Echt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geldt ook voor de jouwe trouwens.
Leuk dat jij als eerste met de belediging komt maar vervolgens wel naar mij gaat lopen wijzen. Volgens mij toont dat toch wel aan dat jij hier degene met de gebreken bent, en niet ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:39 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Je hoeft je gebreken niet te verbergen door mij te gaan beledigen hoor.
Ga je zeker negers jagen vieze racistquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:37 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
heb jij nog wat staan aan pipa's en nifi's?
edit: hoeveel per stuk?
'hij begonquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leuk dat jij als eerste met de belediging komt maar vervolgens wel naar mij gaat lopen wijzen. Volgens mij toont dat toch wel aan dat jij hier degene met de gebreken bent, en niet ik.
Leuk. En wat voor tijdsduur? 24 uur?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:39 schreef jogy het volgende:
En de strijd moet in ieder geval geanonimiseerd en in een gecontroleerde omgeving uitgevoerd worden zodat de kliekjes niet weten wie hun vriendje is.
De vier kandidaten gaan naar het landgoed van Danny.
Ze worden ontdaan van alle communicatie apparatuur
Krijgen een laptop toegewezen waar ze alleen inlogrechten op hebben en verder niets mee kunnen en waar het gebruikersaccount KLBkandidaat 1t/m4 met elk een apart IP adres staat geregistreerd. Geen andere sites zijn bereikbaar, geen PM en geen DM.
En dan gaan ze los op elkaar en kan er gestemd worden.
De winnaar krijgt eeuwige roem in de vorm van KLB moderator.
moet toch wat voor de kostquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ga je zeker negers jagen vieze racist
lueken kloon presquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:41 schreef awiebo het volgende:
[..]
Leuk. En wat voor tijdsduur? 24 uur?
Ik haal popcorn.
Ik zeg alleen dat het vrij hypocriet is met de vinger naar mij te wijzen, maar post vooral nog meer ietwat minder intelligente reacties om zo je imago nog wat verder om zeep te helpen.quote:
quote:
volgens mij ben jij degene die elke kans aangreep om mij te beledigen, niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het vrij hypocriet is met de vinger naar mij te wijzen, maar post vooral nog meer ietwat minder intelligente reacties om zo je imago nog wat verder om zeep te helpen.
haa! blauwe tijger!quote:
quote:
nee. maar dan nog ben je beter dan de rest.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja? Denk je dat ik het kan?
Dankjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:46 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
nee. maar dan nog ben je beter dan de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |