhh.... lekker warm O+

En dan lekker slapen met dit kussen O+
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143644784
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:24 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Hier is het nu 17 :@ :')
21 hier
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:26:36 #249
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143644816
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:24 schreef tralalala het volgende:
Het is nog steeds ruim 25 graden hier binnen, ik snap er echt geen reet van. :')
Dat heb ik de kop ingedrukt. Die warmte bleef hier ook hangen, alles opengegooid.Waren mijn ouders alleen niet zl blij mee :@
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143644846
quote:
Wat zien ik hier eigenlijk
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')