Haha ja is goed, wacht even, je zusje is zo klaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:46 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
alsje. dat wordt dan 10 euro voor het compliment en solli doen
je weet wel dat fiona geboren is als karel he?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha ja is goed, wacht even, je zusje is zo klaar.
Ja, leuk, maar degene die hier wederom begint met janken dat die wordt beledigd ben je toch echt zelf.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:43 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
volgens mij ben jij degene die elke kans aangreep om mij te beledigen, niet?
En nu huilen als je de bal een keer teruggekaatst krijgt.
tuurlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar degene die hier wederom begint met janken dat die wordt beledigd ben je toch echt zelf.
Veel plezier nog met het uitkramen van nog meer onzin
Nee, komop!quote:
Jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je moet toch voor elkaar klaarstaan.
Nee, joh, deadprez is gewoon een zwakke dakhaas die binnen een paar dagen breekt onder de druk van het modschap en huilend zijn kleurtje aan de wilgen hangt, zijn gegevens naar nietbestaand@fok.nl mailt en nooit meer terugkomt. En dat wil niemand missen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:43 schreef TARDIS. het volgende:
De vraag is natuurlijk: ís deadprez wel zo'n kwaliteitsuser? Of zijn we allemaal mentaal gezwicht voor de FOK!propaganda?
hhihiiquote:
pls, denken dat ik het modden van dit crackhol van FOK! niet kan hendelenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, joh, deadprez is gewoon een zwakke dakhaas die binnen een paar dagen breekt onder de druk van het modschap en huilend zijn kleurtje aan de wilgen hangt, zijn gegevens naar nietbestaand@fok.nl mailt en nooit meer terugkomt. En dat wil niemand missen.
Dan is de werkelijkheid ineens maar hard en koud.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, joh, deadprez is gewoon een zwakke dakhaas die binnen een paar dagen breekt onder de druk van het modschap en huilend zijn kleurtje aan de wilgen hangt, zijn gegevens naar nietbestaand@fok.nl mailt en nooit meer terugkomt. En dat wil niemand missen.
jonge pimpquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
pls, denken dat ik het modden van dit crackhol van FOK! niet kan hendelen
Dat dachten er velen voor je. Je kan een klein dorp vullen met de mensen die onterecht dachten het moderatorschap op FOK! aan te kunnen en nu het internet niet meer op durven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
pls, denken dat ik het modden van dit crackhol van FOK! niet kan hendelen
Dit klinkt wel een beetje beangstigend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat dachten er velen voor je. Je kan een klein dorp vullen met de mensen die onterecht dachten het moderatorschap op FOK! aan te kunnen en nu het internet niet meer op durven.
Voordeel is wel dat ze daarna van hun zolder af kwamen en een buitenwereld hebben ontdekt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje beangstigend.
Zoals jou ^^quote:
Ja, ik ben eigenlijk een server die reacties post op basis van zinsconstructies.quote:
Moet je het niet verklappen!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, ik ben eigenlijk een server die reacties post op basis van zinsconstructies.
HCFeestbeest4MODquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:00 schreef deadprez het volgende:
Wel een goede manier om van kutusers af te komen. Maak ze even mod, drijf ze tot waanzin en dan ben je er voorgoed vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |