Uh, oke.quote:
Dat is niet zo'n heel sterk liedje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnen in mijn hart, binnen in mijn ziel JAAAA BINNEN
Naar Liverpool gaat hij sowieso niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:11 schreef TLC het volgende:
Liverpool gaat gewoon het geld dat ze krijgen van Barca gebruiken om Eto'O binnen te harken
Gala is beter dan Lyon.quote:
In die zin klopt je stelling wel al zijn er gradaties van kansloos, zie ze nog wel bij de laatste 16 eindigen en Ajax helaas niet.quote:
Nee. Ik denk dat Eto'o gewoon graag in Londen blijft wonen, daarom wacht ie op Arsenal denk ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:11 schreef TLC het volgende:
Liverpool gaat gewoon het geld dat ze krijgen van Barca gebruiken om Eto'O binnen te harken
Als Ajax maar stopt met wachten nog 2:45 tiktaktiktakquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat Eto'o gewoon graag in Londen blijft wonen, daarom wacht ie op Arsenal denk ik.
Laatste 16 of eruit in de poulefase dat maakt geen reet uit. Juventus zal nooit meer een grote prijs winnenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
In die zin klopt je stelling wel al zijn er gradaties van kansloos, zie ze nog wel bij de laatste 16 eindigen en Ajax helaas niet.
Niks mis meequote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de ice bucket challenge?
De watquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
ALS het maar voor een goed doel is is alles geoorloofd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
jij volgt Ajax TV niet op de voet?quote:
Juventus maakt meer kans om de CL of EL te winnen dan Ajax hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laatste 16 of eruit in de poulefase dat maakt geen reet uit. Juventus zal nooit meer een grote prijs winnen
Zal best maar het gaat ze beide niet meer lukkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juventus maakt meer kans om de CL of EL te winnen dan Ajax hoor
Ik vind het nog wel wat uit maken, nooit meer weet je toch niet maar in de huidige opzet van de competities en CL waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laatste 16 of eruit in de poulefase dat maakt geen reet uit. Juventus zal nooit meer een grote prijs winnen
Jawelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij volgt Ajax TV niet op de voet?
Kan je niks over zeggen, Juventus haalde vorig jaar nog de halve finale EL.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal best maar het gaat ze beide niet meer lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |