Doet hij een defourtje?quote:
quote:één uur geleden
Ajax heeft Samuel Eto'o een deadline opgelegd. De 33-jarige Kameroener moet woensdag vóór 18.00 uur laten weten of hij ingaat op een aanbieding van de Amsterdammers, zo laat directeur voetbalzaken Marc Overmars van Ajax weten. De spits schoof een beslissing de afgelopen dagen steeds voor zich uit. De landskampioen wil kunnen doorschakelen als Eto'o kiest voor een andere club. (De Telegraaf)
Dan blijft het afwachten of het met de trainer wel gaat werken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
Over 10 uur wordt Eto'o speler van Ajax
Hij gaat helemaal niet werkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan blijft het afwachten of het met de trainer wel gaat werken.
Als Ajax TV een interview met Enoh online zet waarin hij verteld dat hij Eto heeft ge-sms't vind ik anders een beste soap.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:13 schreef Fargo het volgende:
Ik vind dat Ajax prima handelt in deze pogingen. Aanbod gedaan, vervolgens verbeterde aanbieding en nu due deadline. Meer kun je niet doen en vanavond heb je beet of kun je verder kijken. Diegenen die roepen dat het een soap is hebben dat er zelf van gemaakt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:20 schreef Pedroso het volgende:
Ben wel benieuwd wie optie nr. 2 is.
Jullie hebben Milik toch al?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:20 schreef Pedroso het volgende:
Ik ook eigenlijk, maar uiteindelijk is het niet eens nodig, ook met een Eto'o kom je niet veel verder in de CL, belangrijker is een gelukkige loting.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:20 schreef Pedroso het volgende:
Ervaren spits die niet alles zal spelen. Als Milik zich een beetje ontwikkeld zal ie genoeg spelen, geen probleem.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben Milik toch al?
Bjorn Vleminckx ofzoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:20 schreef Pedroso het volgende:
Daarom, ik was toch al niet zo'n voorstander van Eto'o. Maar een soort pinchitter met een beetje niveau die vooral sterk in de lucht is mag van mij best komen. Kun je altijd inbrengen als je wat moet forceren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk, maar uiteindelijk is het niet eens nodig, ook met een Eto'o kom je niet veel verder in de CL, belangrijker is een gelukkige loting.
Die zal het niet zijn maar ik verwacht geen grote naam.quote:
Die categorie zoek ik het in..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die zal het niet zijn maar ik verwacht geen grote naam.
Ik verwacht dan iets als kazim richardsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die zal het niet zijn maar ik verwacht geen grote naam.
Dost?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:20 schreef Pedroso het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |