SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:34 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit beter ted?
Ik zal ook even een paar premiums openen.![]()
Huh hoezo kan jij nog posten?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
bohhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik zal ook even een paar premiums openen.![]()
heb nu 10 potjes gespeeld met Ibra en ik ben er wel uit hoor inmiddels, er is geen betere speler in FUT, geen legend kan er ook tippen![]()
ik zou gaan huilenquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:30 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb nog nooit Ronaldo gehad in een pack in al die fifa bij elkaar nietarme ik
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Heb je ook met alle legends gespeeld dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:46 schreef Maver24 het volgende:
heb nu 10 potjes gespeeld met Ibra en ik ben er wel uit hoor inmiddels, er is geen betere speler in FUT, geen legend kan er ook tippen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Tot half 2 kan ik posten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh hoezo kan jij nog posten?![]()
Kluivert, Crespo, Pauleta, Larsson, Futre, Vieri, Zola, Sheringham, Owen, Lineker, Ljungbergquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je ook met alle legends gespeeld dan?![]()
Dat zijn er best veelquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kluivert, Crespo, Pauleta, Larsson, Futre, Vieri, Zola, Sheringham, Owen, Lineker, Ljungberg
Maar niet allemaal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik denk dat er zeker wel een aantal in de buurt komen, zeker Gullit, Romario hoor ik niet al te beste verhalen over en Pele ja, die is denk ik wel buiten categoriequote:Op donderdag 20 februari 2014 00:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zijn er best veel
Maar niet allemaal![]()
Lekker, internet tyft er ineens uit. Volgens mij was er laatst iets gemeld over onderhoud, maar vind er niks van terug![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:34 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit beter ted?Elton is mega rare en nu vet veel waard omdat hij uit packs gaat (als EA het doorheeft)
Net 2 potjes. Eerst tegen een BBVA silver/gold, 4-1 gewonnen met mijn 'palermo' team. En vervolgens tegen een Brasilver met mijn Championship B team. Vaughan is een god
Die CMsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu alleen nog CBs
[ Bericht 9% gewijzigd door ThadCastle op 20-02-2014 01:26:04 ]![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Elton is mega rare en nu vet veel waard omdat hij uit packs gaat (als EA het doorheeft)
Net 2 potjes. Eerst tegen een BBVA silver/gold, 4-1 gewonnen met mijn 'palermo' team. En vervolgens tegen een Brasilver met mijn Championship B team. Vaughan is een god
[ afbeelding ]
Die CMsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu alleen nog CBs![]()
![]()
Premium?quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:52 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb met iets van 15 silver packs een Saudische LB met veel pace van 3k als beste kaart..![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:52 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb met iets van 15 silver packs een Saudische LB met veel pace van 3k als beste kaart..
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En jawel, we beginnen de dag weer gewoon zoals we gisteren geeindigd zijn. Met een foutmelding in de webapp dus
[ Bericht 1% gewijzigd door PrideoftheSouth op 20-02-2014 07:37:33 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Broertje van dsquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:16 schreef Zhano het volgende:
Lekker, internet tyft er ineens uit. Volgens mij was er laatst iets gemeld over onderhoud, maar vind er niks van teruginternetslot dit dat
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik snap de haat naar dat programma echt niet. Prima show met samenvattingen van alle competities die FOX heeft. Best chill om dat gewoon op het open net te hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:56 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Met zulk nieuws begint de dag goedAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoorde het vanochtend ook op de radio. Ik denk dat het ook een beetje psychologisch is ofzo: FOX zit bij mij gewoon niet in het systeem. Als ik ga zitten zappen, zap ik van 1 naar 7, max. En daarna houdt het op. Ik kijk soms nog wel op een paar specifieke kanalen of er iets op is, maar daar hoort FOX ook niet bij. En op maandagavond blijft VI gewoon vermakelijkere tv.quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:56 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Met zulk nieuws begint de dag goedNAC Breda
Rèsbaarge![]()
De haat naar Fox zit er vooral in dat ze 18 euro vragen voor eredivisie voetbal. En dat bedrag wordt alleen nog maar hogerquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap de haat naar dat programma echt niet. Prima show met samenvattingen van alle competities die FOX heeft. Best chill om dat gewoon op het open net te hebben.En Jan van Halst natuurlijk
![]()
![]()
De haat zit voor mij vooral in een of andere mediatycoon die denkt het even te kunnen maken in ons landje, met zijn bakken vol geld.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap de haat naar dat programma echt niet. Prima show met samenvattingen van alle competities die FOX heeft. Best chill om dat gewoon op het open net te hebben.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zhano: ik kom Telegram nu vaak tegen als whatsapp alternatiefAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daarom gewoon livestreams blijven kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De haat naar Fox zit er vooral in dat ze 18 euro vragen voor eredivisie voetbal. En dat bedrag wordt alleen nog maar hogerEn Jan van Halst natuurlijk
Facebook heeft het overgekocht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:18 schreef Johnbon het volgende:
Wat zou jou reden zijn om te veranderen van Whatsapp naar een ander alternatief?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
De link tussen facebook en de NSA. Het plaatje dat facebook van je hebt wordt steeds completer zo. Op facebook deel je wat je wilt delen, maar in whatsapp staan je geheimpjes natuurlijk. Ben van facebook af door het hoge big brother gehalte, en nu ditquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:18 schreef Johnbon het volgende:
Wat zou jou reden zijn om te veranderen van Whatsapp naar een ander alternatief?![]()
![]()
Jezus wat slecht.Zie ik een goedkope UP Benteke met maar 15 seconde op de klok. crashed die hele kut webapp
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er was gisteren toch onderhoud?quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:19 schreef Confetti het volgende:
Zelfs tradepile clearen gaat nu met honderd errors
Ja, ben je ook van die kutwijven af die expres kijken in de whatsapp maar je geen bericht terug sturen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gewoon weer lekker ouderwets sms'en dan maar![]()
Heb jij een Android? Dan ben je sowieso de lul volgens mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De link tussen facebook en de NSA. Het plaatje dat facebook van je hebt wordt steeds completer zo. Op facebook deel je wat je wilt delen, maar in whatsapp staan je geheimpjes natuurlijk. Ben van facebook af door het hoge big brother gehalte, en nu dit
Mijn collega heeft regelmatig fittie met haar ex omdat hij ziet dat ze online is geweest, maar dat ze dan niet geantwoord heeft. Dat soort toestanden jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ben je ook van die kutwijven af die expres kijken in de whatsapp maar je geen bericht terug sturen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ging laatst met een collega naar AZ, op de terugweg gingen we een hapje eten. Achter ons een stelletje die een gesprek had over whatsapp, en dat gesprek werd grimmiger, en uiteindelijk besloten ze met enige stemverheffing dat ze elkaar nooit meer zouden whatsappenquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn collega heeft regelmatig fittie met haar ex omdat hij ziet dat ze online is geweest, maar dat ze dan niet geantwoord heeft. Dat soort toestanden ja![]()
Dat programma heeft best voor veel ruzies/discussies gezorgd. Hoe dan ook hebben we tijdens het eten weinig gepraat. Vooral geluisterd![]()
Door al die nieuwe media en smartphones wordt er van je verwacht dat je altijd en direct bereikbaar bent. Sorry hoor, maar als ik een film of voetbal zit te kijken, denk ik niet aan dat ding. En dan boos worden dat ik niet binnen een half uur reageerquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ging laatst met een collega naar AZ, op de terugweg gingen we een hapje eten. Achter ons een stelletje die een gesprek had over whatsapp, en dat gesprek werd grimmiger, en uiteindelijk besloten ze met enige stemverheffing dat ze elkaar nooit meer zouden whatsappen![]()
Dat programma heeft best voor veel ruzies/discussies gezorgd. Hoe dan ook hebben we tijdens het eten weinig gepraat. Vooral geluisterdVroeger moesten mijn ouders paar dagen op elkaars brieven wachten man
Ruzies/discussies sowieso. Zullen ook wel koppels door gescheiden zijn. Maar andere kant heeft het ook weer succes verhalen gebracht.
Zag laatst een video van een paar jaar terug hoe mensen dachten over een mobiele telefoon. Niemand wou er aan. Soms denk ik wel eens dat het altijd bereikbaar zijn ook niet alles is.
De echt leuke verhalen van vrienden hoor je meteen in een whatsapp groep, sociale controle en altijd maar mensen die als een zombie om het scherm zitten te kijken als je samen bent.
Vroeger was alles beter en schreef je poep nog met een lange oe.🍆![]()
Ik denk altijd dat er dan meer fout zit in een relatie dan alleen whatsapp. Volgens mij is whatsapp alleen maar de aanleiding, maar in feite heb je ruzie over hoe je met elkaar omgaat, en is whatsapp niet meer dan een middel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ging laatst met een collega naar AZ, op de terugweg gingen we een hapje eten. Achter ons een stelletje die een gesprek had over whatsapp, en dat gesprek werd grimmiger, en uiteindelijk besloten ze met enige stemverheffing dat ze elkaar nooit meer zouden whatsappen![]()
Dat programma heeft best voor veel ruzies/discussies gezorgd. Hoe dan ook hebben we tijdens het eten weinig gepraat. Vooral geluisterd
Die fitties bij mijn collega liggen in de basis natuurlijk ook niet aan whatsapp, maar aan het feit dat het onderlinge vertrouwen helemaal weg is (ofzoiets, ik ben ook geen psycholoog).NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er is een middenweg die bereikt moet worden. De maatschappij is smartphone-verslaafd aan het raken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:32 schreef Johnbon het volgende:
Ruzies/discussies sowieso. Zullen ook wel koppels door gescheiden zijn. Maar andere kant heeft het ook weer succes verhalen gebracht.
Zag laatst een video van een paar jaar terug hoe mensen dachten over een mobiele telefoon. Niemand wou er aan. Soms denk ik wel eens dat het altijd bereikbaar zijn ook niet alles is.
De echt leuke verhalen van vrienden hoor je meteen in een whatsapp groep, sociale controle en altijd maar mensen die als een zombie om het scherm zitten te kijken als je samen bent.
Vroeger was alles beter en schreef je poep nog met een lange oe.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die zijn overgenomen door Microsoft. Als we het dan toch hebben over een scala aan persoonsgegevens die bij een of enkele partijen samenkomen...quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:36 schreef Toefjes het volgende:
Ik neem bij het verlengen van mn abbo gewoon een Nokia met een onbeperkt SMS'en bundel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je kunt beter gewoon stoppen met alle vormen communicatie via elektronische apparaten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die zijn overgenomen door Microsoft. Als we het dan toch hebben over een scala aan persoonsgegevens die bij een of enkele partijen samenkomen...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: