SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
twitter:twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 20-08-2014 om 00:18:46@westerhuisL maar of het lukt ...? reageer retweet
![]()
Lees dat vandaag in de Telegraaf.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:28 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 20-08-2014 om 00:18:46@westerhuisL maar of het lukt ...? reageer retweet
Oh.![]()
ik zie sowieso niet zo wie ajax (met eto'o) moet kunnen tegenhouden... real op de counter verder kom ik nietquote:![]()
Chelsea heeft wel een aardig teampje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik zie sowieso niet zo wie ajax (met eto'o) moet kunnen tegenhouden... real op de counter verder kom ik niet![]()
Daar scoor je niet tegenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chelsea heeft wel een aardig teampje.Oh.![]()
Hopelijk ruimt ie het zelf ook even opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poll: Komt Eto'o?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Mist ManU en Milan hequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk ruimt ie het zelf ook even op
Oh.![]()
Begint nogal op de Prive te lijken met het Eto'o verhaal. Van iedere 2 woorden die naar buiten komen wordt een heel verhaal gemaakt, zonder dat er echt iets gezegd wordt..![]()
Weet je wat je kan doen en wat helemaal geen gek idee is. Gewoon niet elke kut post op twitter of voetbalzone lezenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:15 schreef imhumannature het volgende:
Begint nogal op de Prive te lijken met het Eto'o verhaal. Van iedere 2 woorden die naar buiten komen wordt een heel verhaal gemaakt, zonder dat er echt iets gezegd wordt..Je ziet hem vanzelf of een andere spits wel op Ajax.nl staan simpel toch
![]()
Dit. Of het gewoon allemaal niet zo serieus nemen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet je wat je kan doen en wat helemaal geen gek idee is. Gewoon niet elke kut post op twitter of voetbalzone lezenJe ziet hem vanzelf of een andere spits wel op Ajax.nl staan simpel toch
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Inderdaad we zien het allemaal wel. De kans is nog steeds 50% dat Eto'o komtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dit. Of het gewoon allemaal niet zo serieus nemen.![]()
Ajax1 plaatste een tweet dat Ajax ook voor een Franse spits gaat naast Eto'o, inmiddels verwijderd
Henry![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:23 schreef Heeinz het volgende:
Ajax1 plaatste een tweet dat Ajax ook voor een Franse spits gaat naast Eto'o, inmiddels verwijderd
Henry![]()
![]()
Giroud.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:23 schreef Heeinz het volgende:
HenryAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Je kunt wel zo idioot doen, maar ik ben serieus. Giroud naar Ajax.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
DAAROM WAS OVERMARS BIJ ARSENAL OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Trezeguetquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:23 schreef Heeinz het volgende:
HenryRED ONS HENNIEGOD![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 20-08-2014 om 02:12:18Vandaag in De #Telegraaf. #Ajax stelt Eto'o ultimatum ... Ja of nee. En snel (; reageer retweet
![]()
Terecht.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:16 schreef BobW het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 20-08-2014 om 02:12:18Vandaag in De #Telegraaf. #Ajax stelt Eto'o ultimatum ... Ja of nee. En snel (; reageer retweet
Oh.![]()
Voor 1 September 23.59 uur moet ie aangeven of ie komt of niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 02:16 schreef BobW het volgende:
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: