SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:34 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit beter ted?
Ik zal ook even een paar premiums openen.![]()
Huh hoezo kan jij nog posten?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
bohhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik zal ook even een paar premiums openen.![]()
heb nu 10 potjes gespeeld met Ibra en ik ben er wel uit hoor inmiddels, er is geen betere speler in FUT, geen legend kan er ook tippen![]()
ik zou gaan huilenquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:30 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb nog nooit Ronaldo gehad in een pack in al die fifa bij elkaar nietarme ik
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Heb je ook met alle legends gespeeld dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:46 schreef Maver24 het volgende:
heb nu 10 potjes gespeeld met Ibra en ik ben er wel uit hoor inmiddels, er is geen betere speler in FUT, geen legend kan er ook tippen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Tot half 2 kan ik posten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh hoezo kan jij nog posten?![]()
Kluivert, Crespo, Pauleta, Larsson, Futre, Vieri, Zola, Sheringham, Owen, Lineker, Ljungbergquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je ook met alle legends gespeeld dan?![]()
Dat zijn er best veelquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kluivert, Crespo, Pauleta, Larsson, Futre, Vieri, Zola, Sheringham, Owen, Lineker, Ljungberg
Maar niet allemaal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik denk dat er zeker wel een aantal in de buurt komen, zeker Gullit, Romario hoor ik niet al te beste verhalen over en Pele ja, die is denk ik wel buiten categoriequote:Op donderdag 20 februari 2014 00:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zijn er best veel
Maar niet allemaal![]()
Lekker, internet tyft er ineens uit. Volgens mij was er laatst iets gemeld over onderhoud, maar vind er niks van terug![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:34 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit beter ted?Elton is mega rare en nu vet veel waard omdat hij uit packs gaat (als EA het doorheeft)
Net 2 potjes. Eerst tegen een BBVA silver/gold, 4-1 gewonnen met mijn 'palermo' team. En vervolgens tegen een Brasilver met mijn Championship B team. Vaughan is een god
Die CMsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu alleen nog CBs
[ Bericht 9% gewijzigd door ThadCastle op 20-02-2014 01:26:04 ]![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Elton is mega rare en nu vet veel waard omdat hij uit packs gaat (als EA het doorheeft)
Net 2 potjes. Eerst tegen een BBVA silver/gold, 4-1 gewonnen met mijn 'palermo' team. En vervolgens tegen een Brasilver met mijn Championship B team. Vaughan is een god
[ afbeelding ]
Die CMsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu alleen nog CBs![]()
![]()
Premium?quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:52 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb met iets van 15 silver packs een Saudische LB met veel pace van 3k als beste kaart..![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:52 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb met iets van 15 silver packs een Saudische LB met veel pace van 3k als beste kaart..
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En jawel, we beginnen de dag weer gewoon zoals we gisteren geeindigd zijn. Met een foutmelding in de webapp dus
[ Bericht 1% gewijzigd door PrideoftheSouth op 20-02-2014 07:37:33 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Broertje van dsquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:16 schreef Zhano het volgende:
Lekker, internet tyft er ineens uit. Volgens mij was er laatst iets gemeld over onderhoud, maar vind er niks van teruginternetslot dit dat
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik snap de haat naar dat programma echt niet. Prima show met samenvattingen van alle competities die FOX heeft. Best chill om dat gewoon op het open net te hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:56 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Met zulk nieuws begint de dag goedAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoorde het vanochtend ook op de radio. Ik denk dat het ook een beetje psychologisch is ofzo: FOX zit bij mij gewoon niet in het systeem. Als ik ga zitten zappen, zap ik van 1 naar 7, max. En daarna houdt het op. Ik kijk soms nog wel op een paar specifieke kanalen of er iets op is, maar daar hoort FOX ook niet bij. En op maandagavond blijft VI gewoon vermakelijkere tv.quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:56 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Met zulk nieuws begint de dag goedNAC Breda
Rèsbaarge![]()
De haat naar Fox zit er vooral in dat ze 18 euro vragen voor eredivisie voetbal. En dat bedrag wordt alleen nog maar hogerquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap de haat naar dat programma echt niet. Prima show met samenvattingen van alle competities die FOX heeft. Best chill om dat gewoon op het open net te hebben.En Jan van Halst natuurlijk
![]()
![]()
De haat zit voor mij vooral in een of andere mediatycoon die denkt het even te kunnen maken in ons landje, met zijn bakken vol geld.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap de haat naar dat programma echt niet. Prima show met samenvattingen van alle competities die FOX heeft. Best chill om dat gewoon op het open net te hebben.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zhano: ik kom Telegram nu vaak tegen als whatsapp alternatiefAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daarom gewoon livestreams blijven kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De haat naar Fox zit er vooral in dat ze 18 euro vragen voor eredivisie voetbal. En dat bedrag wordt alleen nog maar hogerEn Jan van Halst natuurlijk
Facebook heeft het overgekocht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:18 schreef Johnbon het volgende:
Wat zou jou reden zijn om te veranderen van Whatsapp naar een ander alternatief?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
De link tussen facebook en de NSA. Het plaatje dat facebook van je hebt wordt steeds completer zo. Op facebook deel je wat je wilt delen, maar in whatsapp staan je geheimpjes natuurlijk. Ben van facebook af door het hoge big brother gehalte, en nu ditquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:18 schreef Johnbon het volgende:
Wat zou jou reden zijn om te veranderen van Whatsapp naar een ander alternatief?![]()
![]()
Jezus wat slecht.Zie ik een goedkope UP Benteke met maar 15 seconde op de klok. crashed die hele kut webapp
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er was gisteren toch onderhoud?quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:19 schreef Confetti het volgende:
Zelfs tradepile clearen gaat nu met honderd errors
Ja, ben je ook van die kutwijven af die expres kijken in de whatsapp maar je geen bericht terug sturen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gewoon weer lekker ouderwets sms'en dan maar![]()
Heb jij een Android? Dan ben je sowieso de lul volgens mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De link tussen facebook en de NSA. Het plaatje dat facebook van je hebt wordt steeds completer zo. Op facebook deel je wat je wilt delen, maar in whatsapp staan je geheimpjes natuurlijk. Ben van facebook af door het hoge big brother gehalte, en nu dit
Mijn collega heeft regelmatig fittie met haar ex omdat hij ziet dat ze online is geweest, maar dat ze dan niet geantwoord heeft. Dat soort toestanden jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ben je ook van die kutwijven af die expres kijken in de whatsapp maar je geen bericht terug sturen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ging laatst met een collega naar AZ, op de terugweg gingen we een hapje eten. Achter ons een stelletje die een gesprek had over whatsapp, en dat gesprek werd grimmiger, en uiteindelijk besloten ze met enige stemverheffing dat ze elkaar nooit meer zouden whatsappenquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn collega heeft regelmatig fittie met haar ex omdat hij ziet dat ze online is geweest, maar dat ze dan niet geantwoord heeft. Dat soort toestanden ja![]()
Dat programma heeft best voor veel ruzies/discussies gezorgd. Hoe dan ook hebben we tijdens het eten weinig gepraat. Vooral geluisterd![]()
Door al die nieuwe media en smartphones wordt er van je verwacht dat je altijd en direct bereikbaar bent. Sorry hoor, maar als ik een film of voetbal zit te kijken, denk ik niet aan dat ding. En dan boos worden dat ik niet binnen een half uur reageerquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ging laatst met een collega naar AZ, op de terugweg gingen we een hapje eten. Achter ons een stelletje die een gesprek had over whatsapp, en dat gesprek werd grimmiger, en uiteindelijk besloten ze met enige stemverheffing dat ze elkaar nooit meer zouden whatsappen![]()
Dat programma heeft best voor veel ruzies/discussies gezorgd. Hoe dan ook hebben we tijdens het eten weinig gepraat. Vooral geluisterdVroeger moesten mijn ouders paar dagen op elkaars brieven wachten man
Ruzies/discussies sowieso. Zullen ook wel koppels door gescheiden zijn. Maar andere kant heeft het ook weer succes verhalen gebracht.
Zag laatst een video van een paar jaar terug hoe mensen dachten over een mobiele telefoon. Niemand wou er aan. Soms denk ik wel eens dat het altijd bereikbaar zijn ook niet alles is.
De echt leuke verhalen van vrienden hoor je meteen in een whatsapp groep, sociale controle en altijd maar mensen die als een zombie om het scherm zitten te kijken als je samen bent.
Vroeger was alles beter en schreef je poep nog met een lange oe.🍆![]()
Ik denk altijd dat er dan meer fout zit in een relatie dan alleen whatsapp. Volgens mij is whatsapp alleen maar de aanleiding, maar in feite heb je ruzie over hoe je met elkaar omgaat, en is whatsapp niet meer dan een middel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ging laatst met een collega naar AZ, op de terugweg gingen we een hapje eten. Achter ons een stelletje die een gesprek had over whatsapp, en dat gesprek werd grimmiger, en uiteindelijk besloten ze met enige stemverheffing dat ze elkaar nooit meer zouden whatsappen![]()
Dat programma heeft best voor veel ruzies/discussies gezorgd. Hoe dan ook hebben we tijdens het eten weinig gepraat. Vooral geluisterd
Die fitties bij mijn collega liggen in de basis natuurlijk ook niet aan whatsapp, maar aan het feit dat het onderlinge vertrouwen helemaal weg is (ofzoiets, ik ben ook geen psycholoog).NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er is een middenweg die bereikt moet worden. De maatschappij is smartphone-verslaafd aan het raken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:32 schreef Johnbon het volgende:
Ruzies/discussies sowieso. Zullen ook wel koppels door gescheiden zijn. Maar andere kant heeft het ook weer succes verhalen gebracht.
Zag laatst een video van een paar jaar terug hoe mensen dachten over een mobiele telefoon. Niemand wou er aan. Soms denk ik wel eens dat het altijd bereikbaar zijn ook niet alles is.
De echt leuke verhalen van vrienden hoor je meteen in een whatsapp groep, sociale controle en altijd maar mensen die als een zombie om het scherm zitten te kijken als je samen bent.
Vroeger was alles beter en schreef je poep nog met een lange oe.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die zijn overgenomen door Microsoft. Als we het dan toch hebben over een scala aan persoonsgegevens die bij een of enkele partijen samenkomen...quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:36 schreef Toefjes het volgende:
Ik neem bij het verlengen van mn abbo gewoon een Nokia met een onbeperkt SMS'en bundel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je kunt beter gewoon stoppen met alle vormen communicatie via elektronische apparaten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die zijn overgenomen door Microsoft. Als we het dan toch hebben over een scala aan persoonsgegevens die bij een of enkele partijen samenkomen...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zeker mee eens. En om die midden weg te bereiken zou alleen een SMS bundel niet eens zoon gek idee zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er is een middenweg die bereikt moet worden. De maatschappij is smartphone-verslaafd aan het raken.🍆![]()
Hier trouwens het filmpje van de mening over mobiele telefoon in 1998.
http://www.dumpert.nl/med(...)rgeleken_met_nu.html🍆![]()
"Hoi met Tim. Is ... thuis?"
Was toch veel leuker vroeger. Je vrienden/vriendinnen bellen en dan eerst hun ouders aan de lijn krijgen![]()
Vanaf de derde had ik wel een mobiele telefoon, maar ook mensen die een eigen telefoon hadden moest ik vaak bellen op de thuistelefoon omdat het anders veel te duur was![]()
Goede oude tijd![]()
56k modems + teringherrie![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon Flappy Messenger toch
Dat 2 vinkjes systeem slaat nergens op van Whatsapp. Had me een keer verslapen terwijl ik om een bepaalde tijd bij mn ouders zou zijn. 10 oproepen gemist en meerdere Whatsappjes en SMSjes. Maar omdat er steeds een 2e vinkje kwam bij WA dachten ze dat ik misschien niet 'in staat' was om te reageren. Stonden ze hier helemaal ongerust aan de deur![]()
![]()
Als je te hard rent kun je goed op je bek gaan. Het kan best zijn dat de technologische vooruitgang nu harder gaat dan wij als mensheid aankunnen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon stoppen met alle vormen communicatie via elektronische apparaten.![]()
Dat 2 vinkjes systeem werkt prima. Als je weet hoe het werktquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:03 schreef Zhano het volgende:
Gewoon Flappy Messenger toch
Dat 2 vinkjes systeem slaat nergens op van Whatsapp. Had me een keer verslapen terwijl ik om een bepaalde tijd bij mn ouders zou zijn. 10 oproepen gemist en meerdere Whatsappjes en SMSjes. Maar omdat er steeds een 2e vinkje kwam bij WA dachten ze dat ik misschien niet 'in staat' was om te reageren. Stonden ze hier helemaal ongerust aan de deur
Ja ga dat een stel vijftigers uitleggen manquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat 2 vinkjes systeem werkt prima. Als je weet hoe het werkt![]()
![]()
Dat je bij WA altijd kan zien hoe laat iemand online is geweest
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Schijn je uit te kunnen zetten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:09 schreef Tim86 het volgende:
Nu je het er over hebt, dat bedoelde ik eigenlijk netEr stond bij WA dat ik 10 minuten geleden online was geweest, terwijl die telefoon gewoon in de woonkamer lag en ik in mn bed
![]()
![]()
Jep, werkt goed zelfs.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Schijn je uit te kunnen zetten.
Nu je het er over hebt, dat bedoelde ik eigenlijk netEr stond bij WA dat ik 10 minuten geleden online was geweest, terwijl die telefoon gewoon in de woonkamer lag en ik in mn bed
1 nadeel: je kan niet meer zien hoelaat de andere online is geweest.
dat je dat alleen bij iphone's uit kan zettenquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:09 schreef Tim86 het volgende:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als je een iPhone hebt, kun je dat geloof ik uitzetten/blokkeren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:09 schreef Tim86 het volgende:
Dat je bij WA altijd kan zien hoe laat iemand online is geweestHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, maar die heb ik nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je een iPhone hebt, kun je dat geloof ik uitzetten/blokkeren.
Vroeger kon het bij android ook gewoon. Vaag dat ze dat eruit gesloopt hebben. Ik wil mijn privacy terug
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
huhquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je principieel tegen dat online-zien bent, dan moet je het zelf ook niet willen weten van anderenquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep, werkt goed zelfs.
1 nadeel: je kan niet meer zien hoelaat de andere online is geweest.
Heb je een app voor in de Playstore.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik niet
Vroeger kon het bij android ook gewoon. Vaag dat ze dat eruit gesloopt hebben. Ik wil mijn privacy terug
Ik ben net de NSA.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je principieel tegen dat online-zien bent, dan moet je het zelf ook niet willen weten van anderen
Niemand mag wat van mij weten maar ik wil alles van anderen weten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ohquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je een app voor in de Playstore.
Straks even checken dan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Trouwens, nog zo iets kansloos. Jarigen op Facebook
1. Mensen die normaal gesproken helemaal niet zouden weten dat je jarig bent, feliciteren je. Hoe nep
2. Elke felicitatie wordt geliked door de jarige, die doet dat alleen maar om niet ongeïnteresseerd over te komen, maar doet dat dus eigenlijk wel, want klikt hersenloos bij elke felicitatie even op "like"
Iedereen doet het trouwens hoor, dus jullie mogen je best aangevallen voelen
Ik niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:20 schreef DuTank het volgende:
1. Mensen die normaal gesproken helemaal niet zouden weten dat je jarig bent, feliciteren je. Hoe nep
2. Elke felicitatie wordt geliked door de jarige, die doet dat alleen maar om niet ongeïnteresseerd over te komen, maar doet dat dus eigenlijk wel, want klikt hersenloos bij elke felicitatie even op "like"
Iedereen doet het trouwens hoor, dus jullie mogen je best aangevallen voelen
Mag ik nu een ijsje?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik niet.
Mag ik nu een ijsje?![]()
Ik feliciteer ook nooit iemand, tenzij het goede bekenden zijn ofzo. Meestal heb ik van die mensen ook gewoon hun nummer en whatsapp ik ze even. Maakt het toch even iets persoonlijkerquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik niet.
Mag ik nu een ijsje?
En als ik jarig ben, lees ik die berichten eigenlijk niet eens
Mensen die je alleen feliciteren op facebook heb ik ook echt niets mee idd. Heb vaak gedacht dat het geautomatiseerde berichten waren. Gewoon een app met "feliciteer automatisch al mijn FB contacten als ze jarig zijn"
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kun je trouwens ook uit zetten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik feliciteer ook nooit iemand, tenzij het goede bekenden zijn ofzo. Meestal heb ik van die mensen ook gewoon hun nummer en whatsapp ik ze even. Maakt het toch even iets persoonlijker
En als ik jarig ben, lees ik die berichten eigenlijk niet eens
🍆![]()
Ja, kreeg vorig jaar 100 felicitaties op facebook. Er zaten uiteindelijk maar 14 in de woonkamer op mijn verjaardag zelfquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:20 schreef DuTank het volgende:
Iedereen doet het trouwens hoor, dus jullie mogen je best aangevallen voelen![]()
![]()
Net tegen een mooi team gespeeld met Reus - SIF Lewa - Robben voorin. Maar typisch geval van een speler die goed teams kan bouwen, maar niet kan spelen. 4-1 gewonnen, had veel en veel meer moeten zijn![]()
![]()
In een kringetje, aan de kaas en worst.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, kreeg vorig jaar 100 felicitaties op facebook. Er zaten uiteindelijk maar 14 in de woonkamer op mijn verjaardag zelf🍆![]()
Dat is nieuw voor mij.Maar dit klinkt bijna als die betaalde berichten waarvan je her en der iets leest die ook op Facebook zijn te zien al of niet i.c.m. Twitter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:25 schreef Tim86 het volgende:
Mensen die je alleen feliciteren op facebook heb ik ook echt niets mee idd. Heb vaak gedacht dat het geautomatiseerde berichten waren. Gewoon een app met "feliciteer automatisch al mijn FB contacten als ze jarig zijn"
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2014 10:39:00 ]![]()
Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:37 schreef Johnbon het volgende:
[..]
In een kringetje, aan de kaas en worst.![]()
Mijn huis is te klein voor een kringetjequote:Op donderdag 20 februari 2014 10:37 schreef Johnbon het volgende:
[..]
In een kringetje, aan de kaas en worst.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:37 schreef Johnbon het volgende:
[..]
In een kringetje, aan de kaas en worst.
Die onderste is wel pijnlijk herkenbaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hebben allemaal wel eens zo er bij gezeten denk ik
![]()
![]()
Hahaha zo ja!quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]🍆![]()
Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die onderste is wel pijnlijk herkenbaarHebben allemaal wel eens zo er bij gezeten denk ik
In de groep altijd een:
- (Geforceerde) grappenmaker
- PVV-stemmer
- Dubbel dipper
- "Ik-heb-alles-beter"-figuurRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Deze is beterquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die onderste is wel pijnlijk herkenbaarHebben allemaal wel eens zo er bij gezeten denk ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vaak genoeg, maar je ziet tegenwoordig dat beeld ook wel veranderen hoor. Ik bedoel, wij hebben een kinderfeestje als mijn oma jarig is: bowlenquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En het vervelende GJE neefje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
In de groep altijd een:
- PVV-stemmer
- Dubbel dipper
- "Ik-heb-alles-beter"-figuur🍆![]()
quote:![]()
Die de hele dag door de woonkamer rent omdat hij de snoeppot heeft gevonden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
In de groep altijd een:
- PVV-stemmer
- Dubbel dipper
- "Ik-heb-alles-beter"-figuur
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.vn.nl/Archief/(...)carnavalstoerist.htm
Dit is vast al gepost, maar mochten er hier buitenlanders zijn die carnaval gaan vieren in Oeteldonk, dan is dit wel een aanrader.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Op dat bordje mis ik trouwens de met augurk gevulde hamrol.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas, Gefeliciteerd met Klaas.Heuyquote:![]()
![]()
Iemand die een DDoS attack kan uitvoeren? Ik kreeg een mailtje van Google dat ze een verdachte inlog-poging hebben geblokkeerd en dit is zijn IP: 222.240.64.173Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:53 schreef DuTank het volgende:
Iemand die een DDoS attack kan uitvoeren? Ik kreeg een mailtje van Google dat ze een verdachte inlog-poging hebben geblokkeerd en dit is zijn IP: 222.240.64.173
role: CHINANET HUNAN
address: No.1 TuanJie road,ChangSha,Hunan 410005
country: CN
phone: +86 731 4792092
fax-no: +86 731 4792007Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja er stond inderdaad stad en land bij in dat mailtjequote:
De NSA leest mee, dus ze weten waar hun concurrent zit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je nou goede contacten hebt in Amerika stuur je er even een drone heen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Den Boschquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:50 schreef DuTank het volgende:
Dit is vast al gepost, maar mochten er hier buitenlanders zijn die carnaval gaan vieren in Oeteldonk, dan is dit wel een aanrader..
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
hahahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wel grappig dat ze road bij de laatste regel ook echt spellen als een Chinees.
Maar even serieus, hier heb ik niet super veel aan. Die kk chinees zijn computer moet kapot.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Probeer eens een slow-loris attack op dat IP.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahaha
Maar even serieus, hier heb ik niet super veel aan. Die kk chinees zijn computer moet kapot.
Virtual machine openen met deze image:
http://www.backtrack-linux.org/Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wat is dat? ik heb echt 0 verstand van hacken enzoquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Probeer eens een slow-loris attack op dat IP.
Het enige wat ik kon was drugs bestellen op SilkRoad via het Tor netwerkHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:50 schreef DuTank het volgende:
Dit is vast al gepost, maar mochten er hier buitenlanders zijn die carnaval gaan vieren in Oeteldonk, dan is dit wel een aanrader.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Breda is vast wat minder erg wat dat betreft. Of veel tuig uit Rotterdam en omgeving?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik ben op vrijdagmiddag wel eens in Den Bosch geweest (uit het werk gelijk door), maar toen waren er weinig toeristen. In Breda is het echt schering en inslag, met name ook op zaterdagavond. Weet dus niet of het meer of minder is dan Den Bosch. In Den Bosch is carnaval nog wel iets "krachtiger" (leeft nog meer) dan in Breda denk ik. Maar ook bij ons: Rotterdam, Dordrecht, Den Haag, ze lijken overal vandaan te komen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Breda is vast wat minder erg wat dat betreft. Of veel tuig uit Rotterdam en omgeving?
Laatste jaren blijf ik dan ook gewoon in mijn geboortedorp en woonplaats. Lekker kleinschalig. Het beperkte aantal carnavalstoeristen is dan vaak ook nog geboren in hetzelfde dorp, maar voor werk of studie in de Randstad gaan wonen. Levert vaak leuke momenten op om oude bekenden terug te zien
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zorg ook dat ik op zaterdagavond niet in Den Bosch ben, maar in het dorp waar mijn ouders (en al mijn vrienden) wonenquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben op vrijdagmiddag wel eens in Den Bosch geweest (uit het werk gelijk door), maar toen waren er weinig toeristen. In Breda is het echt schering en inslag, met name ook op zaterdagavond. Weet dus niet of het meer of minder is dan Den Bosch. In Den Bosch is carnaval nog wel iets "krachtiger" (leeft nog meer) dan in Breda denk ik. Maar ook bij ons: Rotterdam, Dordrecht, Den Haag, ze lijken overal vandaan te komen.
Laatste jaren blijf ik dan ook gewoon in mijn geboortedorp. Lekker kleinschalig. Het beperkte aantal carnavalstoeristen is dan vaak ook nog geboren in hetzelfde dorp, maar voor werk of studie in de Randstad gaan wonen. Levert vaak leuke momenten op om oude bekenden terug te zien
Dan ben jij dus zelf de toeristquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zorg ook dat ik op zaterdagavond niet in Den Bosch ben, maar in het dorp waar mijn ouders (en al mijn vrienden) wonen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je zou mij inderdaad als repatriant kunnen zienquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan ben jij dus zelf de toerist.
Boerenkiel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:23 schreef Johnbon het volgende:
Wat is jullie kleding met carnaval?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik koop ieder jaar een pak bij, moet ik dus ook dit jaar nog doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:23 schreef Johnbon het volgende:
Wat is jullie kleding met carnaval?
Van voorgaande jaren heb ik nog liggen:
- De wandelende bierpul
- Robin Hood
- Wildlife Ranger
- En nog een die ik vergeten ben. Dat is een verrassing voor als ik de carnavalsboxen van zolder haal
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waar ben je wel als je in Den Bosch bent?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zorg ook dat ik op zaterdagavond niet in Den Bosch ben, maar in het dorp waar mijn ouders (en al mijn vrienden) wonenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ergens op straat waarschijnlijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waar ben je wel als je in Den Bosch bent?
Wehehe. Ben al jaren niet meer met Carnaval in mijn stadje geweest. De laatste keer dat ik er was toen bestond The Kings nog.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Haha herkenbaar. Vrienden die nooit geweest zijn komen bij mij meestal een oud pak schooien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik koop ieder jaar een pak bij, moet ik dus ook dit jaar nog doen.
Van voorgaande jaren heb ik nog liggen:
- De wandelende bierpul
- Robin Hood
- Wildlife Ranger
- En nog een die ik vergeten ben. Dat is een verrassing voor als ik de carnavalsboxen van zolder haal🍆![]()
Dat is wel heel lang geledenquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wehehe. Ben al jaren niet meer met Carnaval in mijn stadje geweest. De laatste keer dat ik er was toen bestond The Kings nog.
Dit is zo herkenbaar. Carnaval draait helemaal niet om hoempapa-muziek (die ben ik na een half uur beu), of in polonaise lopen. Het draait om tradities die in de jaren zo gegroeid zijn.quote:Het is boven alles een feest van saamhorigheid dat zwaar leunt op het samen voortzetten van tradities.
Zaterdagavond zitten we altijd met een vaste groep vrienden in dezelfde kroeg, zondagochtend komen we samen in een andere kroeg en eten we daar snert en worstenbrood, en kijken we daarna de optocht (hebben ook jaren zelf meegedaan). Op zondagavond komt de hele familie samen om te eten bij mijn schoonouders (gewoon, vette hap), en daarna gaat ieder weer zijn eigen weg, de kroegen in. En op maandagochtend uitkateren bij een vriend thuis, die eieren voor iedereen bakt. En dan 's middags weer de kroeg in. Er is gewoon niets mooier dan 3/4/5 dagen lang het gezellig hebben met je vrienden en familie. En ik weet heus wel dat daar niet per se carnaval voor nodig is. Maar carnaval is ook geen doel op zich
[ Bericht 4% gewijzigd door PrideoftheSouth op 20-02-2014 11:42:15 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat vind jij zo geweldig aan carnaval dan?quote:
Ik heb er van kinds af aan al een gruwelijke hekel aan gehad, verkleden was ook echt niet mijn ding. En dan heb je ook nog eens die vreselijke muziek![]()
![]()
Ben inmiddels ook al meer dan 10 jaar weg uit Den Bosch.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik ben je voor geweestquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat vind jij zo geweldig aan carnaval dan?
Ik heb er van kinds af aan al een gruwelijke hekel aan gehad, verkleden was ook echt niet mijn ding. En dan heb je ook nog eens die vreselijke muziek
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
3-0 gewonnen, 3 goals van IbrahimovicMaar na het laatste fluitsignaal er uit gegooid worden. Ik voel me als een Xboxer
![]()
Ik krijg best goede kits en badges in packs vandaag.. RC Lens home kit (2.4k) Cesena badge (misschien 2.2k) Al Nassr home kit (1.7k) en nog een New England badge. Nu nog betere spelers. gr gr![]()
Yup. Iets waar we ons hier al weken over verwonderen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:51 schreef AntiHero het volgende:
Chem style catalyst: 3400, Micah Richards met catalyst: 2500 binNAC Breda
Rèsbaarge![]()
best lekker: gun sait die lambo, gun sait die lambo, gun sait die lambo. A-ven-tador. A-ven-tador. A-ven-tador.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Verrijking van de samenleving.quote:
Carnaval .. sinds groep 6 ofzo niet meer verkleed, laat staan gevierd.
Las laatst dat alcohol verboden wordt bij de carnavalsoptocht hier in Nijmegen![]()
![]()
Dit jaar voor het eerst carnaval vieren
Lijkt me heel erg tof, pinguinpak is al binnen
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Geen eigen FUT-kaart ontwerpen als carnavalspak.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:07 schreef el-blanchito het volgende:
Dit jaar voor het eerst carnaval vieren
Lijkt me heel erg tof, pinguinpak is al binnen
[ Bericht 2% gewijzigd door MrvanTrapZ op 20-02-2014 12:28:24 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen eigen FUT-kaart ontwerpen als carnavalspak.
[ afbeelding ]
Zo, je vindt iets leukquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Carnaval kan best leuk zijn maar wat heb ik een hekel aan mensen die carnaval te serieus nemen![]()
![]()
Mensen uit de dorpen die het vanaf 11 november over niets anders meer kunnen hebben dan de woaguhquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Carnaval kan best leuk zijn maar wat heb ik een hekel aan mensen die carnaval te serieus nemen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Koop een ps4 dan. Heb nog geen vrienden om mee te gamenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al dat mijn PS kapot wasBijna een nieuwe gekocht
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ja, nee, geen geld enzo. En ook geen vrienden. Voordeel is wel dat je dan geen tweede controller hoeft te kopenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:38 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Koop een ps4 dan. Heb nog geen vrienden om mee te gamen![]()
![]()
Wat maakt dat nou weer uit het is niet alsof Serero zo'n geweldenaar isquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:38 schreef Reemi het volgende:
Siem vanavond op het middenveld lekker Jezus![]()
Dit jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen uit de dorpen die het vanaf 11 november over niets anders meer kunnen hebben dan de woaguh
Mensen die op zondag niet meer komen voetballen omdat de woaguh nog af moet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Serero voegt wat toe, Siem niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit het is niet alsof Serero zo'n geweldenaar isSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Koningquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen eigen FUT-kaart ontwerpen als carnavalspak.
[ afbeelding ]![]()
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Als Siem nog net zo motorisch gestoord is als in zijn eerste wedstrijden na zijn blessure heb je er niets aan nee. Dan kan je net zo goed Vermeer CM zetten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De fuck, die beelden van Kiev op nos.nl![]()
(Nu hopen op een grote stroom vrouwelijke vluchtelingen uit de Oekraine)![]()
Wel beter dan De Jong de laatste weken (maar dat is niet zo moeilijk)quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja sommige Ajacieden zijn nog steeds van mening dat het een aardige speler is![]()
Ekte fan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar dat wordt dus niet kijken als Serero niet meedoet.
Speelde de laatste weken ook echt op dezelfde positie enzoquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel beter dan De Jong de laatste weken (maar dat is niet zo moeilijk)
Serero is gewoon te licht en moet je zo snel mogelijk dumpen ergens![]()
Heb hem zojuist gediscardquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speelde de laatste weken ook echt op dezelfde positie enzo
Serero is gewoon te licht en moet je zo snel mogelijk dumpen ergens
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De Jong op het middenveld is gewoon drama.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero is gewoon te licht en moet je zo snel mogelijk dumpen ergens![]()
Langs de weg?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero is gewoon te licht en moet je zo snel mogelijk dumpen ergens
Serero is niet beterquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De Jong op het middenveld is gewoon drama.![]()
zin in vlaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ga eens werken joh Trapzquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat is de verwachte opstelling?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:38 schreef Reemi het volgende:
Siem vanavond op het middenveld lekker JezusBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Riedewald LB, Bojan spits en Siem ipv Hammetje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat is de verwachte opstelling?
Bojan in de spits
Bojan![]()
![]()
![]()
O komt wel goed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Riedewald LB, Bojan spits en Siem ipv Hammetje.
Bojan in de spits
Bojan
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hebben ze internationaal iets aansprekends gedaan dan? Ik heb altijd het idee dat ze wat lijken omdat ze veel sterker zijn dan de binnenlandse concurrentie, maar dat het buiten de landsgrenzen heel snel ophoudt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aardig ploegje hoor dat Salzburg ik zie het niet heel positief inNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ongeslagen in de EL geloof ik al zegt dat niet zo heel veel natuurlijk en ze gaven Bayern redelijk pakkie niet al te lang geledenquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hebben ze internationaal iets aansprekends gedaan dan? Ik heb altijd het idee dat ze wat lijken omdat ze veel sterker zijn dan de binnenlandse concurrentie, maar dat het buiten de landsgrenzen heel snel ophoudt.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weer een twist in TPP: ze hadden Psychic geleerd aan Drowzee maar nu hebben ze hem Headbutt geleerd ipv Psychic
Toch knap hoe ze telkens wel iets bereiken
Ah. Ik geloof dat ik niks heb gezegdquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ongeslagen in de EL geloof ik al zegt dat niet zo heel veel natuurlijk en ze gaven Bayern redelijk pakkie niet al te lang geleden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En het zou wel de typische Ajax stijl zijn om direct af te gaan als een gieterquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah. Ik geloof dat ik niks heb gezegd![]()
![]()
Heb een Playstation 4 gekocht bij Bart Smit. Volgende dag in huis zeggen ze. Houden ze doorgaans woord die gasten?![]()
Same here, werd idd de volgende leverdag afgeleverd. Zorg wel dat je thuis bent oid, dat kreng wordt onverzekerd verstuurd...quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:28 schreef Toefjes het volgende:
Heb een Playstation 4 gekocht bij Bart Smit. Volgende dag in huis zeggen ze. Houden ze doorgaans woord die gasten?![]()
Oh, kut, moet werken eigenlijk morgen. Geven ze m anders af bij de buren o.i.d.?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Same here, werd idd de volgende leverdag afgeleverd. Zorg wel dat je thuis bent oid, dat kreng wordt onverzekerd verstuurd...![]()
O ik waak ook zeker voor onderschatting, maar ik bedoelde meer dat er dan alsnog een prima Ajax-elftal op de mat staat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aardig ploegje hoor dat Salzburg ik zie het niet heel positief inBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Kans is wel redelijk aanwezig jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, kut, moet werken eigenlijk morgen. Geven ze m anders af bij de buren o.i.d.?![]()
![]()
Hm, heb Slovenen, Turken en Nederlanders om me heen. Maar zal wel een belletje naar het werk wagen of er nog vrij genomen kan wordenquote:![]()
![]()
Het middenveld laat echt aan de wensen over bij Ajax.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O ik waak ook zeker voor onderschatting, maar ik bedoelde meer dat er dan alsnog een prima Ajax-elftal op de mat staat.![]()
Ik denk dat ik morgen even bij station Slinge ga rondhangen om een goedkope PS4 op de kop ga tikken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hm, heb Slovenen, Turken en Nederlanders om me heen. Maar zal wel een belletje naar het werk wagen of er nog vrij genomen kan wordenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou, het bizarre is dat je die dingen nog voor 30 a 40 euro meer kunt verkopen via marktplaatsquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen even bij station Slinge ga rondhangen om een goedkope PS4 op de kop ga tikken.
Ik vertrouw mijn buurtjes wel. Hoop dat hij wordt afgeleverd bij de benedenbuuf![]()
![]()
Ja, maar daar ben ik kwart voor 3 weer weg. Net een rot tijd, plus de plek waar ik daadwerkelijk moet werken is op de dag zelf een verrassing altijd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:38 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt het ook op je werk laten bezorgen ..![]()
Meestal gewoon de kassa toch? En anders ff doorgeven dat je aan het spiegelen bent.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik kwart voor 3 weer weg. Net een rot tijd, plus de plek waar ik daadwerkelijk moet werken is op de dag zelf een verrassing altijd.![]()
Wat doe jij voor duister, vaag, verdacht werk?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik kwart voor 3 weer weg. Net een rot tijd, plus de plek waar ik daadwerkelijk moet werken is op de dag zelf een verrassing altijd.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bestel er 10 en verkoop ze door.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, het bizarre is dat je die dingen nog voor 30 a 40 euro meer kunt verkopen via marktplaats
[ afbeelding ]
Ik vertrouw mijn buurtjes wel. Hoop dat hij wordt afgeleverd bij de benedenbuuf
Insta profit.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:40 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Meestal gewoon de kassa toch? En anders ff doorgeven dat je aan het spiegelen bent.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik geef deze grap een 7quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:40 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Meestal gewoon de kassa toch? En anders ff doorgeven dat je aan het spiegelen bent.![]()
![]()
Hangt in principe van de bezorger af. Maar die lui krijgen betaald per afgeleverd pakket volgens mij, dus alles wat ze ergens kunnen dumpen is meegenomenquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of ze nemen het mee terug, waarna je het zelf moet gaan ophalen ergens?![]()
![]()
NSA CIA en FBIquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat doe jij voor duister, vaag, verdacht werk?![]()
[..]
Meestal gewoon de kassa toch? En anders ff doorgeven dat je aan het spiegelen bent.![]()
Ik vraag me echt af of ik wel alles ziequote:Kan iemand zien hoeveel IF Van Dijk's er te koop staan op PS3?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
[..]
![]()
Bij mij doet hij helemaal niks meer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of ik wel alles zieKan iemand zien hoeveel IF Van Dijk's er te koop staan op PS3?
Bij mij zit alles vast, op 3 accounts. Kan er helemaal niks mee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of ik wel alles zieKan iemand zien hoeveel IF Van Dijk's er te koop staan op PS3?
![]()
Ik zie er maar 1.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
en dat ben jij.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:46 schreef DutchSL het volgende:
Mijn hele TP staat al uren op expiring, op twee kaarten na die ik om het uur kan relistenquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zie er maar 1.en dat ben jij.
[ afbeelding ]quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij mij zit alles vast, op 3 accounts. Kan er helemaal niks mee.You guys just made my dayquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij mij doet hij helemaal niks meer.![]()
Snel traden als een malle nu
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Benteke zakt ook als een malle beer.
UP Lukaku en UP Benteke in de spits. #ultrajizinpantsexplosionRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Had hem gisteren in een pack, net als UP Sturridge. Direct verkochtquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Benteke zakt ook als een malle beer.
UP Lukaku en UP Benteke in de spits. #ultrajizinpantsexplosion
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
UP Sturridge is bizar slecht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had hem gisteren in een pack, net als UP Sturridge. Direct verkocht2x in een pack gehad, 2x geprobeerd en 2x verkocht.
Dus de UP is beter dan de NUP?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
UP Sturridge is bizar slecht.2x in een pack gehad, 2x geprobeerd en 2x verkocht.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Andersom.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus de UP is beter dan de NUP?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
O jaquote:
En dat kan ook niet komen omdat je hem nu hebt gebruikt in andere formatie oid?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee gewoon NUP Sturridge vervangen door UP Sturridge in 1 team.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
O ja
En dat kan ook niet komen omdat je hem nu hebt gebruikt in andere formatie oid?
Ballen die van de voet stuiteren, uit postitie lopen en slap.
Jij kunt gewoon niet omgaan met spelers met een beetje meer kwaliteitquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee gewoon NUP Sturridge vervangen door UP Sturridge in 1 team.
Ballen die van de voet stuiteren, uit postitie lopen en slap.![]()
#JBGSNAC Breda
Rèsbaarge![]()
UP Lukaku is wel jizzquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij kunt gewoon niet omgaan met spelers met een beetje meer kwaliteit![]()
#JBGS
Maar NUP Lukaku bakte er dan weer niks van. EA zit ons te trollen.quote:
Ik heb trouwens eindelijk een BPL CAM gevonden die het klusje voor me klaartEriksen was net niet, SIF Cabaye was tranentrekkend, en Mata was zijn coins ook niet helemaal waard. Santi daarentegen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Rooney is op CAM ook wel baasquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar NUP Lukaku bakte er dan weer niks van. EA zit ons te trollen.
Ik heb trouwens eindelijk een BPL CAM gevonden die het klusje voor me klaartEriksen was net niet, SIF Cabaye was tranentrekkend, en Mata was zijn coins ook niet helemaal waard. Santi daarentegen
![]()
En up-suarez ook. Vind ik persoonlijk het best. Up Benteke daarentegen, volgens mij hebben ze die gewoon aids gegeven, die kan helemaal niks meer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rooney is op CAM ook wel baas![]()
Die kom je ook vaak tegen ja. Maar ik denk dat ik het voorlopig even zo houdquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rooney is op CAM ook wel baas
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Rooney is lomp maar elk schot gaat wel hard op goalquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die kom je ook vaak tegen ja. Maar ik denk dat ik het voorlopig even zo houd![]()
Rooney heeft natuurlijk betere overall stats, maar Santi heeft 5* wf en 4* skills. Dat maakt voor mij het verschilquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rooney is lomp maar elk schot gaat wel hard op goal
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nu nog een echt goede CAM voor mijn La Liga-team. Ik heb nu Isco, die voldoet aardig, maar niet super ofzo. Tijd voor een upgrade dus. IF Isco of Iniesta?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Messiquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nu nog een echt goede CAM voor mijn La Liga-team. Ik heb nu Isco, die voldoet aardig, maar niet super ofzo. Tijd voor een upgrade dus. IF Isco of Iniesta?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
IF Dos Santosquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nu nog een echt goede CAM voor mijn La Liga-team. Ik heb nu Isco, die voldoet aardig, maar niet super ofzo. Tijd voor een upgrade dus. IF Isco of Iniesta?![]()
quote:Guys plz, keep it simplequote:
Daarbij neem ik overigens aan dat je SIF Dos Santos bedoelt?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh kan ook wist niet zeker of zijn IF of SIF nou spits wasquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Guys plz, keep it simple
Daarbij neem ik overigens aan dat je SIF Dos Santos bedoelt?![]()
Beide zijn spits volgens mij. Komt hij niet vooral van pas als wide CAM? Ik zoek namelijk gewoon een centrale CAM...quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh kan ook wist niet zeker of zijn IF of SIF nou spits wasNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iniesta is geweldig en het is wachten op transfer Diego.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nu nog een echt goede CAM voor mijn La Liga-team. Ik heb nu Isco, die voldoet aardig, maar niet super ofzo. Tijd voor een upgrade dus. IF Isco of Iniesta?
Modric kan ook nog.![]()
Ik heb IF Modric en SIF Rakitic als CM's in 41212(2). Ik ben niet zo kapot van Diego...quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Iniesta is geweldig en het is wachten op transfer Diego.
Modric kan ook nog.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alleen zijn vision is wat minder maar voor de rest lijkt hij me ideaalquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beide zijn spits volgens mij. Komt hij niet vooral van pas als wide CAM? Ik zoek namelijk gewoon een centrale CAM...![]()
![]()
Ik zit ook te kijken, stats vallen me niet tegen. En 4*/4*, en goedkoper dan Iniesta en IF Isco. Misschien toch maar eens proberenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen zijn vision is wat minder maar voor de rest lijkt hij me ideaal
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Perfecte workrates ook voor CAMquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken, stats vallen me niet tegen. En 4*/4*, en goedkoper dan Iniesta en IF Isco. Misschien toch maar eens proberen![]()
Zeker in combinatie met 3 andere middenvelders. Ik denk dat ik hem eens uitprobeerquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Perfecte workrates ook voor CAM
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat een stats.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen zijn vision is wat minder maar voor de rest lijkt hij me ideaal
[ afbeelding ]
Zieke shit dat Kiev. Helemaal fascinerend hoe de betogers allerlei schilden hebben ook gewoon
In een zo'n filmpje zie je dat de politie op een bepaalde plek gepositioneerd is en even later hebben de betogers die plek overgenomen.
Dit is niet meer een protest te noemen, maar eerder een burgeroorlog. Het is wachten tot ze ergens wapens vandaan toveren.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hoe vind je 41212 (2) spelen ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb IF Modric en SIF Rakitic als CM's in 41212(2). Ik ben niet zo kapot van Diego...
Denk dat ik met mijn Ramos/Mkhnogwatdan team ook dat systeem ga spelen.![]()
Als ze de president wegwerken gaan ze met elkaar vechten, want het is extreem links, extreem rechts, pro-Europa en ultra-nationalistisch allemaal door elkaar heenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:44 schreef DuTank het volgende:
Zieke shit dat Kiev. Helemaal fascinerend hoe de betogers allerlei schilden hebben ook gewoon
In een zo'n filmpje zie je dat de politie op een bepaalde plek gepositioneerd is en even later hebben de betogers die plek overgenomen.
Dit is niet meer een protest te noemen, maar eerder een burgeroorlog. Het is wachten tot ze ergens wapens vandaan toveren.![]()
![]()
![]()
Ik vind het heel fijn spelen. Fijn compact middenveld (IF Modric, SIF Rakitic, Xabi Alonso en dan nog een CAM), waarmee je goed kan combineren. Ik ben toch niet zo van via de zijkanten spelen (met voorzetten), dus dit systeem past goed bij mij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe vind je 41212 (2) spelen ?
Denk dat ik met mijn Ramos/Mkhnogwatdan team ook dat systeem ga spelen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als ze de president wegwerken gaan ze met elkaar vechten, want het is extreem links, extreem rechts, pro-Europa en ultra-nationalistisch allemaal door elkaar heen![]()
![]()
Het grootste probleem is dat er nauwelijks ingegrepen kan worden, omdat Rusland partij trekt voor het ene kamp en Europa (eventueel Amerika) voor het andere kamp.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als ze de president wegwerken gaan ze met elkaar vechten, want het is extreem links, extreem rechts, pro-Europa en ultra-nationalistisch allemaal door elkaar heen
Sjezus, BIN of open bid ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
SIF Dos Santos binnen op CAM met hunter chem binnen voor 33k![]()
![]()
SMLENO enzo![]()
Zou eens tijd worden ja..twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-02-2014 om 15:00:28Our team is aware of and looking into the issues affecting our #FUT transfer market. Thanks for your patience. reageer retweet
![]()
Hier een antwoord op de vraag hoe die betogers aan die schilden komen: http://www.liveleak.com/view?i=34e_1392746107Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Heb je ook dat filmpje gezien dat die vrouw wordt neergeschoten?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:21 schreef DuTank het volgende:
Hier een antwoord op de vraag hoe die betogers aan die schilden komen: http://www.liveleak.com/view?i=34e_1392746107
EA koekenbakkertsquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds niet gefixed.![]()
Zit er al in vanaf de nieuwe webapp launch.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nee, maar ik weet niet of dat ook wil zien eigenlijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je ook dat filmpje gezien dat die vrouw wordt neergeschoten?
Wat is hier het probleem, is LV linkerverdediger of linksvoor ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds niet gefixed.![]()
Zit er al in vanaf de nieuwe webapp launch.
En LB linksback of linksbuiten![]()
![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)dgeschoten_in_k.htmlquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
nee, maar ik weet niet of dat ook wil zien eigenlijk
Zie je ook gelijk hoe ze aan die wapens komen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://www.ustream.tv/channel/vichekyiv
Het leger is onderweg. Ze gingen met de trein, maar het spoor is geblokkeerd door demonstranten. Dus nu zijn ze zich op een andere manier aan het mobiliseren.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Alles van completing af.
tevens:
[ afbeelding ]
Mijn SIF Dos Santos staat nog op completing...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Help last van een bug,, Een maatje wilde mij coins doen dus ik zet Zoet te koop voor 165k nu kopen en duizend bieden.,
Hij drukt nu kopen krijgt een foutmelding is zijn coins kwijt maar ik heb ze niet en Zoet staat nog te koop.
Wtf ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja hallo. Wie is hier nou van de GamesCrew, gij of ik?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Help last van een bug,, Een maatje wilde mij coins doen dus ik zet Zoet te koop voor 165k nu kopen en duizend bieden.,
Hij drukt nu kopen krijgt een foutmelding is zijn coins kwijt maar ik heb ze niet en Zoet staat nog te koop.
Wtf ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zoet heeeuyyheeeuyy Zoet heeeeuyheeeuy.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wtf ?
Nee geen idee.. gaat van alles mis al heel de dag, zal vast wel goed komen.![]()
Ja leuk met je Bassie UI,quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja hallo. Wie is hier nou van de GamesCrew, gij of ik?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent het slachtoffer van een hacker, helaas.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wtf ?![]()
Een hacker die opereert van uit EA dan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:59 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Je bent het slachtoffer van een hacker, helaas.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Komma. Ik wacht op het vervolg.quote:
Maar even ingaand op je vraag: ik denk dat jij en je maatje hier nog wel even Zoet mee zijn
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Komma. Ik wacht op het vervolg.
Maar even ingaand op je vraag: ik denk dat jij en je maatje hier nog wel even Zoet mee zijn![]()
Nog erger,, Start een match up had nog 1 punt nodig om niet te degraderen.
Disconnect hij tijdens het laden van de match, Telt het voor mij op verlies hup een divisie lager.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hebben ze geen klachten site voor dit soort zaken,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
www.klacht.nlquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben ze geen klachten site voor dit soort zaken,![]()
Rode kaarten![]()
![]()
![]()
Ik speel net een potje, er lukt helemaal niets, paar grote kansen maar natuurlijk naast. Bij tegenstander lukt alles en we gaan de rust in bij een 0-2 stand.
In de 49e minuut pas ik de rode kaart tactiek toe, Pogba wordt eruit gestuurd.
Na 90 minuten gaan we met 5-2 het veld af![]()
![]()
Voor die disconnect: nee. Welkom bij FUT.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben ze geen klachten site voor dit soort zaken,
Voor die transactie: even afwachten. Als het vanavond niet opgelost is het EA forum raadplegen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bedankt, Prima keeper trouwens die Bassie mag volgend seizoen wel als derde doelman komen,quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor die disconnect: nee. Welkom bij FUT.
Voor die transactie: even afwachten. Als het vanavond niet opgelost is het EA forum raadplegen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De rode kaart tactiek?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Rode kaarten![]()
![]()
![]()
Ik speel net een potje, er lukt helemaal niets, paar grote kansen maar natuurlijk naast. Bij tegenstander lukt alles en we gaan de rust in bij een 0-2 stand.
In de 49e minuut pas ik de rode kaart tactiek toe, Pogba wordt eruit gestuurd.
Na 90 minuten gaan we met 5-2 het veld afNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bassie is van ons.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bedankt, Prima keeper trouwens die Bassie mag volgend seizoen wel als derde doelman komen,NAC Breda
Rèsbaarge![]()
fut op de pcquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:47 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand op of aanmerkingen?
Ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:47 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Fut op de PC![]()
![]()
Misschien zit er ooit nog een volwassen iemand in dit topic, proberen kan geen kwaad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel aandoenlijk, hij blijft het proberen, terwijl hij weet welke opmerking hij gaat krijgen![]()
![]()
Maar even serieus, geen op- of aanmerkingen. Misschien de formatie, maar als jij die fijn vindt, dan heb je zo'n beetje de best mogelijke spelers op die posities staan.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee, tenzij:quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:47 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
- FUT op de pc
- Een 3 voor originaliteit.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Laten en wachten tot die goedkoper wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:51 schreef Topiek het volgende:
Is 83 rated Boateng heel veel beter, of kan je het voor die 20k net zo goed laten?
Ondertussen gewoon Santana gr gr![]()
Ben jij familie van Maver,quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben ze geen klachten site voor dit soort zaken,
Forum Opties Forumhop: Hop naar: