quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Repeat. Dus knippen in je liedje zodat je een passend stukje kunt repeaten.
Fade out inbouwen. Kan allemaal gratis.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat Etcie zegt. Wordt ie afgekapt en begint ie weer opnieuw. Dat klinkt stom.
Als iemand na 15 seconden nog niet opneemt hang ik alweer op, dan bel ik later wel weer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat een telefoon langer dan 30s kan overgaan?
Dat bedoel ik, wat een gedoe. Apple heeft absoluut voordelen, maar ook zeker wel nadelen. Zonde. Dit is wel een puntje waar ze heel makkelijk heel veel gebruikers blij mee zouden maken, denk ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
Fade out inbouwen. Kan allemaal gratis.
En al LANG in hadden mogen bouwen, maar laten we eerlijk zijn: hoe puberaal zijn muziek-ringtones?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, wat een gedoe. Apple heeft absoluut voordelen, maar ook zeker wel nadelen. Zonde. Dit is wel een puntje waar ze heel makkelijk heel veel gebruikers blij mee zouden maken, denk ik.
Is ook irritant jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:57 schreef Slickk het volgende:
[..]
Als iemand na 15 seconden nog niet opneemt hang ik alweer op, dan bel ik later wel weer.
Niks pijnlijker dan een huisvrouw die haar telefoon onderuit haar tas moet vissen terwijl 30 seconden lang 'Heb je even voor mij' te horen is in het midden van een bioscoop.
Ik heb nochtans weinig pubers gezien met een ringtone van Rachmaninoff.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En al LANG in hadden mogen bouwen, maar laten we eerlijk zijn: hoe puberaal zijn muziek-ringtones?
Geen idee, hoe puberaal precies? Maar hoeveel pubers zijn er potentieel klant? Ik kan me vaak best vinden in het "hoe minder je kan veranderen des te minder je kan verkloten" principe, maar dit is natuurlijk onzinnig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En al LANG in hadden mogen bouwen, maar laten we eerlijk zijn: hoe puberaal zijn muziek-ringtones?
Dat ja. Ik snap het principe, en inderdaad heeft het best wel nut qua gebruiksvriendelijkheid en snelheid van de software in zijn geheel, maar dit specifieke punt is doorgeslagen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan me vaak best vinden in het "hoe minder je kan veranderen des te minder je kan verkloten" principe, maar dit is natuurlijk onzinnig.
idd, het zou geen moer uit moeten maken welk geluidje hij maakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat ja. Ik snap het principe, en inderdaad heeft het best wel nut qua gebruiksvriendelijkheid en snelheid van de software in zijn geheel, maar dit specifieke punt is doorgeslagen.
Het is ook vreemd wel je wekker aan te kunnen passen naar muziek maar je ringtone niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, hoe puberaal precies? Maar hoeveel pubers zijn er potentieel klant? Ik kan me vaak best vinden in het "hoe minder je kan veranderen des te minder je kan verkloten" principe, maar dit is natuurlijk onzinnig.
Nee, ik ook niet, maar dat is iets wat je op veel dingen kan toepassen, omdat ik het niet nodig heb hoeft het niet, maar er zijn meer smakenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is ook vreemd wel je wekker aan te kunnen passen naar muziek maar je ringtone niet.
Ik kan er alleen niet over vallen, thans, niet zo fanatiek als de mensen hierboven voor wie het een principekwestie lijkt.
Then again, ik heb mijn telefoon 95% van de tijd op trilstand staan.
Ik geloof dat Apple gewoon 1 van de tentakels van de overheid is. Niet dat je t kan ontwijken ofzo, maar ik vertrouw ze echt niet met mn vingerafdruk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Daarnaast vertrouw ik een commercieel bedrijf die een BELANG heeft bij mij als tevreden klant nog meer met mijn biometrische data dan de overheid welke geen enkele drijfveer heeft om mijn belangen te beschermen.
Je hebt nu ook een Nederlands toetsenbord.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo natuurlijk is dat toch niet? Alsof alle software altijd bij de release in het Nederlands beschikbaar is...
Die had mijn htc ook. Ook een Engelse trouwens net als de iPhone.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Je hebt nu ook een Nederlands toetsenbord.
Klopt, alhoewel ik niet snap wat dat te maken heeft met het bij de release van een nieuwe versie beschikbaar hebben van een Nederlandse vertaling.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Je hebt nu ook een Nederlands toetsenbord.
Dan doen ze toch wel erg goed hun best om te zorgen dat de overheid niets in handen krijgt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik geloof dat Apple gewoon 1 van de tentakels van de overheid is.
Je weet in welk topic je zit?quote:Andere vraag: Wat was ook alweer dat windows programma waarmee je je batterij status/gezondheid kon controleren?
Volgens mij een verkapte trollpoging. "Haha Nederlands toetsenbord haha alsof de toesten in het Engels er anders uit zien haha ik zal ze eventjes pakken."quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt, alhoewel ik niet snap wat dat te maken heeft met het bij de release van een nieuwe versie beschikbaar hebben van een Nederlandse vertaling.
Staat er op het Engelse toetsenbord dan 'spatie' en 'Ga'?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij een verkapte trollpoging. "Haha Nederlands toetsenbord haha alsof de toesten in het Engels er anders uit zien haha ik zal ze eventjes pakken."
Dan zal Swype met iOS 8 ook wel in het Nederlands kunnen, nietwaar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt, alhoewel ik niet snap wat dat te maken heeft met het bij de release van een nieuwe versie beschikbaar hebben van een Nederlandse vertaling.
Daar twijfel ik niet aan. Maar mijn vraag was of dat bij de release al kan. Aangezien je met swype een Nederlands woordenboek nodig hebt, niet enkel de letters op een toetsenbordquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dan zal Swype met iOS 8 ook wel in het Nederlands kunnen, nietwaar?
Vervang in het vorige antwoord toetsenbord voor woordenboek. Je hebt nu ook een Nederlands woordenboek. Ik zie niet in waarom het niet gelijk bij de release zou kunnen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan. Maar mijn vraag was of dat bij de release al kan. Aangezien je met swype een Nederlands woordenboek nodig hebt, niet enkel de letters op een toetsenbord.
Omdat er werk in gaat zitten voor de ontwikkelaar. Lang niet elk bedrijf heeft bij de release van zijn software deze in allerlei talen beschikbaar. Aangezien ik geen ervaring met releases van Apple heb, kan ik niet zo maar aannemen dat dat bij hun wel het geval is. Dus vraag ik het hier. Dat het technisch mogelijk is snap ik ook wel. Of het in de praktijk gebeurt was mijn vraag.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Vervang in het vorige antwoord toetsenbord voor woordenboek. Je hebt nu ook een Nederlands woordenboek. Ik zie niet in waarom het niet gelijk bij de release zou kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |