Ja, heel vaak, er is zelfs een competitie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof je direct, ik heb jou ook wel gemist hoor Etsu heb ik nog een liefdesbrief geschreven en was erg onder de indruk van het prachtige gedicht van Stijn![]()
Is er nog gehaxbalt?
Waar?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst een kamer bezichtigen
waarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst een kamer bezichtigen
Vast niet tochquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dan vraag ik
straks zegt ze nee![]()
ben aan het orrienteren op verlovingsrings moet niet pauper zijn tochquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus, officieel dit dat![]()
Of gewoon leuke ring gehaald bij Lucardi?
Arnhem jonguhhhquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar?
Kom naar Groningen!
Oh dacht dat je dan ging trouwen, vond het al kortdagquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dan vraag ik
straks zegt ze nee![]()
Omdat ik dan anderhalf uur naar school moet reizenquote:
is het waardquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik dan anderhalf uur naar school moet reizen
Sjongejonge die GGMM kan er echt helemaal niks vanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, heel vaak, er is zelfs een competitie.
Mijn team heeft GGMM helemaal ingemaakt (5-0).
Gewoon uit snoepautomaat gaat om het idee toch.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben aan het orrienteren op verlovingsrings moet niet pauper zijn toch
Ik zit nu wel weer een paar dagen niet in Groningen, wat inhoudt dat deze computer haxball nauwelijks aankan en ik dus niet ga spelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Sjongejonge die GGMM kan er echt helemaal niks van.
LR is wel een baas die won zelfs dronken van Fokkie en mij, al had hij wel hulp van Tjokkie nodig .
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon uit snoepautomaat gaat om het idee toch.
Ga je bij sof wonen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Arnhem jonguhhh
[..]
Oh dacht dat je dan ging trouwen, vond het al kortdag
We mogen er wel allemaal heenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt er ook een FOK! bachelorparty?
Neequote:
welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee
Die had wel kamer maar niet in Arnhem toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |