ranja ckerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel gezellig op de dijk. Beetje muziek, beetje mensen spotten, beetje drinken.
hahaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zaterdag
heb zondag drie keer gekotst
ben uit een gloednieuwe broek gescheurd en mijn fiets is stuk
ik drink voortaan minder
zuipfestijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
schijnt legendarisch te zijn
maar valt bijna altijd gelijk met lutjebroeker kermis
en dat is een godenkermis
Volendam is best chillquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel gezellig op de dijk. Beetje muziek, beetje mensen spotten, beetje drinken.
Met wat er doorheen.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zuipfestijn
[..]
Volendam is best chill
Wat een eis om naar een kermis toe te gaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil ook een keer naar één van jullie kermissen maar dan voornamelijk om Pascal te zien optreden.
redeker?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil ook een keer naar één van jullie kermissen maar dan voornamelijk om Pascal te zien optreden.
fortuinquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
hahawaar was je heen?
ik ging met de taxi terug
Dan moet je zeker geen auto gaan kopen. Zeker de brandstof is echt tyfusduur. Dat is echt niet leuk meer. Ik heb een auto en een motor maar ik weet wel dat m'n daily drive gewoon de motor gaat worden omdat die een stuk zuiniger is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Maar aan de andere kant weet ik serieus niet hoe ik mn leven volgend jaar moet gaan betalen![]()
![]()
. Al denk ik dat het wel goed komt want kan alitjd nog lenen als het echt zou moeten, maar toch he.
Mkay.quote:
Volgende week is je huis leegquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik blijf brieven van de deurwaarder krijgen voor mensen die hier al vrij lang niet wonen.
Geen fan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een eis om naar een kermis toe te gaan
Gewoon brief terugsturen met nee ik betaal niet grgrquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik blijf brieven van de deurwaarder krijgen voor mensen die hier al vrij lang niet wonen.
Zullen we het houden op ieder zijn ding, en dat dit niet mijn ding is?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen fan?
Wellicht moet ik je zijn grootsheid dan maar doen laten inzien terwijl je aan de sterk aangemaakte ranja zit.
Misschien zie je me wel staan vanaf 2:35quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen fan?
Wellicht moet ik je zijn grootsheid dan maar doen laten inzien terwijl je aan de sterk aangemaakte ranja zit.
Ja, dan ga ik elke dag bij Johannes nasi etenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice niceDan hoor je bij de bende van Groningen?
Ik kreeg ze ook wel eens, toen ik een rekening van de Nuon niet had betaald omdat de Nuon de rekeningen niet doorstuurde naar mijn nieuwe huis. En de nieuwe bewoonster ook niet.quote:
Is voor Surinamers, die brief. Dus hoe zeg ik dat in het Surinaams?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon brief terugsturen met nee ik betaal niet grgr
Dit gaat JanCees of zal ik Pascal zeggen niet leuk vindenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen we het houden op ieder zijn ding, en dat dit niet mijn ding is?
Enkel als jij dan nuchter bent
weet nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is voor Surinamers, die brief. Dus hoe zeg ik dat in het Surinaams?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |