ga weg met die dorpsgekquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:SiemRaalte twitterde op woensdag 20-08-2014 om 20:05:25Moeder van Eto'o belde me zojuist. Zij bevestigde mij dat Overmars haar zoons management heeft ingelicht af te zien van verdere gesprekken. reageer retweet
lijkt wel comedy capers jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Net of Eto'o dat kan schelen.
Mensen die echt geloofd hebben dat hij naar Ajax zou komen![]()
!
Dat filmpje van Enoh op Ajax TV priceless![]()
precies, had wel gehoopt dat hij zou komen, maar ik dacht wel dat het niet zou gebeurenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:16 schreef Tchock het volgende:
Jammer, was leuk geweest. Maar dapper van Ajax dat ze er een streep onder zetten.
wat moet je met remy? er zijn vast betere spitsenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:20 schreef imhumannature het volgende:
Haal Remy dan; 14 doelpunten in 26 Premier league wedstrijden
Zoals Eto'o?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wat moet je met remy? er zijn vast betere spitsen
Franks wil is wet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:22 schreef Kopsterk het volgende:
Waar is het vertrouwen in onze Pool? Stelletje kurwa's.
Ik heb daar vertrouwen inquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:22 schreef Kopsterk het volgende:
Waar is het vertrouwen in onze Pool? Stelletje kurwa's.
Is Zeefuik nog transfervrij?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef imhumannature het volgende:
Fysiek zou Remy de defensie van heel de Eredivisie vast wel omver knikken.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |