SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
Great goal Dani Alves:
Vergeet daarnaast niet om ThadCastle te adoreren
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Yakuza op 20-08-2014 16:49:44 ]GRAAG VERWIJDEREN![]()
Godver ik had bijna dezelfde TT gemaakt
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
- Mavers topicsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks Trapz. Ik hou wel van zo'n puntsgewijze samenvatting
- Iam van Maver
- Maver heeft alle legends geprobeerd maar niemand gelooft hem.
- DS2 is lief
- Zhano weer een paar grappige woordspelingen gemaakt
- Litmanen blijkt een pro COD speler te zijn
- Yakuza maakt Maver belachelijk
- P4L is een noobRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Eckte bazenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver ik had bijna dezelfde TT gemaakt
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Memphis en Douglas
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Vergeet niet dat Maver (vrijwilligers)werk doetquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
- Mavers topics
- Iam van Maver
- DS2 is lief
- P4L is een noob
GRAAG VERWIJDEREN![]()
80-rated Depay?
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik hoorde dat NAC serieus best goed speelde
Huh?? Hoe kan dat? Falende connection?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mavers recordiets van 400-800 ofzo?
[..]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit is echt te veel om allemaal terug te gaan zoeken en te lezen. Kun je het niet beperken tot jouw persoonlijke hoogtepuntje, inclusief een linkje? BVD.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
- Mavers topics
- Iam van Maver
- DS2 is lief
- P4L is een noobNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
80-rated Depay?
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik hoorde dat NAC serieus best goed speelde![]()
[..]
Huh?? Hoe kan dat? Falende connection?twitter:11tegen11 twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 23:27:57Can't say I ever saw a match where the final score was this far off the ExpG balance. Let's say PSV - NAC was weird. http://t.co/wqOKvSsfAQ reageer retweet
6-1 sloeg nergens op in ieder geval nee. Jelle had ook niet zijn beste dag.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Had je mijn vraag in het vorige topic nog gezien? Iig dit was de vraag: wanneer had je Romario geleend? Toen legends net in packs zaten of onlangs?quote:![]()
ik wil het nog steeds niet geloven, maar anders gewoon niet zo goed in fifaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
80-rated Depay?
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik hoorde dat NAC serieus best goed speelde![]()
[..]
Huh?? Hoe kan dat? Falende connection?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
gewoon een beetje kutten tegen teams van je vrienden in je friendslist en dan gewoon quiten, dan krijg je een los. Niet teveel aan hechten die score. die score zal me ook echt een worst zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
80-rated Depay?
[..]
Huh?? Hoe kan dat? Falende connection?![]()
Ja, die zag ik ook. Persoon in kwestie die hem poste op een NAC-forum is echter een gedoodverfde mooiweerprater, dus korreltje zout enzeau.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]twitter:11tegen11 twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 23:27:57Can't say I ever saw a match where the final score was this far off the ExpG balance. Let's say PSV - NAC was weird. http://t.co/wqOKvSsfAQ reageer retweet
6-1 sloeg nergens op in ieder geval nee. Jelle had ook niet zijn beste dag.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat was in Januari tijdens de TOTY gebeuren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Had je mijn vraag in het vorige topic nog gezien? Iig dit was de vraag: wanneer had je Romario geleend? Toen legends net in packs zaten of onlangs?![]()
Die Marokkaanse linksbuiten van jullie speelde onze defensie kleurenblind, maar toen blesseerde hij zichzelf en daarna scoorden we 3x in 10 minuten ofzoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
80-rated Depay?
[..]
Huh?? Hoe kan dat? Falende connection?![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
gewoon een beetje kutten tegen teams van je vrienden in je friendslist en dan gewoon quiten, dan krijg je een los. Niet teveel aan hechten die score. die score zal me ook echt een worst zijn![]()
![]()
![]()
en dan 800x
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal vanavond wel even een leuk verslagje maken met screenshots.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:03 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Maver (vrijwilligers)werk doetRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tiga-houdini.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Marokkaanse linksbuiten van jullie speelde onze defensie kleurenblind, maar toen blesseerde hij zichzelf en daarna scoorden we 3x in 10 minuten ofzo
Zou mooi zijn als het niet bij een enkel wedstrijdje bleef
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar dan klopt er iets niet:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat was in Januari tijdens de TOTY gebeuren.Dit zei jij 8 augustus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Je zal het niet zeggen maar ik heb ook de duurdere legends gehad toen ze betaalbaar waren en viij goed zoals Bergkamp, Kluivert, Crespo en Ruud van Nistelrooy maar die laatste valt heel erg tegen. Crespo is gewoon het allerbeste die ik heb gehad. Spelers die ik niet heb gehad zijn Romario, Weah, Pele en Gullit als spitsen
Gr Gr Thad Sherlock![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zal vanavond wel even een leuk verslagje maken met screenshots.![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar dan klopt er iets niet:
[..]
Dit zei jij 8 augustus.
Gr Gr Thad Sherlock![]()
![]()
Ach, je bent gewoon slecht. Dat zal mij ook worst zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
gewoon een beetje kutten tegen teams van je vrienden in je friendslist en dan gewoon quiten, dan krijg je een los. Niet teveel aan hechten die score. die score zal me ook echt een worst zijn
Hoe bevalt je free willy-werk?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
[..]
[..]
Dit zei jij 8 augustus.
Gr Gr Thad Sherlock![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar dat was niet gemeend hoorGRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zal vanavond wel even een leuk verslagje maken met screenshots.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
niemand die even het TOTW plaatst![]()
even wat depays verkopen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
[..]
[..]
Dit zei jij 8 augustus.
Gr Gr Thad Sherlock![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij zit niet in de 25-koppige voorselectie van Guus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Douglas?
Komt-ie nu dan in Oranje?![]()
Nee zal wel meevallen. Hij is groenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:15 schreef Apekoek het volgende:
Had iemand Depay 79? Die moet toch nu in een keer een stuk minder waard worden?![]()
Lol wat een reden, maar ok heb dat fenomeen ook al bij de oranje kaartjes gezien. Maar dalen alsnog wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee zal wel meevallen. Hij is groen![]()
Typefoutje dan want ik heb hem wel degelijk gehadquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Dit zei jij 8 augustus.
Gr Gr Thad Sherlock![]()
Is wel een voornaamste reden, groene kaartjes zullen nooit zo snel dalenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lol wat een reden, maar ok heb dat fenomeen ook al bij de oranje kaartjes gezien. Maar dalen alsnog wel.![]()
Verdachtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Typefoutje dan want ik heb hem wel degelijk gehad![]()
Niet in januari in elk geval:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Typefoutje dan want ik heb hem wel degelijk gehadGr gr DSL Holmesquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeker wel een aantal in de buurt komen, zeker Gullit, Romario hoor ik niet al te beste verhalen over en Pele ja, die is denk ik wel buiten categorie![]()
Maver is busted.
Nooit foto's van zijn webapp om zijn squad te tonen.. volgens mij naait hij ons.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doe ik ook altijd jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Maver is busted.
Nooit foto's van zijn webapp om zijn squad te tonen.. volgens mij naait hij ons.![]()
![]()
Partners against liesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet in januari in elk geval:
[..]
Gr gr DSL HolmesRare vraag als je al met hem gespeeld hebt. Kan natuurlijk daarna nog zijn gebeurd, maar verdacht is het op zijn minst.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ga Suker dan wel weer halen.
Is Bierhoff ook goed jah? , misschien ernaast zetten dan![]()
Maar je speelt dan toch met een slechtere versie?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Is wel een voornaamste reden, groene kaartjes zullen nooit zo snel dalen![]()
Omdat het speciale kaartjes zijn (TOTS, TOTY, TOTT) en die blijven wat gewilder dan de standaard IF kaartjes.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maar je speelt dan toch met een slechtere versie?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tip van ThadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierro laatst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoogste rating is wat voor mij telt, een ander kleurtje voegt toch niets toe? Maar ok het zal wel niet iets voor mij zijn om op te geilen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat het speciale kaartjes zijn (TOTS, TOTY, TOTT) en die blijven wat gewilder dan de standaard IF kaartjes.![]()
Sommige mensen vinden een andere kleur wat leuker. Ieder z'n ding.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoogste rating is wat voor mij telt, een ander kleurtje voegt toch niets toe? Maar ok het zal wel niet iets voor mij zijn dan om daar op te geilen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja klopt wel, miss wordt die ook iets duurder, maar veel zal het sowieso niet verschillen tussen 79 en 80quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoogste rating is wat voor mij telt, een ander kleurtje voegt toch niets toe? Maar ok het zal wel niet iets voor mij zijn om op te geilen.![]()
Maar dan heb je dus allemaal legends, totsen, if's en 600 euro eraan uitgegeven en dan nog verlies je het dubbele aantal potjes van wat je wint![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:50 schreef Maver24 het volgende:
Misschien ben ik wel één grote troll, je weet het niet he
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
jawel we weten het wel en je bent een behoorlijk slechte trollquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:50 schreef Maver24 het volgende:
Misschien ben ik wel één grote troll, je weet het niet he:)![]()
Dat hoop ik nog altijd voor je jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:50 schreef Maver24 het volgende:
Misschien ben ik wel één grote troll, je weet het niet he![]()
![]()
straks is het gewoon een account van Tim'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jeroen was wel genoegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:51 schreef poker4lifee het volgende:
straks is het gewoon een account van Tim
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:53 schreef Maver24 het volgende:
Echte vrienden weet wel hoe ik echt ben, jullie niet
Meeting @ Maver's placequote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:53 schreef Maver24 het volgende:
Echte vrienden weet wel hoe ik echt ben, jullie niet
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Is dat de drummer van RHCP?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Dat moet haast wel jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:50 schreef Maver24 het volgende:
Misschien ben ik wel één grote troll, je weet het niet heanders ben je echt een oppermongool
![]()
Stel voortaan je vragen aan je gamende en fifa'ende vrienden dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:53 schreef Maver24 het volgende:
Echte vrienden weet wel hoe ik echt ben, jullie niet![]()
Clynequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In 433(4) is duarte niet geschikt door zn workrates dus heb helemaal niet aan hem gedacht maar duarte it isquote:thanks
Vilhena is trouwens wel een baasje![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jij hebt zijn blauwe niet eens, plebejerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:47 schreef ThadCastle het volgende:
Depay toch van 190k naar 90k.
Ach schijt ik wil zijn zwarte en groene versie wel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
deze antwoord ga ik niet beantwoordenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij hebt zijn blauwe niet eens, plebejer![]()
Jezus heb de hele dag niks gegeten en er komen nu 2 gassies voor me zotten met wok2go. Zoo fucking niet eerlijk. Mn keel en maken knor geluiden. Beetje awkward![]()
http://wefut.com/en/squad/144419quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:56 schreef Rijst het volgende:
Kan iemand even een puush maken van de towweek
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen dank!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:56 schreef Rijst het volgende:
Kan iemand even een puush maken van de towweek![]()
![]()
Geen Gini
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
M/H workrates lijkt me niet fijn om mee te spelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:17 schreef Toefjes het volgende:
Iemand al met deze baas gespeeld?
[ afbeelding ]:)![]()
Gewoon als CB neerzetten dan, lekker snel en lang voor die positiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:19 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
L/H workrates lijkt me niet fijn om mee te spelen.
Oh niet zo lang laat maar
Elke dag![]()
Jammer dat al die Depay versies op 64 att positioning blijven hangen
Hopelijk boosten ze zijn finishing flink.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
CDMquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon als CB neerzetten dan, lekker snel en lang voor die positie
Oh niet zo lang laat maar
:)![]()
En FKA 99quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:25 schreef Tim86 het volgende:
Jammer dat al die Depay versies op 64 att positioning blijven hangen
Hopelijk boosten ze zijn finishing flink.
Maar ik vergelijk Depay wel eens met Ronaldo. Volgens mij heeft de media dat ook wel eens gedaan. Hij is natuurlijk nog lang niet zo ver en hij zal echt niet zó goed worden, maar vind zijn stijl wel iets van CR7 weg hebben.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gelukkig neemt hij zijn vrije trappen nu niet meer hetzelfde.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
En FKA 99
Maar ik vergelijk Depay wel eens met Ronaldo. Volgens mij heeft de media dat ook wel eens gedaan. Hij is natuurlijk nog lang niet zo ver en hij zal echt niet zó goed worden, maar vind zijn stijl wel iets van CR7 weg hebben.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
mij ook niet, maar toch zie/lees ik weinig negatieve zaken over hem.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:19 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
M/H workrates lijkt me niet fijn om mee te spelen.
Ik ga hem straks eens kopen en vanavond wellicht nog even uitproberen. Kan ik TOTS Costa verkopen en met het miljoen dat overblijft iets anders nutteloos doen.![]()
http://www.futhead.com/14/reviews/13535/quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
mij ook niet, maar toch zie/lees ik weinig negatieve zaken over hem.
Ik ga hem straks eens kopen en vanavond wellicht nog even uitproberen. Kan ik TOTS Costa verkopen en met het miljoen dat overblijft iets anders nutteloos doen.
http://www.futhead.com/14/reviews/12436/
http://www.futhead.com/14/reviews/13572/
Dat zijn de enige negatieve reviews op FUThead, maar als je de coins hebt zou ik hem proberen.:)![]()
Wat een verschil tussen PS en Xboxquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:31 schreef ThadCastle het volgende:
60 euro voor 2 mil nu op vipcoinsfifa
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
QFT.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gelukkig neemt hij zijn vrije trappen nu niet meer hetzelfde.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik zal even in de spaarpot kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:31 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/reviews/13535/
http://www.futhead.com/14/reviews/12436/
http://www.futhead.com/14/reviews/13572/
Dat zijn de enige negatieve reviews op FUThead, maar als je de coins hebt zou ik hem proberen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal even in de spaarpot kijkenVeel succes, het zou handig zijn als je workrates zou kunnen veranderen though...:9~quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal even in de spaarpot kijken:)![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahahahahahhaaaaaa was mn cola aan het doorslikken maar is nu me neus uitgesquirt![]()
Grappig grapje he
![]()
Op zich met Ronaldo, IF Navas en Neymar zou ik genoeg moeten hebben om goals te maken. Mocht hij in de 16 staan om de bal er in te koppen is dat een mooie bonus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:44 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
[..]
Veel succes, het zou handig zijn als je workrates zou kunnen veranderen though...:9~
En anders verkoop ik hem weer met winst. Heb zoveel spelers al er uit geflikkerd, en daardoor tonnen winst gepakt![]()
![]()
ik heb jovetic en benteke die zijn ook goedquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich met Ronaldo, IF Navas en Neymar zou ik genoeg moeten hebben om goals te maken. Mocht hij in de 16 staan om de bal er in te koppen is dat een mooie bonus.
En anders verkoop ik hem weer met winst. Heb zoveel spelers al er uit geflikkerd, en daardoor tonnen winst gepakt
Die heeft med/high toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:17 schreef Toefjes het volgende:
Iemand al met deze baas gespeeld?
[ afbeelding ]wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Weer geen nieuwe verdediger dit seizoen.
Echt toppie Brands, zagen we echt niet aankomen dit toppertjeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vorm niet eens ingeschreven voor de EL...3e keeper
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:QPRFC twitterde op woensdag 20-08-2014 om 18:49:09It's official! @LeroyFer10 is a Ranger! #LeroySigns https://t.co/1djiPzI2oo reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben benieuwd of mensen nu ook meer silver packs openen.. er komen nooit meer Viettos op de markt. Het is onduidelijk wat zijn prijs nu eigenlijk is.![]()
Wat is jouw kanaal naam dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:13 schreef Rijst het volgende:
Voor mijn trouwe subscribers er komt een new video.:)![]()
quote:
Dat eindeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:31 schreef ThadCastle het volgende:
Tip van ThadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierro laatst:Boem:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.255k winst op die van mij![]()
Ik ben serieus iemand met een soortgelijk team tegen gekomenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:47 schreef Apekoek het volgende:
Jezus wat is dit team bazig!
[ afbeelding ]
Speelt als een tank.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hoe was die anders?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben serieus iemand met een soortgelijk team tegen gekomen![]()
De hele wereld staat in brand door dat filmpje van die onthoofding johquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
que?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De hele wereld staat in brand door dat filmpje van die onthoofding johGRAAG VERWIJDEREN![]()
wat?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De hele wereld staat in brand door dat filmpje van die onthoofding joh:)![]()
Ik ook al een paar keer ja, die goedkopen totsen lijken populairquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben serieus iemand met een soortgelijk team tegen gekomen![]()
![]()
Dat het nergens anders over gaat in het nieuws enz.
Podverdomme hee ga eens van die PS/xbox af en lees een actualiteiten site ofzoDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik doelde op de "filmpje van die onthoofding" in plaats van "de hele wereld staat in brand"quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Podverdomme hee ga eens van die PS/xbox af en lees een actualiteiten site ofzo:)![]()
Ja dus?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:38 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik doelde op de "filmpje van die onthoofding" in plaats van "de hele wereld staat in brand"Blijft hetzelfde antwoord op
Elke dag![]()
Hahah, ja sorry, ik heb gewoon gewerkt enzo, geordie shore kijken en ja, nu zijn we waar we zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Podverdomme hee ga eens van die PS/xbox af en lees een actualiteiten site ofzoHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nog niet fit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:01 schreef Tim86 het volgende:
Vorm niet eens ingeschreven voor de EL...3e keeperWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Volgens mij met Clichy - Kompany - Kaboul - Walker en Cech ofzoquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik kijk ook niet op nieuws websites omdat ik ook niet geïnteresseerd ben in alles wat rondgaat in Oekraïne met Israël en IS etc.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dus?Blijft hetzelfde antwoord op
Maar ik heb het al opgezocht
![]()
Dit lijkt me echt gruwelijk spelenalleen heel jammer dat ik toure en co dan naar het tweede team moet verbannen
![]()
![]()
Ik was altijd wel geinteresseerd in de actualiteiten, maar er kwam een moment dat ik nou niet meer wist wat erger was: Isis die een genocide pleegt in Syrie en Irak, Israel die scholen bombardeert met kinderen er in, omdat Hamas raketten op Israel schiet, Boko Haram die honderden tegelijkertijd afslacht, en oh ja, een Nederlands vliegtuig dat uit de lucht geschoten wordt in de Oekraine..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:41 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet op nieuws websites omdat ik ook niet geïnteresseerd ben in alles wat rondgaat in Oekraïne met Israël en IS etc.
Maar ik heb het al opgezocht
Ik ben er mee gestopt. Ik word somber van het nieuws.![]()
Dat is ook de reden waarom ik geen nieuws kijk/lees. Ik hou me veel liever bezig met dingen waar ik niet somber van wordt, en iets wat ik wel leuk vind.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was altijd wel geinteresseerd in de actualiteiten, maar er kwam een moment dat ik nou niet meer wist wat erger was: Isis die een genocide pleegt in Syrie en Irak, Israel die scholen bombardeert met kinderen er in, omdat Hamas raketten op Israel schiet, Boko Haram die honderden tegelijkertijd afslacht, en oh ja, een Nederlands vliegtuig dat uit de lucht geschoten wordt in de Oekraine..
Ik ben er mee gestopt. Ik word somber van het nieuws.:)![]()
Gaat allemaal inderdaad de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was altijd wel geinteresseerd in de actualiteiten, maar er kwam een moment dat ik nou niet meer wist wat erger was: Isis die een genocide pleegt in Syrie en Irak, Israel die scholen bombardeert met kinderen er in, omdat Hamas raketten op Israel schiet, Boko Haram die honderden tegelijkertijd afslacht, en oh ja, een Nederlands vliegtuig dat uit de lucht geschoten wordt in de Oekraine..
Ik ben er mee gestopt. Ik word somber van het nieuws.
En het meest erge van allemaal vind ik dat ISIS en al die andere groepen van alles doen in naam van de Islam.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben er mee gestopt. Ik word somber van het nieuws.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Wel aan mij natuurlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:53 schreef Rijst het volgende:
wat moet ik hiermee? haha nee niet aan jouw gefe
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:53 schreef Rijst het volgende:
wat moet ik hiermee? haha nee niet aan jouw gefe
[ afbeelding ]Sinds wanneer is iemand een legende als hij zijn contract verlengt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:55 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
fucking legend
even toevoegen aan mijn UI:)![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:55 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
fucking legend
even toevoegen aan mijn UI![]()
![]()
Niet voor het grote geld gaan, maar bij je club blijven. Al is dat natuurlijk wel makkelijk gezegd als een Bayern al een van de grootste clubs ter wereld is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:56 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Sinds wanneer is iemand een legende als hij zijn contract verlengt?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik denk dat hij ook wel een hoop geld verdient bij Bayern, maar ik begrijp je punt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet voor het grote geld gaan, maar bij je club blijven. Al is dat natuurlijk wel makkelijk gezegd als een Bayern al een van de grootste clubs ter wereld is.:)![]()
Anti-climaxtwitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 20-08-2014 om 19:58:07Overmars heeft Eto'o laten weten af te zien van verdere gesprekken. Hebben we dat ook weer gehad #next #ajax reageer retweet
Elke dag![]()
Hah Depay. Vanmiddag voor 300k de 79 versie verkocht, nu gaan ze voor 180k vanwege de depay 80 versie.
Wie zei ook alweer dat de groene kaartjes hun waarde behouden?![]()
Niet andersom dus?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Anti-climaxtwitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 20-08-2014 om 19:58:07Overmars heeft Eto'o laten weten af te zien van verdere gesprekken. Hebben we dat ook weer gehad #next #ajax reageer retweet
Die gast zei toch ook dat het waarschijnlijk was dat Eto'o alleen maar aan de wereld wilde laten zien dat ie beschikbaar is ofzo?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat moet eentroll zijn geweestquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:12 schreef Apekoek het volgende:
Hah Depay. Vanmiddag voor 300k de 79 versie verkocht, nu gaan ze voor 180k vanwege de depay 80 versie.
Wie zei ook alweer dat de groene kaartjes hun waarde behouden?
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat moet eentroll zijn geweestquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:12 schreef Apekoek het volgende:
Wie zei ook alweer dat de groene kaartjes hun waarde behouden?
Ja wss zullen we er nooit achter komen hoe het precies is gegaanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet andersom dus?
Die gast zei toch ook dat het waarschijnlijk was dat Eto'o alleen maar aan de wereld wilde laten zien dat ie beschikbaar is ofzo?
Elke dag![]()
Hahaha die Thad wat een lulDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het was gewoon een grote grap van Eto'o.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja wss zullen we er nooit achter komen hoe het precies is gegaanHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zou wel kunnen dat die groene weer gaat stijgen als blijkt dat die IF heel duur wordt
Elke dag![]()
Heb nooit gezegd dat hij niet zou dalenquote:
Zei alleen dat het zou meevallen. Xbox alweer 120k ong. Dus van 165 naar 120. Dat vind ik meevallen![]()
![]()
Oke Thad. Lul.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat hij niet zou dalen
Zei alleen dat het zou meevallen. Xbox alweer 120k ong. Dus van 165 naar 120. Dat vind ik meevallen![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat hij niet zou dalen
Zei alleen dat het zou meevallen. Xbox alweer 120k ong. Dus van 165 naar 120. Dat vind ik meevallen
Elke dag![]()
Godverdomme zeg, de kachel slaat hier gewoon aan in huis
Dan weet je dat de zomer over is.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Komt nog wel een nazomertje aanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:20 schreef DuTank het volgende:
Dan weet je dat de zomer over is.
Elke dag![]()
Gelukkig ga ik nog op vakantie naar Portugalquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:20 schreef DuTank het volgende:
Dan weet je dat de zomer over is.![]()
![]()
Vandaag terug. Wat een ellendequote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik nog op vakantie naar Portugal
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
6-1quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vandaag terug. Wat een ellendeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kun je ook zeggen wanneer precies? Want ik heb nog een festival op het programma.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komt nog wel een nazomertje aanHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Goeie vakantie gehad? Hoe was het met de kleine?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vandaag terug. Wat een ellende
Tevensquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
2-3 weken, volgende week wordt het al wat beterquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kun je ook zeggen wanneer precies? Want ik heb nog een festival op het programma.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Was een grote ellende blijkbaarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goeie vakantie gehad? Hoe was het met de kleine?
Tevens
[..]![]()
![]()
Mooi, dat festival is namelijk zaterdag de 30e.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2-3 weken, volgende week wordt het al wat beterHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Blijft wel veel regenen volgende weekquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mooi, dat festival is namelijk zaterdag de 30e.
Elke dag![]()
Ja, was top. Sen heeft het ook goed naar zijn zin gehad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goeie vakantie gehad? Hoe was het met de kleine?
Tevens
[..]
Was trouwens een bizarre wedstrijd volgens velen. NAC speelde best aardig. Die tukker met die fluit daarentegen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bizar bizar, Nac speelde goed mee, maar PSV was individueel gewoon sterker, zeker toen die met die baard (Tighadouini) er uit was.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, was top. Sen heeft het ook goed naar zijn zin gehad.
Was trouwens een bizarre wedstrijd volgens velen. NAC speelde best aardig. Die tukker met die fluit daarentegen![]()
En wat heeft Nijhuis nou weer verkeerd gedaan?
Elke dag![]()
Dat maakt mij niet zo veel uit dan. Dank je wel, Piet. Ot mon.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Blijft wel veel regenen volgende weekHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Arias had rood kunnen krijgen misschien? Ik weet het niet. Vond de scheids niet slecht ofzoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bizar bizar, Nac speelde goed mee, maar PSV was individueel gewoon sterker, zeker toen die met die baard (Tighadouini) er uit was.
![]()
Hee hoef je het bbq weer nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet zo veel uit dan. Dank je wel, Piet. Ot mon.
Elke dag![]()
Had kunnen ja, maar was zeker geen 100 procent rode kaart, verre van imoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Arias had rood kunnen krijgen misschien? Ik weet het niet. Vond de scheids niet slecht ofzoDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zo snel mogelijk joh, je verkoopt die gozer toch niet meer als je hem eenmaal hebtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:20 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
yess weg met die man.
Ik kan Gullit halen. Nu maveren wanneer ik hem ga kopen.![]()
![]()
Buiten dat homoloopje dat hij zich aangemeten heeft, had hij ook rood moeten geven voor Arias. Maar dat zal de gemiddelde PSV-er wel anders zien. Die man heeft ons gewoon al iets te vaak benadeeldquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bizar bizar, Nac speelde goed mee, maar PSV was individueel gewoon sterker, zeker toen die met die baard (Tighadouini) er uit was.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
NAC heeft het in ieder geval beter gedaan dan ds2'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jawel. Na 20 potjes weet ik het wel. Dan pak ik liever nog even snel 100 euroquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk joh, je verkoopt die gozer toch niet meer als je hem eenmaal hebt![]()
![]()
Goed argument POTS. Je zit zeker nog een beetje in de vakantie sfeer he !quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Buiten dat homoloopje dat hij zich aangemeten heeft, had hij ook rood moeten geven voor Arias. Maar dat zal de gemiddelde PSV-er wel anders zien. Die man heeft ons gewoon al iets te vaak benadeeld![]()
Dank Mootjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:30 schreef poker4lifee het volgende:
NAC heeft het in ieder geval beter gedaan dan ds2
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
DS gaf de schuld in elk geval niet aan de scheidsrechterquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:30 schreef poker4lifee het volgende:
NAC heeft het in ieder geval beter gedaan dan ds2![]()
![]()
Ik ben altijd blij als Nijhuis PSV fluit, meestal wel een thuisfluiter idd
Elke dag![]()
Ah, ik mag niet vinden dat het zich voortbeweegt als een stuiterende relnicht?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goed argument POTS. Je zit zeker nog een beetje in de vakantie sfeer he !NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heeft iig niks met zijn kwaliteiten als scheids te maken. En daar ging het over.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, ik mag niet vinden dat het zich voortbeweegt als een stuiterende relnicht?![]()
Ik constateer alleen dat hij vaak cruciale momenten in een wedstrijd niet in ons voordeel fluit. Als jij dan ook nog eens vertelt dat hij bij jullie een thuisfluiter is, zijn alle ingrediënten wel aanwezig voor zo'n beslissing. Best jammer, anders was de wedstrijd misschien gekanteldquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ben altijd blij als Nijhuis PSV fluit, meestal wel een thuisfluiter idd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn constatering dat de overtreding van Arias geen rood is heeft niets met de scheids te makenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik constateer alleen dat hij vaak cruciale momenten in een wedstrijd niet in ons voordeel fluit. Als jij dan ook nog eens vertelt dat hij bij jullie een thuisfluiter is, zijn alle ingrediënten wel aanwezig voor zo'n beslissing. Best jammer, anders was de wedstrijd misschien gekanteld
Je kan hem geven, maar het is zeker geen zekere rode kaart.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Uitstraling is ook een kwaliteit. Prima argument dus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heeft iig niks met zijn kwaliteiten als scheids te maken. En daar ging het over.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Precies, hij had hem kunnen geven. Dus mag ik daar best even over klagenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn constatering dat de overtreding van Arias geen rood is heeft niets met de scheids te maken
Je kan hem geven, maar het is zeker geen zekere rode kaart.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mag ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies, hij had hem kunnen geven. Dus mag ik daar best even over klagen
Ik klaag dat Zoet die bal er niet uitstompte
Elke dag![]()
Zo heb ik ook nog 4 klachten over diejen rooiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mag ook
Ik klaag dat Zoet die bal er niet uitstompte
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Snel naar Ajax doen dan, miss ruilen voor Vermeer?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo heb ik ook nog 4 klachten over diejen rooie
Elke dag![]()
De IF zal niet heel duur worden denk ik, 80 is een aardig low rated kaart dus zal veel op de markt komen dat uiteindelijk naar een lagere prijs zal leiden. Ben benieuwd naar de IF Depay over 6 dagen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zou wel kunnen dat die groene weer gaat stijgen als blijkt dat die IF heel duur wordt![]()
Ik denk wel dat Vermeer zelf ook staat te trappelen om bij een degradatiekandidaat aan de slag te gaanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Snel naar Ajax doen dan, miss ruilen voor Vermeer?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja want er worden echt kei veel packs gekocht nu natuurlijk...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
De IF zal niet heel duur worden denk ik, 80 is een aardig low rated kaart dus zal veel op de markt komen dat uiteindelijk naar een lagere prijs zal leiden. Ben benieuwd naar de IF Depay over 6 dagen.
Sowieso is Depay best een gehypte spelerDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat potje was sowieso heel erg geflatteerd. Ik had toen ook kansen om te scoren en ik kreeg een onterechte penalty tegen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DS gaf de schuld in elk geval niet aan de scheidsrechter![]()
Zal meevallen, maar hij zal verhoudingsgewijs wel in veel packs verschijnen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja want er worden echt kei veel packs gekocht nu natuurlijk...
Sowieso is Depay best een gehypte speler
Nu is Depay IF 80 400 a 450k, we spreken elkaar volgende week wel weer(PS3)
![]()
Ik vroeg mezelf al af naar wat voor soort wedstrijd ik nu weer ging zitten kijken, maar verrek, da's waar ook: BMI doet mee!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En de zwarte?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:46 schreef ThadCastle het volgende:
Groene Depay 140k op de doos. (die van mij) 25k gezakt.
Thad heeft altijd gelijk.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oke PoTsiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uitstraling is ook een kwaliteit. Prima argument dus.![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is Quintero?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat gevoel is wederzijdsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat sommige mensen geen steek veranderd zijn in 2 weken![]()
![]()
Je laatste coins aan het verbrassen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:00 schreef FCsuarez het volgende:
10 jumbo packs verder![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jan
Alleen al vanwege de tijd kopen, maar kost die 15 miljoen ja?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat zou slimmer zijn, 1000 pakjes (7.5 mil) kopen en hopen op een CR7
of een CR7 kopen voor 15 mil
?
Elke dag![]()
Hoe kom jij aan zoveel coins? Gekocht?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat zou slimmer zijn, 1000 pakjes (7.5 mil) kopen en hopen op een CR7
of een CR7 kopen voor 15 mil
?![]()
nee manquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je laatste coins aan het verbrassen?![]()
krijg t nooit meer op
#FreeTrapz![]()
op pc welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jan
[..]
Alleen al vanwege de tijd kopen, maar kost die 15 miljoen ja?![]()
![]()
Dan kun je beter nog een mooi team bij elkaar kopenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee man![]()
[ afbeelding ]
krijg t nooit meer op
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
1000 packs openen, dat gaat toch wel zo'n goede 8 uur duren denk ikquote:?
Elke dag![]()
ach die 150Kquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan kun je beter nog een mooi team bij elkaar kopen
ga ik ook doenga deze maken
![]()
#FreeTrapz![]()
Gaaf team welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach die 150K
ga ik ook doenga deze maken
![]()
[ afbeelding ]
Die Miranda is lijkt wel de zwakke plek trouwens
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Net als silva, beide net iets te kleinquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaaf team wel
Die Miranda is lijkt wel de zwakke plek trouwens![]()
misschien dat voor rooney nog wel de bruyne komt, dan heb je alle kleuren kaartjes maarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaaf team wel
Die Miranda is lijkt wel de zwakke plek trouwens![]()
en dan sparen voor een gekleurde ibra
#FreeTrapz![]()
silva is baas manquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Net als silva, beide net iets te klein
#FreeTrapz![]()
ja true + het kunnen 1000 kut packs worden, of iig geen cr7, en dan is het niet alleen geldverspilling, maar ook enorme tijdverspilling.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1000 packs openen, dat gaat toch wel zo'n goede 8 uur duren denk ik?
![]()
Neejoh, packs openen geeft een kickquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja true + het kunnen 1000 kut packs worden, of iig geen cr7, en dan is het niet alleen geldverspilling, maar ook enorme tijdverspilling.
/maver![]()
en hoe weet je dat je er 1000 hebt, of ga je alles pas na afloop discardenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja true + het kunnen 1000 kut packs worden, of iig geen cr7, en dan is het niet alleen geldverspilling, maar ook enorme tijdverspilling.
#FreeTrapz![]()
Excel bestandje erbij makenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en hoe weet je dat je er 1000 hebt, of ga je alles pas na afloop discarden![]()
Elke dag![]()
Hawk op een CDM?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:15 schreef ThadCastle het volgende:
Mag ik jullie voorstellen aan #TeamThad:
[ afbeelding ]
![]()
Tevens:
Mensen die 1k per keer bieden op een speler van 8 miljoen.
Verder sick team natuurlijk
Elke dag![]()
Ik ben al die spelers nog nooit tegengekomen bij een tegenstander ofzo. Dus kan nooit veel zijn. Gr grquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:15 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Tevens:
Mensen die 1k per keer bieden op een speler van 8 miljoen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
alsof die chemistry kaartjes invloed hebben op het spelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hawk op een CDM?
Verder sick team natuurlijk![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
alsof die chemistry kaartjes invloed hebben op het spel
Dit dus![]()
![]()
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
alsof die chemistry kaartjes invloed hebben op het spel![]()
He wat is die nieuwe CUP nou ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
alsof die chemistry kaartjes invloed hebben op het spelPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Koop eens een cm > cdm kaartje voor vieiraquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:15 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Tevens:
Mensen die 1k per keer bieden op een speler van 8 miljoen.![]()
![]()
Jij zei toch vorige week van wel?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
alsof die chemistry kaartjes invloed hebben op het spel![]()
nu hunters inkopenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ze hebben in elk geval wel invloed op mijn hoeveelheid coins gehad![]()
van de week voor 4K meer weer verkopen
#FreeTrapz![]()
Geen idee, ik denk dat het vrijdag om 7 uur begint net als de BPL cup vorige week.quote:
Ik denk dat er een BBVA cup komt omdat de BBVA dit weekend weer begint.![]()
Maver vandaag op EA forum
what did you do cause i also cant pay with Paypal and i really want EA Access
Maver hierbaasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nou dat word dus geen EA Access voor mij. FIFA15 zal precies hetzelfde gaan gebeuren denk ik. Dan maar even de Season Ticket van de xbox360 er maar erbij pakken want hopelijk kan je daar wel 5 dagen lang spelen
Ik kan me niet meer motiveren om nog te gaan traden...ik laat het allemaal gewoon mooi aan me voorbij gaanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nu hunters inkopenvan de week voor 4K meer weer verkopen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik doe alleen nog dit soort trade werkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer motiveren om nog te gaan traden...ik laat het allemaal gewoon mooi aan me voorbij gaan
#FreeTrapz![]()
Dat is gewoon inflatie door die achterlijke coinprijzenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik doe alleen nog dit soort trade werk
[ afbeelding ]![]()
![]()
In 2 uur tijd?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is gewoon inflatie door die achterlijke coinprijzenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
in 2 uurquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is gewoon inflatie door die achterlijke coinprijzendenk het niet
![]()
#FreeTrapz![]()
Wow flinke inflatie en dat in 2 uur tijd
Elke dag![]()
gelukkig ging de deflatie net zo hardquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wow flinke inflatie en dat in 2 uur tijdkan je m gewoon weer terug kopen
#FreeTrapz![]()
Ik keek naar zijn daily graph en daar stond 3.8 mil. Had niet naar tijdstip gekeken. Dus je hebt gelijk was gewoon winstquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
in 2 uurdenk het niet
![]()
[ afbeelding ]
Excuus.Hee jelle ga jij gewoon weer op vakantie he, of gewoon wegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het is wachten op een tip van Thad...
wil je, kut
Even serieus, dat zijn wel goeieStefan pas al 100+k winst. En op die vandaag had je ook 200k kunnen pakken. Dus niet haten sjat
![]()
POTS is irritant hequote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik keek naar zijn daily graph en daar stond 3.8 mil. Had niet naar tijdstip gekeken. Dus je hebt gelijk was gewoon winst
Excuus.
[..]
Hee jelle ga jij gewoon weer op vakantie he, of gewoon weg
wil je, kut
Even serieus, dat zijn wel goeieStefan pas al 100+k winst. En op die vandaag had je ook 200k kunnen pakken. Dus niet haten sjat
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:29 schreef poker4lifee het volgende:
Maver vandaag op EA forum
what did you do cause i also cant pay with Paypal and i really want EA Access
Maver hier
[..]
baas![]()
Dat Engels
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Propedeuse hbo jongequote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben blij dat ie iets van engels kan, die gast heeft 0 opleiding ofzo heDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
leg uitquote:cause en i alleen?
Leuke shirts van Red Hot Chili Peppers gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Vorige potje domineer ik echt als een baas het hele potje. Tegenstander 5 schoten 2 goals (geen enkel schot binnen de 16). Ik heb 10 schoten op goal, waarvan er 5 in de 16, 3 op de rand en de rest niet veel verder er buiten. 1 goal. Maar dan ook echt van die spiderman reddingen opeens van zijn keeper, je kent het verhaal wel.quote:
En net een potje waar de tegenstander 3 doelpunten maakt, twee scrappy rebounds en een kk dikke faal van mijn keeper. Ik kopte de bal terug, hij neemt 'm aan op z'n borst. Tegenstander pakt bal en tikt 'm binnen. De tyfus zeg
Ik lijkt echt altijd EAids tegen te hebben en kan die gewoon niet verslaan
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: