Naja, daarom heeft het dus jaren geduurd voordat ik LCW leerde waarderen. Ineens komt ie volledig binnenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind die wat te rammelig, als je begrijpt wat ik bedoel, iets te punky. Al zijn alle Modest Mouse albums wel minimaal een 8 waard hoor, Maar Moon & Antarctica heeft net dat meer.
Wat heb je opgezet? Just for a day?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:11 schreef Norrage het volgende:
En ik blijf even spammen met posts haha....Slowdive ken ik trouwens eigenlijk helemaal niet. Ik heb nu even kort opgezt voordat ik naar bed zet. Best goed
Dat is wel de beste ja. Voornamelijk vanwege de eerste drie nummers overigens, die zijn briljant.quote:
Slowdive is ook wat lastiger denk ik dan MBV. MBV heeft toch een wat hardere, aangrijpende sound. Slowdive is wat softer en moet het toch van de dreampop-sfeer hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:28 schreef Kerftminister het volgende:
Heb van Slowdive alleen Souvlaki geluisterd. Vond het wel goed, maar het echte kwartje is nog niet zo gevallen zoals bij Loveless.
Zou zo geen nummers van ze kunnen herkennen bijvoorbeeld, ga het wel nog eens goed proberen, want vond het wel zeker goed.
Ja ik vind het ongeveer even goed. Ben op allebei de liveperformances bijna even verliefd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:35 schreef Norrage het volgende:
Als zoveel mensen Slowdive bijna beter vinden dan portishead moet het wel heel goed zijnmorgen wat aandachtiger luisteren
Dream pop ligt me ook zeker hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slowdive is ook wat lastiger denk ik dan MBV. MBV heeft toch een wat hardere, aangrijpende sound. Slowdive is wat softer en moet het toch van de dreampop-sfeer hebben.
Asobi Seksu vind ik niet echt dream pop. Dan denk ik meer aan Mazzy Star ed. Al gaat dat ook alweer richting de slowcore.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dream pop ligt me ook zeker hoor.
Asobi Seksu, Bluedawn, Donawhale, Fishmans, Cocteau Twins, Lekker man. Vind alleen Beach House verschrikkelijk.
Favoriete genres heb ik echt een groot aantal, dan moet ik echt gaan specificeren:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Asobi Seksu vind ik niet echt dream pop. Dan denk ik meer aan Mazzy Star ed. Al gaat dat ook alweer richting de slowcore.
Ik hou van Dream pop en Shoegaze. Dat zijn toch wel mijn favoriete genres, zover je daarover kunt spreken.
Eén keer geluisterd geloof ik. Modest Mouse heeft heel veel plays, maar bijna alles van We Were Dead... en Good News....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben altijd een ultieme exceptionele fan geweest van M&A, wat ik een van de beste albums ooit gemaakt vind. Maar wtf, ik ben nu helemaal om voor Lonesome Crowded West zeg...echt, binnen een paar maanden vind ik dat gewoon nog genialer....Modest Mouse
Ken je Lonesome Crowded West?
Zijn wel de meer 'catchy' albums, mijn meest geluisterde Modest Mouse nummers zijn ook gewoon Dashboard en Float On hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eén keer geluisterd geloof ik. Modest Mouse heeft heel veel plays, maar bijna alles van We Were Dead... en Good News....
Ik vind Just a Dream toch beter, en vooral het nummer Catch the Breeze. Hun enige nummer waarbij ik kippevel kreeg bij BKSquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel de beste ja. Voornamelijk vanwege de eerste drie nummers overigens, die zijn briljant.
Zo goed dat je de juiste titel vergeet?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vind Just a Dream toch beter, en vooral het nummer Catch the Breeze. Hun enige nummer waarbij ik kippevel kreeg bij BKS
Ik dacht dat jij toch behoorlijk wat dingen op 4AD kon waarderenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:07 schreef ranja het volgende:
Dreampop vind ik lang niet altijd goed.Maar wel zoiets als The Passions.
4AD heb ik ontzettend veel van maar weinig toto niks wat ik tot dreampop rekenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij toch behoorlijk wat dingen op 4AD kon waarderen
nu is dat wel iets meer dan -alleen- dreampop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |