En bij Portoquote:
Trustenquote:
Morgenochtend even voor zitten.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben helemaal vergeten naar bed te gaan
ken gebeurenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben helemaal vergeten naar bed te gaan
Klinkt als een Hitlerjugendquote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zag net dat er een Lex Immers Voetbalschool bestaat.
Hard gelachen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klinkt als een Hitlerjugend
Lexie heeft hier zelfs Champions League gespeeld lees ik, hebben we toch allemaal gemist zo.quote:Trainingsdoel
Elke training is weer een nieuw leermoment en een nieuwe ervaring. Via deze weg willen wij bij kinderen, in de leeftijds categorie van 8 tot en met 16 jaar, het maximale eruit halen. Zo veel mogelijk trainen, om ze tot een betere en completere voetballer te maken. We gaan speciale technieken hanteren zoals: loopscholing, stabiliteit, coördinatie, technisch en tactisch gebied.
Je kan niet vroeg genoeg beginnen met trainingen die ook in het betaald voetbal gebruikt worden. De trainingen zijn geïnspireerd op de Wiel Coerver methode, waarbij de nadruk ligt op het continue herhalen van de oefenstof.
De trainingen worden volledig gecoördineerd door Lex Immers, die op 18 jarige leeftijd bij ADO Den Haag binnen kwam. Toen hij bij de club speelde promoveerde de club naar de Eredivisie en haalde ook een ticket voor de Europa League. In 2012 verdiende Lex een transfer naar Feyenoord. In zijn eerste jaar speelde hij gelijk in de Champions League en kwam daar Dinamo Kiev tegen. Daarna speelde hij wederom in de Europa League en speelde tegen Sparta Praag.
Voorronde is ook CL voor onze jodenjagerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Lexie heeft hier zelfs Champions League gespeeld lees ik, hebben we toch allemaal gemist zo.
Hij heeft zelfs een potje in de Europa Liek gespeeld, het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voorronde is ook CL voor onze jodenjager
Daarin heeft die ook kampioenservaring.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen we Lex Immers inhuren PowerLoungen?
Ik heb nog wel een glazenwasser nodig
Jij houdt wel van opzwepende liedjes zekerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarin heeft die ook kampioenservaring.
Al wil ik hem inhuren om muziek voor me te maken
Geen boem boem muziek .quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij houdt wel van opzwepende liedjes zeker
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen boem boem muziek .
Dit mag Lex proberen na te doen
Wtf zingen die stumpers voor de rest?quote:
Allemaal Haagse onzin, met hun eenzijdige rivaliteitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wtf zingen die stumpers voor de rest?
Kan me nog wel herinneren dat er filmpjes waren van Den Haagfans bij Feyenoord.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal Haagse onzin, met hun eenzijdige rivaliteit![]()
![]()
ADO Den HaagWa'n aidsclub
Sorry Littlerabbit, dit is niet persoonlijk bedoeld![]()
Al die supporters daar zijn niet goed snik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan me nog wel herinneren dat er filmpjes waren van Den Haagfans bij Feyenoord.
Zongen ze :''bommen op Rotterdam en ''Adolf Hitler''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |