Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.
iOS 7 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 7 is sinds 18 september 2013 beschikbaar voor de iPad 2 en hoger, iPhone 4 en hoger en de vijfde generatie iPod touch.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Vanaf dit topic (deel 247) worden de activiteiten die plaats hebben gevonden op vrijdag 15 augustus jl. in topic deel 246 niet meer besproken in verband met overlast. Wij bedanken u voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Het FOK! iPhone-topic managementteam
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 20-08-2014 00:16:17 ]
Op woensdag 20 augustus 2014 14:17 schreef NJ het volgende: Als ik een vraag over mijn abonnement heb (Let op! Abonnement en dus geen sim-only) ben ik hier dan aan het juiste adres?
Op donderdag 21 augustus 2014 21:44 schreef Ridocar het volgende: "Als u Wi-Fi inschakelt, wordt uw lokatie nauwkeuriger bepaald" Iemand een oplossing dat deze melding uitschakelt?
Hebben jullie ook de uitgelekte foto's gezien? Als de achterkant er zo uit komt te zien zoals het lijkt, ga ik het denk ik niet heel mooi vinden. Dan vind ik de 5S een stuk mooier.
Op donderdag 21 augustus 2014 22:43 schreef Luxuria het volgende: Hebben jullie ook de uitgelekte foto's gezien? Als de achterkant er zo uit komt te zien zoals het lijkt, ga ik het denk ik niet heel mooi vinden. Dan vind ik de 5S een stuk mooier.
Ben net zo'n fan van die rechte hoekjes, , na de iphone4, wat ik nog steeds het mooiste ontwerp vind, is het design niet beter geworden. Ik sla deze toch over want nog,maar een paar maanden de 5s in bezit.