Jouw kind kan wel rood hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:49 schreef L0t.. het volgende:
Danic, ik wil het rode Hema bloesje wel van je overnemen en het roze met rood gebreide jurkje.
Maat 21 !quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:30 schreef LadyBlack het volgende:
Die eerste zwarte laarsjes!! Welke maat?
Oh ja, sorry, vergeten! Ik kijk morgen even.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:25 schreef Kimpossible het volgende:
Kyara, had jij ook nog iets liggen? Dan kan ik het KDV ook weer voorzien haha!
mischien staat hier nog iets tussenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:36 schreef happy78 het volgende:
Zelf ben ik voor mijn meisje nog op zoek naar leuke broeken in maat 116.
Of leuke truitjes maat 122 !
Ja hoor! Allebei de blauw met witte en dan eentje met bloemetjes?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:41 schreef Kimpossible het volgende:
Animal, afhankelijk of kyara nog slaapzakjes heeft, heb ik wel interesse in de blauwe en 1 bloemetjes?
Mag dat?
Bovendien zijn die voor een jongen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:47 schreef Kyara het volgende:
Ik zou voor de bloemetjes slaapzakjes gaan Kim
Wat ik heb is dikker of hetzelfde (heb ook die blauw-wit gestreepte bijvoorbeeld).
Thanks voor de verkooppraatquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:47 schreef Kyara het volgende:
Ik zou voor de bloemetjes slaapzakjes gaan Kim
Wat ik heb is dikker of hetzelfde (heb ook die blauw-wit gestreepte bijvoorbeeld).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |