Helemaal opengesneden, alles weghalen tot je hoornvliezen aan toe... Ik vind het maar niks. Ik wil graag nog een beetje herkenbaar met een open kist etc. Niet verminkt aan alle kantenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:50 schreef Mortaxx het volgende:
Het lijkt me ook niets dat ze m'n lijk gaan openhalen eigenlijk
Open je kistje eens een maandje nadat je erin ligt? Kijken hoe prinsheerlijk je er dan nog uitziet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:52 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Helemaal opengesneden, alles weghalen tot je hoornvliezen aan toe... Ik vind het maar niks. Ik wil graag nog een beetje herkenbaar met een open kist etc. Niet verminkt aan alle kanten
Dan hoeft de kist ook niet meer open hè, lamlul, met de begrafenis wil ik dat nog welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:53 schreef GhpH het volgende:
[..]
Open je kistje eens een maandje nadat je erin ligt? Kijken hoe prinsheerlijk je er dan nog uitziet.
Op de begrafenis heb je als het goed is kleren aan. Daarbij worden de littekens mooi weggewerkt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:55 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Dan hoeft de kist ook niet meer open hè, lamlul, met de begrafenis wil ik dat nog wel
Je zal ermee moeten leren leven of brei er maar een einde aan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:45 schreef GhpH het volgende:
[..]
Inderdaad. Boos dat ik deze eertkloot moet delen met zulke abominaties :/
Ze staan volledig geregistreerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je zal ermee moeten leren leven of brei er maar een einde aan.
Maar als je er dan toch een einde aan gaat breien, zorg dan wel dat je geregistreerd staat als donor want dan kom ik je organen ophalen om ze te verkopen op de zwarte markt.
Gelukkig interesseert het me geen reet wat jij ervan vindt henkiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:56 schreef GhpH het volgende:
[..]
Op de begrafenis heb je als het goed is kleren aan. Daarbij worden de littekens mooi weggewerkt.
Of tinkelt er een OCD belletje in je lijk als het niet compleet is als het de grond is wordt gedaan. Want dat lijkt me eerder een spectrum van autisme (no offense)
Maar het ging er toch om dat je er niet verminkt bij zou liggen. En dat zou ook niet zo zijn. Om een of andere manier is er dan een fout in mijn mening. Je wil het gewoon niet geloven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:58 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Gelukkig interesseert het me geen reet wat jij ervan vindt henkie
Sorry hè, dat een summiere uitleg van één van mijn redenen waarom ik geen orgaandonor wil zijn niet goed genoeg is voor je en de hele mening dan maar niet klopt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:00 schreef GhpH het volgende:
[..]
Maar het ging er toch om dat je er niet verminkt bij zou liggen. En dat zou ook niet zo zijn. Om een of andere manier is er dan een fout in mijn mening. Je wil het gewoon niet geloven.
Ik vind het een naar idee. Dan kun je dat wel gaan relativeren enzo maar dat verandert er voor mij niets aanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:00 schreef GhpH het volgende:
[..]
Maar het ging er toch om dat je er niet verminkt bij zou liggen. En dat zou ook niet zo zijn. Om een of andere manier is er dan een fout in mijn mening. Je wil het gewoon niet geloven.
Summier? Jij denkt dus dat de artsen je gewoon opensnijden erna dichtnieten en de kist in gooien? Vraag het de artsen zelf als je mij niet gelooft maar als jouw argumrnt puur en ontkenning is van de mijne dan ben je niks in een discussie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:01 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Sorry hè, dat een summiere uitleg van één van mijn redenen waarom ik geen orgaandonor wil zijn niet goed genoeg is voor je en de hele mening dan maar niet klopt.
Dat het raar is hoeft toch niet te betekenen dat het fout is?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het een naar idee. Dan kun je dat wel gaan relativeren enzo maar dat verandert er voor mij niets aan
Goh dus je mag met een lijk alles doen? Zegt geen neequote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ben trouwens gewoon pro "zwijgen is toestemmen" in dergelijke gevallen.
Terechte vergelijking van posts.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:41 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
[..]
Koning van de achterlijke, imbeciele vergelijkingen. Zelfs om half 3 nog simpel lijken is wel knap
Foutieve veralgemening. Hij zegt ook nog alleen in dit geval.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goh dus je mag met een lijk alles doen? Zegt geen nee
Godverdomme, wat ben jij dom. Een summiere uitleg van één van de redenen wil zeggen en beperkte uitleg over één van de redenen. Mafkees.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
Summier? Jij denkt dus dat de artsen je gewoon opensnijden erna dichtnieten en de kist in gooien? Vraag het de artsen zelf als je mij niet gelooft maar als jouw argumrnt puur en ontkenning is van de mijne dan ben je niks in een discussie.
Eng mens ben je dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ben trouwens gewoon pro "zwijgen is toestemmen" in dergelijke gevallen.
Ik zeg niet dat het fout Is. Waarom wil je mensen niet zelf laten bepalen wat ze doen? Hoe slecht de argumenten ook zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat het raar is hoeft toch niet te betekenen dat het fout is?
Exact. Denken dat je uberhaupt nog een mening hebt na de doodquote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goh dus je mag met een lijk alles doen? Zegt geen nee
Dat soort wetgeving, waar je mensen hun vrijheid ontneemt door ze maar een mening in de schoenen te schuiven die ze niet hebben, is een glijdende schaal hèquote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:05 schreef GhpH het volgende:
[..]
Foutieve veralgemening. Hij zegt ook nog alleen in dit geval.
Dan zeg ook ALLES wat je erover dwars zit ipv telkens maar een beetje. Hoe moet ik dan potverdorie en oordeel of consult geven als jij je problemen verzwijgt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:05 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Godverdomme, wat ben jij dom. Een summiere uitleg van één van de redenen wil zeggen en beperkte uitleg over één van de redenen. Mafkees.
Ik zeg dus nergens wat jij hier stelt
Dit heeft vrij weinig met wetenschap te makenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Exact. Denken dat je uberhaupt nog een mening hebt na de dood. In de naam van de wetenschap laat ik alles toe.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:07 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dan zeg ook ALLES wat je erover dwars zit ipv telkens maar een beetje. Hoe moet ik dan potverdorie en oordeel of consult geven als jij je problemen verzwijgt?
Was je die alweer vergeten?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:58 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Gelukkig interesseert het me geen reet wat jij ervan vindt henkie
Leuk dat jij jouw vrije fantasie de loop laat, bij dergelijke onderwerpen denk ik vrij zwart-wit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:07 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Dit heeft vrij weinig met wetenschap te maken
Dan heb je geen goed statement en kun je net zo goed weggaan hier. Als je de discussie verliest en dan het i dont care spelletje speelt dan ga maar naar de crèche.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:08 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
[..]
Was je die alweer vergeten?
Dus we moeten maar gewoon en 'wie zwijgt stemt toe' wetgeving invoeren?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mag jij vinden, ik vind dit ethisch verantwoord genoeg om zo'n mening te mogen hebben.
Qua doneren wel. Tenminste als jij je redenen schuil blijft houden zul je de consequenties moeten dragen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:09 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Dus we moeten maar gewoon en 'wie zwijgt stemt toe' wetgeving invoeren?
Over iets wat ik wel of niet wil kunnen we toch geen discussie houden henkie? Je kan er allerlei dingen over roepen, maar het blijft de vraag wat ik wel of niet wil. Dat is geen debat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dan heb je geen goed statement en kun je net zo goed weggaan hier. Als je de discussie verliest en dan het i dont care spelletje speelt dan ga maar naar de crèche.
Dat probeer ik ook de hele tijd de vragen. De REDEN waarom je het niet doet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:11 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Over iets wat ik wel of niet wil kunnen we toch geen discussie houden henkie? Je kan er allerlei dingen over roepen, maar het blijft de vraag wat ik wel of niet wil. Dat is geen debat.
Je kan me hooguit vragen waarom ik mijn organen niet wil doneren. Dan zal ik je mijn redenen geven
Over dit specifieke onderwerp in correlatie met de voordelen? Zeer zeker!!! Als ik doodga heb ik er niets meer aan, je bent een egoïst en een hypocriet om andere mensen te ontzien. Jij zou in dezelfde situatie precies hetzelfde wensen/willen. Je zou er maar zo 1 tegenover je hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:09 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Dus we moeten maar gewoon en 'wie zwijgt stemt toe' wetgeving invoeren?
Ik sta gewoon als een 'nee' geregistreerd hoor. En de reden waarom ik erop tegen ben om grote kans te lopen tegen de wens van mensen in te gaan omdat je het ethisch verantwoorder vindt dat te doen, is omdat ik dat een heel eng iets vind. Zo'n inbreuk in je persoonlijke vrijheid vind ik niet bij een constitutionele democratie horen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
Qua doneren wel. Tenminste als jij je redenen schuil blijft houden zul je de consequenties moeten dragen.
Begrijp me niet verkeerd, jij hebt het recht zo te denken en om dat te uiten. Mijn mening is echter dat ik het volstrekte flauwekul vindt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:14 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Ik sta gewoon als een 'nee' geregistreerd hoor. En de reden waarom ik erop tegen ben om grote kans te lopen tegen de wens van mensen in te gaan omdat je het ethisch verantwoorder vindt dat te doen, is omdat ik dat een heel eng iets vind. Zo'n inbreuk in je persoonlijke vrijheid vind ik niet bij een constitutionele democratie horen.
Of, om een Rezaniavergelijking te maken, voor jullie onderbuikjes: de nazi's vonden het ook goed om Joden te vermoorden, omdat het ethisch verantwoord was ze uit te roeien zodat je er gen last meer van hebt
Ik bedoelde eigenlijk meer de reden waarom je als een nee staat geregistreerd. Dat vrijheid afpskken enzo dat zal dan wel. Maar wat is de reden dat je je organen wil houden?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:14 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Ik sta gewoon als een 'nee' geregistreerd hoor. En de reden waarom ik erop tegen ben om grote kans te lopen tegen de wens van mensen in te gaan omdat je het ethisch verantwoorder vindt dat te doen, is omdat ik dat een heel eng iets vind. Zo'n inbreuk in je persoonlijke vrijheid vind ik niet bij een constitutionele democratie horen.
Of, om een Rezaniavergelijking te maken, voor jullie onderbuikjes: de nazi's vonden het ook goed om Joden te vermoorden, omdat het ethisch verantwoord was ze uit te roeien zodat je er gen last meer van hebt
Er zijn zoveel dingen egoistisch en hypocriet. Het is ook egoistisch en hypocriet dat jij ik weet niet hoevaak per dag je dikke nek vol vreten douwt terwijl ze in Afrika verhongeren. Leef dan allemaal op een kc of 400 per dag. Anders is het wel oneerlijk of hypocriet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Over dit specifieke onderwerp in correlatie met de voordelen? Zeer zeker!!! Als ik doodga heb ik er niets meer aan, je bent een egoïst en een hypocriet om andere mensen te ontzien. Jij zou in dezelfde situatie precies hetzelfde wensen/willen. Je zou er maar zo 1 tegenover je hebben.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:14 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Maar goed dat je zei dat je vergelijking al nergens op sloeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:17 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen egoistisch en hypocriet. Het is ook egoistisch en hypocriet dat jij ik weet niet hoevaak per dag je dikke nek vol vreten douwt terwijl ze in Afrika verhongeren. Leef dan allemaal op een kc of 400 per dag. Anders is het wel oneerlijk of hypocriet.
Die rezaniavergelijkingen floepen er bij me uit vandaag. Genieten
En theoretisch heb je ook gelijk. Dat is een beetje de gewenning aan de heersende cultuur, maar we gaan lekker offtopic zo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:17 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen egoistisch en hypocriet. Het is ook egoistisch en hypocriet dat jij ik weet niet hoevaak per dag je dikke nek vol vreten douwt terwijl ze in Afrika verhongeren. Leef dan allemaal op een kc of 400 per dag. Anders is het wel oneerlijk of hypocriet.
Die rezaniavergelijkingen floepen er bij me uit vandaag. Genieten
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:26 schreef GhpH het volgende:
En deze held
[ afbeelding ]
Chinese doctors bowing down to a 11 year old boy diagnosed with brain cancer who managed to save several lives by donating his organs to the hospital he was being treated in shortly before his death.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:26 schreef GhpH het volgende:
En deze held
[ afbeelding ]
Chinese doctors bowing down to a 11 year old boy diagnosed with brain cancer who managed to save several lives by donating his organs to the hospital he was being treated in shortly before his death.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |