SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei
Géén toegang , vraag uw rechten aan bij de systeembeheerder.
Wtf ik heb anders nog nooit een neger in een snackbar zien werken dus hoe kan er dan aids in die patat zitten?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:47 schreef Gewas het volgende:
Ik heb me jaren geleden eens laten testen op AIDS omdat ik dacht dat er AIDS in de patat van de snackbar zat.
[ afbeelding ]
Complot waarschijnlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wtf ik heb anders nog nooit een neger in een snackbar zien werken dus hoe kan er dan aids in die patat zitten?
Nooit bij een BK geweest?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wtf ik heb anders nog nooit een neger in een snackbar zien werken dus hoe kan er dan aids in die patat zitten?
Ik had gisteren een Klaplong volgens Googlequote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij moet dat voor artsen tegenwoordig ook heel frustrerend zijn, al die mensen die internetdiagnoses stellen en daar nog heilig van overtuigd zijn ook.
Doe jij dat nooit dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Knap hoe jij onder je schedel kan voelen. Ga je dan naar binnen via je oogkas?
Klopt, al is het ontzettend menselijk om alles uit te willen zoeken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij moet dat voor artsen tegenwoordig ook heel frustrerend zijn, al die mensen die internetdiagnoses stellen en daar nog heilig van overtuigd zijn ook.
Het is een soort astrologie die Google-diagnoses. Iedereen kan zich er wel in vinden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:07 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik had gisteren een Klaplong volgens Google
Die astrologie programma's op tv zijn ook echt niet om aan te zien, en dan ook nog mensen die daar daadwerkelijk in gelovenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is een soort astrologie die Google-diagnoses. Iedereen kan zich er wel in vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |