Hij is gewoon voetballend ongeveer even beperkt als Immers. Duurt allemaal net wat te lang. Daarnaast heeft hij geen explosieve start en vind ik dat hij niet zo goed vrij de ruimte in loopt. Hij loopt wel goed voor de voorzet en kan prima koppen, maar ik vind het wel een spits die tekort komt voor het Feyenoord wat ik graag zie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mensen schijnen snel te vergeten vanuit welke positie Feyenoord kwam. We waren op sterven na dood. En met de verkoop van een paar internationals en Pelle verwachten we nu opeens dat er daadkrachtig wordt opgetreden.
Of er perse een nieuwe spits moet komen weet ik niet. We hebben met Te Vrede denk ik geen heel onaardige spits in huis. Ja, hij mist een hoop kansen, maar laten we vooral niet vergeten dat die jongen tot op heden ook niet echt de kans heeft gehad om zich volledig te profileren in het eerste. We hebben pas 3 wedstrijden gespeeld, waarin ie ons 1 keer de overwinning heeft bezorgd, en we roepen nu al dat ie niet goed genoeg is? Dan vraag ik me echt af waar mensen zitten met hun verstand.
Te Vrede zal er bij Feyenoord best ongeveer 15 inschieten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:29 schreef onlogisch het volgende:
Of er perse een nieuwe spits moet komen weet ik niet. We hebben met Te Vrede denk ik geen heel onaardige spits in huis. Ja, hij mist een hoop kansen, maar laten we vooral niet vergeten dat die jongen tot op heden ook niet echt de kans heeft gehad om zich volledig te profileren in het eerste. We hebben pas 3 wedstrijden gespeeld, waarin ie ons 1 keer de overwinning heeft bezorgd, en we roepen nu al dat ie niet goed genoeg is? Dan vraag ik me echt af waar mensen zitten met hun verstand.
Dat hij kansen mist vind ik nog niet het grootste probleem. Immers is al niet een heel begenadigd technicus, maar Te Vrede heeft echt gewoon 0 techniek. Dan heb je er dus 2 vlak bij elkaar, die ook nog met elkaar moeten combineren, die zo goed als techniek loos zijn. Dat werkt niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mensen schijnen snel te vergeten vanuit welke positie Feyenoord kwam. We waren op sterven na dood. En met de verkoop van een paar internationals en Pelle verwachten we nu opeens dat er daadkrachtig wordt opgetreden.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:33 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hij is gewoon voetballend ongeveer even beperkt als Immers. Duurt allemaal net wat te lang. Daarnaast heeft hij geen explosieve start en vind ik dat hij niet zo goed vrij de ruimte in loopt. Hij loopt wel goed voor de voorzet en kan prima koppen, maar ik vind het wel een spits die tekort komt voor het Feyenoord wat ik graag zie.
Zeker in combinatie met Immers gaat dat je een hoop balverlies kosten, tegenstanders gaan hun twee gewoon afjagen en er is weinig gevaar meer over. Een combi Ziyech met Te Vrede ervoor zou ik nog wel aandurven, maar er moet ergens een balletje vastgehouden/ doorgegeven worden, en de huidige tandem komt daartoe tekort
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:39 schreef elCholo het volgende:
[..]
Te Vrede zal er bij Feyenoord best ongeveer 15 inschieten.
Maar in de meeste basistechnieken komt die toch overduidelijk te kort voor Feyenoord 1. En dan heb je daar achter ook nog de vertragende Immers staan, zonder enkele creativiteit.
Ik word echt serieus een beetje down als ik er aan denk dat ik daar een heel seizoen naar moet gaan zitten kijken.
Feitelijk zeggen jullie alle 3 een beetje hetzelfde en hebben jullie wellicht een punt. De combinatie met Immers is niet ijzersterk, en voetballend zie ik Te Vrede ook nog niet heel veel brengen en hij's een stuk minder balvast dan Pelle.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat hij kansen mist vind ik nog niet het grootste probleem. Immers is al niet een heel begenadigd technicus, maar Te Vrede heeft echt gewoon 0 techniek. Dan heb je er dus 2 vlak bij elkaar, die ook nog met elkaar moeten combineren, die zo goed als techniek loos zijn. Dat werkt niet.
Het afschuiven van de eindklassering op één enkel persoon ben ik nooit zo'n voorstander van. Het blijft een collectief.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:45 schreef Vasion het volgende:
Tevrede is een leuk spelertje voor utrecht. Bij feyenoord speel je met die gast voor plek 5-8.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is vrijgesproken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die kale met broekriem toevallig?
Kroketten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:14 schreef Karelnoord het volgende:
Hoe zou Stanley Brard het trouwens doen bij Qäbälä PFK ? Nooit meer wat van gehoord sinds die vertrokken is.
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:14 schreef Karelnoord het volgende:
Hoe zou Stanley Brard het trouwens doen bij Qäbälä PFK ? Nooit meer wat van gehoord sinds die vertrokken is.
Hoeveel kilo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:17 schreef Caland het volgende:
Wilkshere is trouwens ook aangekomen op de luchthaven van Kiev.
Hij ging stiekem naar de McDonalds.
Omdat Mulder heilig is. Net zoals Lex Immers.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:28 schreef Henrys het volgende:
Waarom halen we Vermeer niet op voor een miljoen euro?
Die miljoen is om Vermeer een transfer te gunnen, maar Ajax gaat hem echt niet aan een Feyenoord of Twente verkopen. Zou debiel zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:28 schreef Henrys het volgende:
Gelukkig loopt zijn contract af in 2015. Van mij hoeft het niet verlengd te worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Omdat Mulder heilig is. Net zoals Lex Immers.
Ga er maar vanuit dat zijn contract gewoon verlengd gaat worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gelukkig loopt zijn contract af in 2015. Van mij hoeft het niet verlengd te worden.
Dat deze vraag überhaupt nog gesteld word ...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:28 schreef Henrys het volgende:
Geloof het wel. En Kalou bij Lille.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:51 schreef Divje het volgende:
Start BMI vanavond bij Porto? Lijkt me wel ff leuk om te kijken dan
BMI
Welke kansen? Ziyech? Die koos zelf ergens anders voor. En een Toornstra is altijd nog niet zeker. Toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:34 schreef Cara het volgende:
Boulahrouz
Wilkshere
Bilal
Kazim
Toornstra
..tja.
Zelfs als we een degelijke spits halen weet ik niet of ik tevreden moet zijn.![]()
Ja, we komen van ver.
Ja, het is niet makkelijk om fatsoenlijke vervangers te halen.
Maar toch heb ik ergens het gevoel dat we een paar kansen hebben laten liggen deze zomer.
Dat is er niet op het vliegveld van Kiev Borispol, derhalve 2/10.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:17 schreef Caland het volgende:
Wilkshere is trouwens ook aangekomen op de luchthaven van Kiev.
Hij ging stiekem naar de McDonalds.
Dat is net zoiets als Charisteas halen. Optyfen ermee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:28 schreef Henrys het volgende:
Met kansen bedoel ik gewoon, een TD met een fatsoenlijk netwerk, denk ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke kansen? Ziyech? Die koos zelf ergens anders voor. En een Toornstra is altijd nog niet zeker. Toch?
En Guidetti....
Het is nog lang tot aan 1 september. En ik vertrouw op Yellow. Die komt nog wel met wat
Las vandaag nog een artikel waarin stond dat Van Geel het moeilijk vond om spelers te halen. omdat de meesten geen trek hebben in de eredivisie en dus voor een andere optie kiezen. Hetzelfde geldt voor Dost, die aangegeven schijnt te hebben de eredivisie een stap terug te vinden. (Meen dat daar eerder ook al wat over gezegd was)quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:34 schreef Cara het volgende:
Boulahrouz
Wilkshere
Bilal
Kazim
Toornstra
..tja.
Zelfs als we een degelijke spits halen weet ik niet of ik tevreden moet zijn.![]()
Ja, we komen van ver.
Ja, het is niet makkelijk om fatsoenlijke vervangers te halen.
Maar toch heb ik ergens het gevoel dat we een paar kansen hebben laten liggen deze zomer.
Drenthe halen is wel de domste zet die je kunt maken. Die heeft niet de juiste mentaliteit en zal alleen maar een stoorzender zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Met kansen bedoel ik gewoon, een TD met een fatsoenlijk netwerk, denk ik.![]()
Ik zit gewoon vooral met vragen, denk ik.
Waarom Drenthe niet halen vanwege zijn invloed op het team om vervolgens een volslagen idioot in de spits te zetten? Waarom Ziyech proberen te halen en als dat niet lukt voor een compleet ander soort middenvelder gaan? Waarom 2 niet fitte, over the top verdedigers halen als je al een 33+er in de verdediging hebt lopen? Waarom voor een hele lange, sterk koppende spits gaan en tegelijkertijd ook interesse tonen in een veel kleinere behendige? Etc. Etc.
Harry kon er helemaal niks, vind vermeer wel een vrij aardige keeper, maar tis een jood dus niet doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als Charisteas halen. Optyfen ermee.
Maar te hopen dat Kostas, Graafland en Hahn ook nog even definitief opkankeren (Rotterdamse variant van het woord) ... Al die joden in de goal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Harry kon er helemaal niks, vind vermeer wel een vrij aardige keeper, maar tis een jood dus niet doen.
Dat de eredivisie een stap terug is, is een feit. Misschien is dat ook wel op zijn plaats als je hogerop gaat en je faalt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Las vandaag nog een artikel waarin stond dat Van Geel het moeilijk vond om spelers te halen. omdat de meesten geen trek hebben in de eredivisie en dus voor een andere optie kiezen. Hetzelfde geldt voor Dost, die aangegeven schijnt te hebben de eredivisie een stap terug te vinden. (Meen dat daar eerder ook al wat over gezegd was)
Klopt, dat kwam hiervoorbij. En dat van Dost; toen dat allemaal speelde paar weken terug kwam een Duits medium ermee, dat ie niet naar Feyenoord wou, want stap terug. Dag later werd dat helemaal anders uitgelegd en dat dat niet zo was en dat ie dolgraag wou. Geen idee wat je moet geloven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Las vandaag nog een artikel waarin stond dat Van Geel het moeilijk vond om spelers te halen. omdat de meesten geen trek hebben in de eredivisie en dus voor een andere optie kiezen. Hetzelfde geldt voor Dost, die aangegeven schijnt te hebben de eredivisie een stap terug te vinden. (Meen dat daar eerder ook al wat over gezegd was)
Tja, want gigant Jorisquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:28 schreef TheFastOne het volgende:
Eigenlijk zonde dat we Indi zo vaak op linksback moesten opstellen.
Gelukkig hebben ze er van geleerdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:28 schreef TheFastOne het volgende:
Eigenlijk zonde dat we Indi zo vaak op linksback moesten opstellen.
godverdommequote:Fred Rutten twijfelt over de rechtsbuiten positie en overweegt de ervaren Ruben Schaken de voorkeur te geven boven de nieuwe aanwinst Bilial. Morgen maakt de trainer zijn definitieve beslissing bekend.
Toch niet die ouwe Scheveningert?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo ken ik iemand die een SV kreeg, omdat hij een leeg bakje patat in de gracht gooide.
Ctrl H: Drenthe > Kazimquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Drenthe halen is wel de domste zet die je kunt maken. Die heeft niet de juiste mentaliteit en zal alleen maar een stoorzender zijn.
Die volslagen idioot... Tja, een markant figuur, laten we het daar op houdenMisschien valt het mee.
Ziyech wilde gewoon niet naar Feyenoord. Hij kon bij ons meer verdienen maar prefereerde duitsland. So be itHis loss, not ours.
Die 2 verdedigers moet ik je gelijk in geven.
Hij is toch van Swansea?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:40 schreef Scrummie het volgende:
John van Zweden, van Den Haag, wil Verhoek graag terug zien bij ADO.
Hoe oud is die?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:41 schreef Sunri5e het volgende:
Brama zal wel komen als vervanger van Clasie.
Ik zie Verhoek ook graag bij ADO.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:40 schreef Scrummie het volgende:
John van Zweden, van Den Haag, wil Verhoek graag terug zien bij ADO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |