quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
[..]
Sorry ze zijn al verkocht, ook datgene wat ik hier nog niet geplaatst had.
Via kleurdoos geloof ik. Maar ze blijven inderdaad wel lang mooiquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:38 schreef laziness het volgende:
Die rode kik kid is ooit van Ollie geweest volgens mij. Dat ie zo lang mee gaat
Ja die komt bij ons vandaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Via kleurdoos geloof ik. Maar ze blijven inderdaad wel lang mooi
Hij past J. nog wel, maar die heeft m nooit meer aan. J. was voor de vakantie 80 cm maar heeft een enorme groeispurt gehad. Hij valt dus volgens mij wel redelijk lang, is maar ietsje korter dan de Kik Kid 86.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
Oooooh ik vind die groene juist heel erg leuk!! Heb ik juist vandeweek mee in een winkelmandje zitten dubbenMaarrrrr maat 80 is tricky, valt ie wel een beetje lang?
Weet niet wat daarvan al overgenomen was, maar ik heb vanmiddag een pakketje van KZ binnengekregen en mijn meisje rockt de kleertjes echt!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:00 schreef laziness het volgende:
Een topic met echte fok outfits op een rij zou ook wel erg leuk zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hierquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:02 schreef Hobbesje het volgende:
Even in de herhaling:
Heeft iemand hier (witte/roze/patroontje, maakt me niet uit) mouwloze rompers maat 62/68, liefst HEMA?
Ik duik morgen even de zolder voor je op. Ik heb altijd veel rompers gehad ook van de hema. Maar wat ik precies in 62/68 heb weet ik niet uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:06 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Wat heb je precies in de aanbieding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |