SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat de vrouwen de grootste borsten hebben en er geen boobslider is in de game, ik wil het volgende zijn omdat ik niets geef om de boobs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is er dus klappende ruzie en ik ben huilend de guild uitgegaan. Nu moet ik een nieuwe guild zoeken maar archeage zit nog in de alfa met af en toe een closed beta, en dat betekend dat er enkel grote clan guilds zijn en ik hou daar niet van. Ik wil gewoon casual.
Klacht lijkt me duidelijk deze ruzie zou er niet zijn als rassen niet vast zaten aan een factie.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
De racial van de Harani zijn veel meer waard man, 10% sneller foragen. En -30% teleport home call....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:55 schreef 2Happy4U het volgende:
Haha jij gaat als sjinezen spelen. Weeaboo.
Daarom weiger ik dat ras te spelen, dat is super idioot. Maar mijn makker willen zo'n sleutelring wat moet ik nu doen Frank voor mezelf gaan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wel handig dat hij zo'n sleutelring aan zijn zwaard heeft zitten. Kan hij hem aan zijn sleutelbos hangen, vergeet hij zijn zwaard ook nooit.
Ik zou het niet weten. Kun jij niet gewoon het poppetje nemen dat jij wil hebben en hij ook zijn eigen poppetje?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Daarom weiger ik dat ras te spelen, dat is super idioot. Maar mijn makker willen zo'n sleutelring wat moet ik nu doen Frank voor mezelf gaan?
Nee die poppetjes hebben ruzie kijk je moet dat zo zien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Kun jij niet gewoon het poppetje nemen dat jij wil hebben en hij ook zijn eigen poppetje?
Gewoon doen wat je leuk vind, ga ze pwnen als je eenmaal goed bent. Laat ze zien dat brains > boobs.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:53 schreef Spongeboss het volgende:
Dus in zones vecht je tegen elkaar je kan niet samen ruilen en als ik aan een route bezig ben met producten te ruilen over een soort van silk road kunnen zij mij beroven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |