SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Bleek nog maar 1 seizoen te zijn godverdomme. Ik was in de overtuiging dat er al 2 uit warenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee nog niet![]()
zo tijdens het eten maar eens doen
heb hem al wel op mijn laptop staan. nu zonder duitse nasync![]()
Wel conform het gesprek over Black Sails. Ouwe Piet Hein van me.quote:
ohquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
jmmr had mooie tt voor jou jimbo
gast je moet gang related gaan kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bleek nog maar 1 seizoen te zijn godverdomme. Ik was in de overtuiging dat er al 2 uit waren
[..]
Wel conform het gesprek over Black Sails. Ouwe Piet Heijn van me.
jimbo is een negergrapquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:30 schreef Jimbo het volgende:
jmmr had mooie tt voor jou jimbo
oh
jammer
wat da
scherpquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bleek nog maar 1 seizoen te zijn godverdomme. Ik was in de overtuiging dat er al 2 uit waren
[..]
Wel conform het gesprek over Black Sails. Ouwe Piet Hein van me.
waarom zijn een neger zn handen van binnen wit ?quote:
Met als enig verschil dat mijn bruggetje wel werktquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
scherp
net als beginnen over BLACK sails als het over negers gaat
Oh dacht dat ze daar op stonden toen ze gespoten werdenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:31 schreef Jimbo het volgende:
waarom zijn een neger zn handen van binnen wit ?
Omdat dat het enige is dat wel werk :d
zo te lezen was het geen nederlander.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:31 schreef wietparkiet het volgende:
maatje van me heeft een bmw gekocht
vroeg ik wanneer maccie
"ja eerst maar es afrijden"
is wel een nederlanderquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:31 schreef Jimbo het volgende:
zo te lezen was het geen nederlander.
Zeker gejat die bmw /
dan was het een vrij blank bruggetje zeker ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met als enig verschil dat mijn bruggetje wel werkt
hahahaha xD
Hahaha ja hčquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:35 schreef pionnetje het volgende:
negergrappen zijn vaak leuk, ik had vroeger een neger thuis en die maakte ze zelf vaak, maar ik ben ook wel eens door een blanke helemaaaaal in elkaar ge... ge,,, ip ban-geblokeerd op het web, omdat ik een neger grapje maakte maar zijn neger vond het niet grappig
mijn neger echter die zegt op zijn beurt weer dat de andere neger een nepneger is...
ergste soort volkquote:
oke man duidelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:35 schreef pionnetje het volgende:
negergrappen zijn vaak leuk, ik had vroeger een neger thuis en die maakte ze zelf vaak, maar ik ben ook wel eens door een blanke helemaaaaal in elkaar ge... ge,,, ip ban-geblokeerd op het web, omdat ik een neger grapje maakte maar zijn neger vond het niet grappig
mijn neger echter die zegt op zijn beurt weer dat de andere neger een nepneger is...
welke drugs gebruik je?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:35 schreef pionnetje het volgende:
en nu heb ik honger.quote:
dat is te merken ja, zit nog niet helemaal lekker zekr?quote:
Oke. Ga maar weer wegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:35 schreef pionnetje het volgende:
thankgod, kunnen we allemaal ophouden met die kut hypequote:
ummm. integendeel,,, ik mis drugs totaal niet,,,, alleen als ik me verveel kan ik niet effe een spuit nemen of zo ha ha ( grapje )quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:38 schreef Jimbo het volgende:
dat is te merken ja, zit nog niet helemaal lekker zekr?
Dit gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:40 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ummm. integendeel,,, ik mis drugs totaal niet,,,, alleen als ik me verveel kan ik niet effe een spuit nemen of zo ha ha ( grapje )
ha ha egt leuke grapje manquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:40 schreef pionnetje het volgende:
dat is te merken ja, zit nog niet helemaal lekker zekr?
Ik ben vandaag bij de Lidl geweest en hun Aziatische weken. Ik eet momenteel Roasted Cashewnoten met een soort pittig kruid eroverheen. Tot zover deze mededeling.quote:
Voel je je al wat beter?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben vandaag bij de Lidl geweest en hun Aziatische weken. Ik eet momenteel Roasted Cashewnoten met een soort pittig kruid eroverheen. Tot zover deze mededeling.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Gelukkig galmt Pascal door de speakers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |