I feel ya sistah.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
het zal schelen dat een gemiddelde beurt hier 23 seconden duurt. Dan heb je ook geen tijd om je aan dat soort dingen te storen.
Ghehequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:26 schreef mignonne het volgende:
Ahw geppie
Ik durf het bijna niet te zeggen maar eh... seks wil wel ns helpen bij t laatste zetje geven
toen las ik kutsmileyquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:25 schreef AwayTL het volgende:
Kut inderdaad, om maar even in t thema te blijven
*insert kussmiley*
Waar het hart vol van is...quote:
Inclusief walvisgeluid als 'ie op je buik komt liggen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:28 schreef AwayTL het volgende:
23 seconden durende walvis aanduw-batsje?!
Walvisgeluid van Skittles is mandatory he..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:30 schreef geppie het volgende:
Zelfs dat wil hier (nog) geen vruchten afwerpen![]()
![]()
anders werkt t nie ehquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:31 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Walvisgeluid van Skittles is mandatory he..
Ik vond het ook een beetje gek maar ik denk altijd heel makkelijk dat de ander er verstand van heeft. Juist omdat die mannen zo anti zkh zijn vond ik het opvallend dat zij over inleiden begon..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
anders werkt t nie eh
Maar serieus geppie heb je overwogen om strippen te bespreken met je vk?
Ik vind het wel een beetje voorbarig om een inleiding obv vermoeidheid te opperen zonder strippen eerst te bespreken.
Dikke knuffel voor jou. Ik hoop echt dat her snel begint, ik weet nog hoe vreselijk zwaar ik het vond, die laatste dagen, die laatste loodjes vooral als t niet je eerste is, zijn echt heel zwaar
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:47 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje gek maar ik denk altijd heel makkelijk dat de ander er verstand van heeft. Juist omdat die mannen zo anti zkh zijn vond ik het opvallend dat zij over inleiden begon..
Sja en of het walvisgeluiden zijn weet ik niet precies maar ivm benauwdheid maak ik wel een typisch geluid
Ik had vorige week al gevraagd of een slaaptabletje misschien een optie was maar daar wilde ze niet aanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:30 schreef WupWup het volgende:
Of een goede nachtrust regelen met wat medicatie. Kun je die cyclus van slecht slapen - vermoeidheid - nog slechter slapen doorbreken. Eensch dat inleiden een beetje een, eh, typisch voorstel is.
eh want?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik had vorige week al gevraagd of een slaaptabletje misschien een optie was maar daar wilde ze niet aan
Martini, hoewel we een voorkeur hebben voor umcg. Martini is niet zo happig op bevalbaden, in het umcg staan er 2, en onze vk heeft een samenwerking met umcg, dus 'mag' daar meer. En parkeren is daar veul makkelijkerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 03:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Juf, in welk ziekenhuis was je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |