Daar had ik nog niet aan gedacht! Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 25 december 2014 21:56 schreef GotC het volgende:
Sunshine, gewoon bestellen via bol.comVolgende dag in huis en naar mijn weten bijna altijd leverbaar.
Of wehkamp btwquote:Op donderdag 25 december 2014 21:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht! Bedankt voor de tip!
Heel irritant. En dan vraagt de verkoopster braaf aan zo'n kerel/vrouw of hij/zij babyzegels wilt, bonnetje, etc. Alsof ze ook maar 1 woord Nederlands sprekenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:01 schreef GotC het volgende:
Deed ik idd ook, tot ik de maandboxen Pampers ontdekte. Dat icm Nutrilon scheelt weer wat gesjouw.
Wel enorm irritant dat er nog steeds zo weinig Nutrilon verkrijgbaar is in de winkels
Zo heb ik inderdaad ook gekozen toentertijd. De AH om de hoek had geen Friso dus, dus daarom nutrilon gekozen.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:23 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb puur gekeken naar een merk dat ik bij winkels kon kopen waar ik vaak kom en die uitgebreide openingstijden hebben. De supermarkt dus. Daarom heb ik toen Nutrilon gekozen.
is het echt zo erg ja?quote:Op donderdag 25 december 2014 22:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heel irritant. En dan vraagt de verkoopster braaf aan zo'n kerel/vrouw of hij/zij babyzegels wilt, bonnetje, etc. Alsof ze ook maar 1 woord Nederlands spreken
Ik reserveer sinds kort op t werk (werk bij AH), maar voor ik op dat idee was gekomen (quote:Op donderdag 25 december 2014 22:26 schreef GotC het volgende:
In Den Haag ook. Onbewust kijk ik altijd even naar de schappen en ik viel laatst om van verbazing: Er stond zowaar 1 pak standaard 2! Unicum!
..normaal is het dus leeg.
Goede vraag, misschien omdat ze daar in China het merk Nutrilon wel vertrouwen, maar de simpele huismerken niet? Geen idee.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar ik vraag me af, als er geen slechte babyvoeding bestaat (ook volgens consternatiebureau maakt het geen bal uit welk merk je neemt) waarom nemen ze dan standaard die nutrilon telkens mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |