Heb je meer Pics?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien, maar ik heb er alle vertrouwen in
Jawel, maar het is nog helemaal leeg behalve die koelkast die ik van de vorige bewoner heb overgenomenquote:
ik ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien, maar ik heb er alle vertrouwen in
Als het af is willen we wel meer foto´s zien hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jawel, maar het is nog helemaal leeg behalve die koelkast die ik van de vorige bewoner heb overgenomen
Nou zo'n genant filmpje ga ik zeker niet doen, foto's zal nog wel lukken denk ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het af is willen we wel meer foto´s zien hoorOf filmpje in Etsu stijl
Een raam is blauw.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij deze een pic van m'n mini fridge
[ afbeelding ]
Overduidelijk laminaat. Geeneens een mooie eikelhouten vloer hebben liggenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou zo'n genant filmpje ga ik zeker niet doen, foto's zal nog wel lukken denk ik
Tenzij ik veel haat verwacht
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overduidelijk laminaat. Geeneens een mooie eikelhouten vloer hebben liggen
Jaquote:
Ja... geen idee wat daar het idee achter isquote:
Nog erger, het is van dat plastic nepspulquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hebben wij dat niet allen gedaan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dag Johannes.
Wist jij dat Kim Feenstra zichzelf een periode heeft geprostitueerd op de Grote Markt in Groningen?
Party hard topshow.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij deze een pic van m'n mini fridge
[ afbeelding ]
Ik heb zelf by far de lelijkste vloer van heel Groningen, Pax heeft het best mooi.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij ook van dat plastic zeil? Wat door moet gaan voor laminaat?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zelf by far de lelijkste vloer van heel Groningen, Pax heeft het best mooi.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja... geen idee wat daar het idee achter is
[..]
Nog erger, het is van dat plastic nepspul
Hoi Elan. Hopelijk heb je me niet teveel gemist. Ik kon maar heel moeilijk zonder je hoor :squote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja![]()
Stond al die tijd boven de topics ook, wel hip zo'n blokkadescherm had je vroeger niet dan moest je altijd maar gokken naar je banduur
Plastic zeil maar niemand zou ooit denken dat het laminaat is. Het is gewoon lelijk, en niet eens goed gelegd (want zelf gedaan).quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb jij ook van dat plastic zeil? Wat door moet gaan voor laminaat?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Plastic zeil maar niemand zou ooit denken dat het laminaat is. Het is gewoon lelijk, en niet eens goed gelegd (want zelf gedaan).
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Plastic zeil maar niemand zou ooit denken dat het laminaat is. Het is gewoon lelijk, en niet eens goed gelegd (want zelf gedaan).
hoe is het er mee inso? Al verloofd?quote:
7 oktober tochquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoe is het er mee inso? Al verloofd?
Geloof je direct, ik heb jou ook wel gemist hoor Etsu heb ik nog een liefdesbrief geschreven en was erg onder de indruk van het prachtige gedicht van Stijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wel makkelijk om schoon te vegen/houden in ieder geval.
[..]
Hoi Elan. Hopelijk heb je me niet teveel gemist. Ik kon maar heel moeilijk zonder je hoor :s
Tevens luister ik nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |