Gewoon Things Behind the Sun dat we allang kendenquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:52 schreef DO2 het volgende:
Stopt The Knife compleet? Als in; nooit meer een album?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Totdat het geld op is?
Of totdat de band uit elkaar gaat?
Meestal is het Moody die op vakantie is, als het hier rustig is. En Kerftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
The Bugquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:10 schreef Norrage het volgende:
The Bug is er weer met een nieuwe. De NinjaTune held, die altijd mega-abstracte maar oh zo lekkere electronica-hiphop-grime maaktMet gastbijdrages van Gonjasufi, Death Gribs en velen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:06 schreef DO2 het volgende:
Kijk nu al uit naar het volgende album:
[ afbeelding ]
Ja heb het wat druk man, studie weer begonnen, bijbaantje, moet veel trainen, sociale activiteiten etc.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:00 schreef DO2 het volgende:
Misschien heeft Kerft sinds kort een meisje.
Eentje die haar petje op half elf heeft en wilde gebaren met haar handen maakt wanneer ze praat. Op rijm, uiteraard.
[ afbeelding ]
Jeweettoch!
Doet me een beetje aan aqua denkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:32 schreef Apostrof het volgende:
Als dit niet de toekomst is van pop muziek weet ik het ook niet.![]()
Vandaag uit op XL Recordings nog wel.
Vind het erg tegenvallen, om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:32 schreef Apostrof het volgende:
Ik hoop dat niemand dit serieus goed vindt?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vind het erg tegenvallen, om eerlijk te zijn.Dan is Vaporwave toch meer mijn ding.
Het zal je nog verbazen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik hoop dat niemand dit serieus goed vindt?
Wat een poep zeg. Klinkt als de zoveelste Guetta of Avicii uit 2012 maar dan met Chipmunks-vocalen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:32 schreef Apostrof het volgende:
Vaporwave is leuk voor even, maar wordt snel vervelend.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vind het erg tegenvallen, om eerlijk te zijn.Dan is Vaporwave toch meer mijn ding.
Ehm.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik hoop dat niemand dit serieus goed vindt?
Ik sterf een beetjequote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehm.
http://m.pitchfork.com/reviews/tracks/17065-qt-hey-qt/
Wat de fuck. Begin anders een club met die K-pop en J-pop van Kerft, dat is ook zulke muziekquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef Apostrof het volgende:
Jullie snappen het gewoon niet![]()
Maar ik ben ook helemaal into OPN en consorten dus dat verklaart het misschien ook.
Maar dit blijft toch wel het beste.
Ik vraag me af of er toen dat uit kwam ook mensen triomfantelijk uitriepen dat het de toekomst van de muziek was.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:14 schreef Norrage het volgende:
Echt...waar gaat het heen met de wereld
doe mij dit maar:
Wees blij.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:19 schreef Felagund het volgende:
Ze doen het bij mij beide (gelukkig) niet.
Atze snapt mij tenminstetwitter:atzedevrieze twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 16:40:59Heel tof, was het hoogtepunt in Sophie’s (zijn andere alias) set op Lowlands RT @JobdeWit: SINGLE VAN HET JAAR??! https://t.co/HzjQbxgDX5 reageer retweet
Nou ja, ik vond Toybox ook oprecht leuk, ooit. Dat waardeer ik muzikaal ongeveer op hetzelfde niveau als QT.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:24 schreef Norrage het volgende:
Toch heb ik het gevoel dat de mensen die dit leuk vinden, ironisch zijn. Toch? Toch?
Nee.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:27 schreef Felagund het volgende:
Barbie Girl is wel jeugdsentiment. Die werd vroeger op fuiven veel gedraaid. (Wordt dat woord eigenlijk nog wel gebruikt, fuif? Het klinkt zo oubollig).
Ok, dan weet ik het voor de volgende keer. Volgens mij hebben wij het ook alleen maar gebruikt in groep 7/8 omdat het toen hip was.quote:
Ik heb echt al eeuwen het woord "fuif" niet gehoord, behalve in ironische of sarcastische context. Over 20 jaar vraag ik mensen waarschijnlijk of ze wel eens naar een rave gaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ok, dan weet ik het voor de volgende keer. Volgens mij hebben wij het ook alleen maar gebruikt in groep 7/8 omdat het toen hip was.
Nee, misschien juist omdat het zo over de top pop is (hyper pop?) vind ik het zo geweldig.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:24 schreef Norrage het volgende:
Toch heb ik het gevoel dat de mensen die dit leuk vinden, ironisch zijn. Toch? Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |