Niets tegen updates maar als een programma blijft hangen (want het is windows) en je hebt eigenlijk geen andere keuze dan opnieuw opstarten en dat je dan die updates door je strot gedouwd krijgt is volkomen achterlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:09 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Ze die updates dan uit. Klagen over Windows terwijl je eigenlijk zou moeten klagen over je eigen luiheid.
Mijn pc was er even klaar mee zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom doe je dat dan niet als je klaar bent met je pc?
Het is gelukkig niet mijn hoofdcomputerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:16 schreef Pakspul het volgende:
verkapt kijk-mij-een-pauper-pc hebben...
Naast je hoofdcomputer een pauper pc hebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet mijn hoofdcomputer
Nah, moet je weer teleurstellen, ook geen pauper pc voor ernaastquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:29 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Naast je hoofdcomputer een pauper pc hebben
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:08 schreef deadprez het volgende:
Bij mij blijft hij al dagen dezelfde update opnieuw installeren als ik mijn pc afsluit.
Heb ik ook wel eens met mijn werk pc, is een i7 met enkel een ssd en nog duurt het af toe eeuwen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
Mijn pc was er even klaar mee zullen we maar zeggen
Ik heb ook geen problemen, alleen enige tijdelijke rage door updatesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:35 schreef niels0 het volgende:
Dat ding van mij draait al 10 jaar op XP. Nooit problemen, ja en en toe een virus.
Heb je dit soort ongein niet. Zelfs je oma kan er mee overweg!quote:
Waarop alle Windows software het weer slecht doet. Moet je een tekstverwerker voor Apple-besturingssystemen installeren etc.quote:
Nooit Donald Duck-strips gelezen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
@^%#^%$ is een nieuwe spelwijze voor Microsoft?
Je moet ergens bij instellingen iets veranderen zodat die nooit uit zichzelf afsluit o.i.d.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:08 schreef deadprez het volgende:
Bij mij blijft hij al dagen dezelfde update opnieuw installeren als ik mijn pc afsluit.
Nee, vandaar mijn username.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:15 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Nooit Donald Duck-strips gelezen?
Ik zie het nu pas.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |