Naja, SHOW AN BATJE RESPECT 'N LOVEE JEWEET!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat zij allemaal geen mod wordenHoewel ik wat dat betreft natuurlijk wel achter ze zou staan.
Tsja, daar komt de echte Ludo wel achter!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:18 schreef LudoSanders het volgende:
Intern goed bevriend, wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Precies wat je nu in je hoofd hebtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:18 schreef LudoSanders het volgende:
Intern goed bevriend, wat moet ik mij daar bij voorstellen?
stem op mij danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:15 schreef Robophatt het volgende:
KLB kan wel een nazimod gebruiken om dit soort ellende uit te roeien.
Gestemt! Met een T!quote:
Nee mijn stem behoort al aan iemand andersquote:
Ben jij dat? die persoon in je UIquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Precies wat je nu in je hoofd hebt
kan ik 'm kopen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee mijn stem behoort al aan iemand anders
Nou hè.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:18 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ha TARDIS.
Jou heb ik wel gemist zeg. Jij was altijd die aardige die het ..
naja laat maar
Dat kan ik op geen enkele manier rijmen met elkaar?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Precies wat je nu in je hoofd hebt
Nee sorry, niet alles is te koop hequote:
Wow en jij was nog wel zo'n goede dichterquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat kan ik op geen enkele manier rijmen met elkaar?
Rijmen -_-quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat kan ik op geen enkele manier rijmen met elkaar?
jij probeert ook maar watquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:22 schreef probeer het volgende:
Na 9 maanden registratie doen alsof je terug van weggeweest bent
Tuurlijk welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee sorry, niet alles is te koop he
Dat was echt een Hel, sinki!quote:
Wat voor je accountquote:
losse euro's?quote:
Dat is dubbelop.quote:
je moeder heeft geen problemen met dubbelop andersquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:24 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dat is dubbelop.
Hahaha = lachen
Lachen = Hahaha
Ja, zo grappig vind ik je. Het is met geen pen te beschrijven!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:24 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dat is dubbelop.
Hahaha = lachen
Lachen = Hahaha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |