Wat is er eng aan het woord "strakst". Of "indrukwekkendste" of "uniekste" trouwens.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerlijke lineup, maar Pukkelpop probeerde het ook hard met de meest beklemmende, de meest indrukwekkende, de meest uniek introverte en de meest strak spelende liveband.
Maar dat zijn albums die elke muziekliefhebber kent. Geniale albums, maar niet een reden om het indie-topic te volgen toch? Blijft een discussiepunt uiteraard.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik er overigens een album tussen zou willen zetten zou het Pink Floyds Wish You Were Here zijn, of misschien de eerste van The Doors ofzo.
Abbey Road kent ook iedereen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Maar dat zijn albums die elke muziekliefhebber kent. Geniale albums, maar niet een reden om het indie-topic te volgen toch? Blijft een discussiepunt uiteraard.
True. Had er van mij ook niet in hoeven staan. Zoveel users, zoveel meningen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Abbey Road kent ook iedereen.
Ik vind dat nogal een slap argument. Pet Sounds en Abbey Road zou dan méér indie moeten zijn dan Wish you were here?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Maar dat zijn albums die elke muziekliefhebber kent. Geniale albums, maar niet een reden om het indie-topic te volgen toch? Blijft een discussiepunt uiteraard.
Huh? Je noemt alleen maar geniale klassiekers. Die kunnen voor mij op de grote hoop "geniale klassiekers". Iedereen kent ze. Niets mis mee, maar ook niet "indie-verantwoord" toch? We willen hier toch juist muziek bespreken die je gemist hebt in je zoektocht naar muziek? Anders voegt dit topic weinig toe aan de algehele insteek van MUZ.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal een slap argument. Pet Sounds en Abbey Road zou dan méér indie moeten zijn dan Wish you were here?
Je zegt net dat je er een aantal niet kent, dus het zou zomaar 8-13 kunnen worden. Tel uit je winstquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
staan sowieso maar een stuk of 5-10 albums in die ik in mn top 100 zou gooien denk ik
Smaak he.
Troe. Slowdive was zo goed. Misschien wel beste concert van PP dit jaar. Samen met War on Drugs misschien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
ach, zolang jullie allemaal maar de shoegazeklassieker kennen is het goed.
Al vond ik Slowdive live echt beter dan MBV
geen Portishead gezien?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Troe. Slowdive was zo goed. Misschien wel beste concert van PP dit jaar. Samen met War on Drugs misschien.
Jij zegt dat er geen Pink Floyd in de lijst moet omdat die niet indie zijn. Mijn tegenargument is wat de bekendste popband aller tijden er dan in heeft te zoeken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Huh? Je noemt alleen maar geniale klassiekers. Die kunnen voor mij op de grote hoop "geniale klassiekers". Iedereen kent ze. Niets mis mee, maar ook niet "indie-verantwoord" toch? We willen hier toch juist muziek bespreken die je gemist hebt in je zoektocht naar muziek? Anders voegt dit topic weinig toe aan de algehele insteek van MUZ.
Dat is het plaatje vriend. Mijn telefoon heeft een absurde resolutie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Lijkt ook dat Illllnoise wel 4 "l-en" heeft. Tijd voor een high-res scherm?
hoorde dat het echt debiel goed was ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:14 schreef Kerftminister het volgende:
Zat gisteren een filmpje te kijken van Typhoon op Lowlands en ik wil naar aanleiding daarvan weer even een hele grote loftrompet opsteken. Die man he, die plaat, dat is een van de beste platen die ik ooit gehoord heb. Vele rappers hebben gepoogd om een progressieve Hip-Hop plaat te maken die ook bij een minder Hip-Hopperig publiek aanslaat en hebben kansloos gefaald, of leveren vervolgens al hun kwaliteiten als rapper in om zoiets te bereiken. Typhoon heeft gewoon én een progressieve versie van Hip-Hop op de markt gebracht, met originele songstructuren en live instrumentatie, dan heeft hij hier en daar catchy deuntjes en refreintjes in het album gestopt die de wat meer casual Hip-Hop luisteraars kunnen waarderen, maar dat is nog niet alles. De raps op het album zijn ook fantastisch, bijna poëtisch, sterk gebruik van metaforen en filosofische standpunten, creatieve flows en sterke multi syllable rhyme door het hele album heen. Echt geweldig, en live is het nog zoveel vetter he, dan knalt het allemaal nog nét iets harder dan op plaat. Ben benieuwd wat mijn plaat van het jaar gaat worden nu, want Piñata heeft onverwachts toch concurrentie gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |