ja kijk ha ha, dieven die zijn ook niet gek, hey, die gaan ntuurlijk noooooooit in heeeeel de stad 90 000 keer onder en matje kijken of er een sleutel ligt ha ha, dat zou echt zot zijn , om daar je sleutel te leggen,,, dus die dieven denken : er bestaan geen sleuteltjes onder deur mattenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:03 schreef Paardlants het volgende:
Dat deed ik bij mijn vorige woning ooklag gewoon onder het matje daar, en dat in hartje Nieuwegein
Maar nooit iemand achtergekomen
Ja precies, en sowieso in die straat zullen ze niet snel wat doen, aangezien daar teringveel verkeer kwam.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:09 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ja kijk ha ha, dieven die zijn ook niet gek, hey, die gaan ntuurlijk noooooooit in heeeeel de stad 90 000 keer onder en matje kijken of er een sleutel ligt ha ha, dat zou echt zot zijn , om daar je sleutel te leggen,,, dus die dieven denken : er bestaan geen sleuteltjes onder deur matten
Uiteindelijk ben je toch nog in de bak gekomenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:58 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Er werden daar erg veel inbraken gepleegd op dat moment, en ik had natuurlijk mijn gereedschapskoffer gewoon achter op de bank liggen met wat gereedschap los op de vloer
Herkenbare klacht dus?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:52 schreef Socios het volgende:
Ronduit autistisch als men van deze dingen last heeft.
Je herkent dit vastquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:52 schreef Socios het volgende:
Ronduit autistisch als men van deze dingen last heeft.
nou ja zegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:10 schreef Stacking het volgende:
[..]
ik trek 's ochtends altijd eerst 10 keer aan de deur voordat ik wegfiets. Soms keer ik dan nog een keer om, omdat ik het niet meer zeker weet.![]()
Dat doet het in het begin ook niet, maar als je het gaat voeren maak je het erger.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:19 schreef killerkip69 het volgende:
haha...ach zolang het geen zeer doet
En dan is je accu leeg of je mobieltje gejatquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon een smarthome!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb dat met het gasfornuis.... meerdere keren checken of alle pitten wel echt uit zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |