Gemiste kans.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben nog nooit bij de LIDL geweest
Beter dan verwacht. Wel vrij standaard.quote:
EZG battlerappertje.quote:
EZGquote:
hebben ze geen mexicaans in de aanbieding ergensquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben vandaag bij de Lidl geweest en hun Aziatische weken. Ik eet momenteel Roasted Cashewnoten met een soort pittig kruid eroverheen. Tot zover deze mededeling.
aww ben je sziek?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Gelukkig galmt Pascal door de speakers.
lidle is echt leuk,,,,gelijk als je binnen komt heb je een heeeeeele rij vol met snoep, dus je krijgt gelijk trek hey... en wat ook het rare is, je voelt je door de prettige sfeer in de lidle ook nooit schuldig ofzo dat je gaat snacken,,,,quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben nog nooit bij de LIDL gewees
Noem er één? Kwalitatief is de Lidl echt vrij superieur naast de lage prijs. De winkels zien er verder niet uit maar fuck dat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn Immers betere supermarkten.
vroeger hadden ze kampen voor zulke mensenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Preventief fouilleren, het is mijn zaak als ik een wapen draag.
Ik wil anarchie, chaos op de camera.
Kijken wat er gebeurd als miljoenen mensen de straat op gaan.
Wat een visionair
Albert Heijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem er één? Kwalitatief is de Lidl echt vrij superieur naast de lage prijs. De winkels zien er verder niet uit maar fuck dat.
sahanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem er één? Kwalitatief is de Lidl echt vrij superieur naast de lage prijs. De winkels zien er verder niet uit maar fuck dat.
Ik vind jou ietwat apart.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:47 schreef pionnetje het volgende:
[..]
lidle is echt leuk,,,,gelijk als je binnen komt heb je een heeeeeele rij vol met snoep, dus je krijgt gelijk trek hey... en wat ook het rare is, je voelt je door de prettige sfeer in de lidle ook nooit schuldig ofzo dat je gaat snacken,,,,
quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga eens naar de Lidl zou ik zeggen.
Jij wel dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]jij snapt de wereld echt nog niet he kuikentje /
ja, de kassameisjesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Sommige dingen zijn wel oprecht heel vies hoor bij lidl
Bij een willekeurig Michelin restaurant ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Sommige dingen zijn wel oprecht heel vies hoor bij lidl
Is dat enkel in Rotterdam?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sahanturkse supermarkt
Erg goed spul
maar lidl
Meer dan mensen die de AH superieur vindenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Jij wel dan?
Hahahaha
Geen idee eigenlijk, weet er 2 te vinden in rotterdam iigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij een willekeurig Michelin restaurant ook
[..]
Is dat enkel in Rotterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |