Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik haat wachten. Maar buiten dat is het een zakelijke telefoon.
Komt iOs 8 eigenlijk gewoon gelijk in het Nederlands uit? Want een Engelse swype heb ik niet zo veel aan bedacht ik me.
Zo natuurlijk is dat toch niet? Alsof alle software altijd bij de release in het Nederlands beschikbaar is...quote:
Welkom bij Applequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo natuurlijk is dat toch niet? Alsof alle software altijd bij de release in het Nederlands beschikbaar is...
Da's wel netjes.quote:
Ga ik vanavond ff checken, tnx.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is jammer dat die functionaliteit er niet standaard in zit inderdaad. Maar de app AnyRing is een goede third party oplossing.
Nee ik was niet van plan de telefoon van de baas te gaan jailbreakenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Met jailbreak is het overigens wel mogelijk. Maar gezien je net je eerste iPhone hebt en die voor zakelijk gebruik is, denk ik niet dat dat al een optie is
converteren naar *.M4A en bestandsnaam aanpassen naar *.M4R: klaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:32 schreef Bart het volgende:
Nadeel is dan weer het installeren van een custom ringtone. Wat een gedoe, en dan maximaal 30s? Lees hier en daar dat het wel langer kan, maar gewoon ff simpel een mp3'tje kopieren zit er niet in.
Gebruiken jullie die functie allemaal?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:47 schreef Bart het volgende:
Sinds vandaag ook een iPhone. Wel even wennen zeg. Ben zeer gecharmeerd van de vingerafdrukscanunit.
Nadeel vind ik het toetsenbord, ben swype gewend. Dat is zeker niet mogelijk op een iPhone he?
Wordt toch alleen op de telefoon opgeslagen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gebruiken jullie die functie allemaal?
Ik heb geen 5s, maar ik zou t ook niet fijn vinden als apple mn vingerafdruk zou hebben eigenlijk..
Werkt langer dan 30s ook?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
converteren naar *.M4A en bestandsnaam aanpassen naar *.M4R: klaar.
Apple heeft je vingerafdruk niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gebruiken jullie die functie allemaal?
Ik heb geen 5s, maar ik zou t ook niet fijn vinden als apple mn vingerafdruk zou hebben eigenlijk..
Geen idee, maar wat de neuk moet je met een ringtone langer dan 30 sec?quote:
In theorie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Apple heeft je vingerafdruk niet.
Omdat een telefoon langer dan 30s kan overgaan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat de neuk moet je met een ringtone langer dan 30 sec?
Ik geloof dat niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Apple heeft je vingerafdruk niet.
Gaat ie dan niet gewoon het deuntje herhalen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat een telefoon langer dan 30s kan overgaan?
Omdat sommige deuntjes die je als ringtone wilt langer zijn dan 30 sec. en dan afgekapt worden. Wat lelijk is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat de neuk moet je met een ringtone langer dan 30 sec?
Wat Etcie zegt. Wordt ie afgekapt en begint ie weer opnieuw. Dat klinkt stom.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gaat ie dan niet gewoon het deuntje herhalen?
Repeat. Dus knippen in je liedje zodat je een passend stukje kunt repeaten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat een telefoon langer dan 30s kan overgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |