hm ja begrijp ik. maar ik heb weinig ruimte. woon niet zo groot, ben maar alleen.. en ik heb minstens 25+ rompers in die maat.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:51 schreef danic het volgende:
Oh alleen de pakjes....mja kan. Maar ik in er graag als pakket vanaf. Los verkoopt bijna niet dus vandaar voor een klein prijsje het hele pakket. Zo staat hij ook op marktplaats
ja erg hequote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:56 schreef danic het volgende:
Ja dan heb je wel echt genoeg rompers
Ik ga ff kijken wat ik ervan kan maken. Jasjes heb je ook al begrijp ik?
Die newborn kan ik sowieso wel apart houden voor je...
als je nog een foto wil maken heel graagquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:01 schreef danic het volgende:
Ik ga de pakketten gewoon door elkaar gooien en er een mooi pakket van maken. Wil je daar nog een foto van? Of heb je voldoende aan de voorgaande foto's?
Ik stuur je zo wel ff een pm met wat er precies in zit. Dan kunnen we verder afspreken hoe of wat...
Ja is goedquote:
Komt voor elkaarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:03 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
als je nog een foto wil maken heel graag![]()
Lief van je
[..]
Ja is goed![]()
ik zie het zo wel in mijn pm. Reageer denk ik later vandaag, ik moet zo weg![]()
Alvast ontzettend bedankt
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heeft er iemand interesse in een meidenpakket 110/116?
Veeeeeeeeel shirts (lange/korte mouw) wat zomerjurken, veel vesten. 100 miljoenmiljard maillots en leggings, rokken. Geen broeken (hooguit 2 driekwarts)
Het allerliefst ben ik het hele pakket in 1x kwijt.
+1 (op alles eigenlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:38 schreef L-E het volgende:
MM, interesse in de moonkids en kikkid ja!
Edit: ik zoek nog steeds een winterpak in 80/86 trouwens mensen!
Zou je voor mij een betere foto willen maken van alle longsleeves (dus geen blousjes/kraagjes) en die hoodie?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Boyz 98/104
Shirtjes van mitch, name it, we, ministars
[ afbeelding ]
Grrr en toen ging tinypic moeilijk doen. Nou ik heb nog een licht en donkerblauw effen shirt, een gestreepte hoodie van name it en een grijze longsleeve met een vrachtauto applicatie. Bij interesse zorg ik dat de foto's hier terecht komen.
Ik wil ook! + voor smalle lange jongetjes, shirts liefs lange mouwen en vestjes!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:27 schreef Dot. het volgende:
Iemand trouwens nog leuke jongensbroekjes liggen in maat 68?
He jammer, ik hoopte dat je reactie was dat J. al uit een paar 68 broekjes was gegroeidquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:43 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Ik wil ook! + voor smalle lange jongetjes, shirts liefs lange mouwen en vestjes!
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Zou je voor mij een betere foto willen maken van alle longsleeves (dus geen blousjes/kraagjes) en die hoodie?
Sorry ze zijn al verkocht, ook datgene wat ik hier nog niet geplaatst had.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Zou je voor mij een betere foto willen maken van alle longsleeves (dus geen blousjes/kraagjes) en die hoodie?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
[..]
Sorry ze zijn al verkocht, ook datgene wat ik hier nog niet geplaatst had.
Via kleurdoos geloof ik. Maar ze blijven inderdaad wel lang mooiquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:38 schreef laziness het volgende:
Die rode kik kid is ooit van Ollie geweest volgens mij. Dat ie zo lang mee gaat
Ja die komt bij ons vandaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Via kleurdoos geloof ik. Maar ze blijven inderdaad wel lang mooi
Hij past J. nog wel, maar die heeft m nooit meer aan. J. was voor de vakantie 80 cm maar heeft een enorme groeispurt gehad. Hij valt dus volgens mij wel redelijk lang, is maar ietsje korter dan de Kik Kid 86.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
Oooooh ik vind die groene juist heel erg leuk!! Heb ik juist vandeweek mee in een winkelmandje zitten dubbenMaarrrrr maat 80 is tricky, valt ie wel een beetje lang?
Weet niet wat daarvan al overgenomen was, maar ik heb vanmiddag een pakketje van KZ binnengekregen en mijn meisje rockt de kleertjes echt!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:00 schreef laziness het volgende:
Een topic met echte fok outfits op een rij zou ook wel erg leuk zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hierquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:02 schreef Hobbesje het volgende:
Even in de herhaling:
Heeft iemand hier (witte/roze/patroontje, maakt me niet uit) mouwloze rompers maat 62/68, liefst HEMA?
Ik duik morgen even de zolder voor je op. Ik heb altijd veel rompers gehad ook van de hema. Maar wat ik precies in 62/68 heb weet ik niet uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:06 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Wat heb je precies in de aanbieding?
http://www.mijnalbum.nl/Album=SN86ZJPRquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:02 schreef Hobbesje het volgende:
Even in de herhaling:
Heeft iemand hier (witte/roze/patroontje, maakt me niet uit) mouwloze rompers maat 62/68, liefst HEMA?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Weet niet wat daarvan al overgenomen was, maar ik heb vanmiddag een pakketje van KZ binnengekregen en mijn meisje rockt de kleertjes echt!!
Niks !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles nieuw <3
Wat past het mooi en staat het super lief <3 !!!!
![]()
Passen de laarsjes ?All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Dank u dank uquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat jasje LB!KZ kan goed shoppen!
![]()
En zou idd een goed topic zijn Kyara.
Ja!! Ze moest ff wennen geloof ik, maar het lijkt ok te zittenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niks !
Alles nieuw <3
Wat past het mooi en staat het super lief <3 !!!!
![]()
Passen de laarsjes ?
zuchtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja!! Ze moest ff wennen geloof ik, maar het lijkt ok te zittenEn ze staan zo stoer
Ze heeft op die foto ook de GMK suit aan he; die hield niks over in de lengte, maar ik vind ze zo gaaf.....!
Het jasje is geweldigGa er ook nog een leuke sjaal bij maken in de kleur van de laarsjes
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:44 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het wel een leuk idee voor een topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk niet dat ik een foto heb, zal eens kijken...
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:02 schreef Hobbesje het volgende:
Even in de herhaling:
PMquote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:19 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Allemaal hema zit 1 spaghettiromper bij.
Ik heb mss wel interesse in maat 68.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Is er voor de rest nog interesse in vooral meisjes babykleding maat 50 t/m 68
Ookbskipakken en winterjasjes en dikke vesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM/PM bij interesse
[ Bericht 0% gewijzigd door Mabawa. op 29-08-2014 09:23:43 ]
Ik heb er laatst bij de Primark meegenomen!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand die spijkerbroekjes mt 56 heeft? T staat mn meisje zo onwijs tof!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik heb er laatst bij de Primark meegenomen!
Moet je wel even die winkel trotseren
Ja. Niet veel volgens mij.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand die spijkerbroekjes mt 56 heeft? T staat mn meisje zo onwijs tof!
lol.. grappig!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:33 schreef -Spring het volgende:
Wat toevallig, Vicky, ik ben hier ook net hetzelfde keukentje aan het versjouwen. L speelt er nauwelijks nog mee. (Dat heeft ze wel veel gedaan btw.)
Jammer dat je m niet een maand eerder weg deedquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:42 schreef Vicky het volgende:
Te koop: Ikea keukentje met heel veel extra's
[ afbeelding ]
Richtprijs 75 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |