even eerlijk, ik heb jou nooit gezien?quote:
Je bent de toyboy van die Dagobert Duck zeker. Die ouwe viezerik met zijn geld.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:09 schreef Bapple het volgende:
Hi ha ho, wat een goede grap.
Staat in de Donald Duck van volgende week.
Ben intern erg goed bevriend met de tekenaar, vandaar dat ik al weet hoe het gaat.
Haha, wat een dikke sukkel!
Dat is vrij ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef Bapple het volgende:
[..]
even eerlijk, ik heb jou nooit gezien?
haha nee serieus. jij bent nieuw tochquote:
ja en dagobert duck bestaat ook echt -_-quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Je bent de toyboy van die Dagobert Duck zeker. Die ouwe viezerik met zijn geld.
ahaha ja net paar weekjes lid toch ;squote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:14 schreef Bapple het volgende:
[..]
haha nee serieus. jij bent nieuw toch
jaa zie je welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ahaha ja net paar weekjes lid toch ;s
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:15 schreef Robophatt het volgende:
KLB kan wel een nazimod gebruiken om dit soort ellende uit te roeien.
Blauwe_Tijger, GuusGeluk7 of 2Nutz geven me gelijk een spermbanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:15 schreef Robophatt het volgende:
Oh, nu herken ik je weer!quote:
Je hebt me helemaal door.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef Bapple het volgende:
[..]
Oh, nu herken ik je weer!
Jij was altijd diegene die een statement van een ander inpikte door hem/haar te quoten. Zelf was je nooit zo slim ^^.
Echt?quote:
Een infantiel kutkneusje.quote:
TS = Bapplequote:
Mag toch hopen dat zij allemaal geen mod wordenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef Bapple het volgende:
[..]
Blauwe_Tijger, GuusGeluk7 of 2Nutz geven me gelijk een spermban
Edit: En TARDIS
Ha TARDIS.quote:
Dat had ik inderdaad door jaquote:
Naja, SHOW AN BATJE RESPECT 'N LOVEE JEWEET!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat zij allemaal geen mod wordenHoewel ik wat dat betreft natuurlijk wel achter ze zou staan.
Tsja, daar komt de echte Ludo wel achter!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:18 schreef LudoSanders het volgende:
Intern goed bevriend, wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Precies wat je nu in je hoofd hebtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:18 schreef LudoSanders het volgende:
Intern goed bevriend, wat moet ik mij daar bij voorstellen?
stem op mij danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:15 schreef Robophatt het volgende:
Gestemt! Met een T!quote:
Nee mijn stem behoort al aan iemand andersquote:
Ben jij dat? die persoon in je UIquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Precies wat je nu in je hoofd hebt
kan ik 'm kopen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee mijn stem behoort al aan iemand anders
Nou hè.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:18 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ha TARDIS.
Jou heb ik wel gemist zeg. Jij was altijd die aardige die het ..
naja laat maar
Dat kan ik op geen enkele manier rijmen met elkaar?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Precies wat je nu in je hoofd hebt
Nee sorry, niet alles is te koop hequote:
Wow en jij was nog wel zo'n goede dichterquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat kan ik op geen enkele manier rijmen met elkaar?
Rijmen -_-quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat kan ik op geen enkele manier rijmen met elkaar?
jij probeert ook maar watquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:22 schreef probeer het volgende:
Na 9 maanden registratie doen alsof je terug van weggeweest bent
Tuurlijk welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee sorry, niet alles is te koop he
Dat was echt een Hel, sinki!quote:
Wat voor je accountquote:
losse euro's?quote:
Dat is dubbelop.quote:
je moeder heeft geen problemen met dubbelop andersquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:24 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dat is dubbelop.
Hahaha = lachen
Lachen = Hahaha
Ja, zo grappig vind ik je. Het is met geen pen te beschrijven!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:24 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dat is dubbelop.
Hahaha = lachen
Lachen = Hahaha
Dat is ook dubbewop.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:25 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ja, zo grappig vind ik je. Het is met geen pen te beschrijven!
Helemaal gelijk!quote:
Wel laatst een gedichtje geschreven over Polen. Het gaat als volgt:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee sorry, niet alles is te koop he
[..]
Wow en jij was nog wel zo'n goede dichter
Wat is 'het'?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel laatst een gedichtje geschreven over Polen. Het gaat als volgt:
Mijn vriendin en ik,
we wilden eens wat nieuws proberen.
We deden het op zijn Pools,
dat is in oude kleren.
Wow raakte me recht in het hart, zo ontroerendquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel laatst een gedichtje geschreven over Polen. Het gaat als volgt:
Mijn vriendin en ik,
we wilden eens wat nieuws proberen.
We deden het op zijn Pools,
dat is in oude kleren.
Grapjes over "raken" zijn eencbeetje te gemakkelijk, niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow raakte me recht in het hart, zo ontroerend
Zo scherp deze man. Hij zou echt een goede mod zijn voor KLBquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Grapjes over "raken" zijn eencbeetje te gemakkelijk, niet?
Hij heeft KLB uitgespeeld.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zo scherp deze man. Hij zou echt een goede mod zijn voor KLB![]()
Welke eindbaas moest hij verslaan?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |