SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagprijs ¤500 en is op te halen in Amsterdam.The Older I Get, The Better I Was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, ja maar die valt als een 86/92 dus dat is echt veel te groot....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:49 schreef Kiwisoep het volgende:
Haha danic, ik heb nog een mooie groene![]()
Ik heb hema slaapzakken maat 68/80.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:58 schreef Kimpossible het volgende:
Heeft iemand nog fijne (meisjes)slaapzakken in mt 70? Voor eh nu? Weer is wisselend dus slaapzakken ook hahaha.
Kyara?![]()
Super! Truusje heeft nu mt62, maar die 68/80 slaapzakken passen dan wel toch? /slaapzaknoob is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:04 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb hema slaapzakken maat 68/80.
Ff kijken hoeveel ik heb liggen. Of maat 80.
Niet dusquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:52 schreef Burdie het volgende:
Ja hoor, S zat met maat 62 ook in die maat slaapzak (nog steeds trouwens, tot maat 80 dus je kunt er lekker lang mee!).
Nouja, stom! Maar hij paste er ook een maat eerder inquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet dusMeneer zit tussen 74 en 80 en z'n slaapzak maat 80 is te kort, hij zit met z'n voeten tegen de onderkant.
Truequote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, stom! Maar hij paste er ook een maat eerder in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloxx schoentjes maat 22
Weinig gedragen, kind was er zomaar uitgegroeid. Intussen tijd veel op sandaaltjes gelopen ivm warme weer.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:48 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, de regenlaarsjes en het regenpak wil ik wel graag zien!
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:18 schreef Cathmar het volgende:
Dat regenpak lijkt me handig zeg. Dat ben je vast zo kwijt!
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhhh t regenpak vind ik niet zo, maar die laaaaaaaarsjes!
Morgen kijk ik even welk maatje ik hier heb liggen (kraamcadeautje), maar anders graag die roze!
Ik ga even kijken morgenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:58 schreef Kimpossible het volgende:
Heeft iemand nog fijne (meisjes)slaapzakken in mt 70? Voor eh nu? Weer is wisselend dus slaapzakken ook hahaha.
Kyara?![]()
heb je een foto? Wel interessequote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:10 schreef amaranta het volgende:
Ik heb de vlinderregenjas van kidorable. Maat 92 zo uit mn hoofd.Maar valt belachelijk groot.
[ afbeelding ]
Hij valt dus heel erg grootquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
heb je een foto? Wel interesse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door amaranta op 21-08-2014 10:46:05 ]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:14 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben op zoek naar meisjeskleren maat 86/92 voor komende herfst/winter, ook jas, en schoentjes maat 23/24, mocht iemand nog ergens van af willen
Ik heb deze nog, maar ik geloof dat jullie geen stoere meisjes hebben toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ben wel ook op zoek naar een winterjas in een ruime maat 80 of kleine 86!
Mocht iemand interesse hebben, ik heb datzelfde jasje in maat 68 zo uit m'n hoofdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:54 schreef Mineola het volgende:
[..]
[..]
Ik heb deze nog, maar ik geloof dat jullie geen stoere meisjes hebben toch?
Het is maat 80, maar H&M dus valt groot, zeker als een 86. Overgenomen van Kyara, veel gedragen, maar ziet er nog heel goed uit.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij valt dus heel erg groot
DIt is van afgelope lente, minime is nu 6![]()
[ afbeelding ]die poseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik heb een boel van eva net uit haar kast gehaald. Zal dit weekend even kijken. Schoenen niet. Die maat heeft ze zelf nu. Jas wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:14 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben op zoek naar meisjeskleren maat 86/92 voor komende herfst/winter, ook jas, en schoentjes maat 23/24, mocht iemand nog ergens van af willen
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:14 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb een boel van eva net uit haar kast gehaald. Zal dit weekend even kijken. Schoenen niet. Die maat heeft ze zelf nu. Jas wel.
Ik ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben op zoek naar maat 80 meisjeskleren voor deze herfst/winter.
Mazzeltje. Dreumes slaapt en peuter vindt het geen probleem om even alleen in de kamer te zijn.quote:
Even gekeken. Ik heb er eentje van de Hema, maat 68/80. Een jaar of twee terug hadden ze vanalles met een roosjes motief, die dus. (Vergat net foto's te maken). Hij is vrij dik, maar mouwen zijn afritsbaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:14 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Super! Truusje heeft nu mt62, maar die 68/80 slaapzakken passen dan wel toch? /slaapzaknoob is.
Als iemand trouwens nog zon puckababy the bag 4 seizoenen v.a. 7 mnd heeft liggen: ik hou me aanbevolen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |