Helikopter gewoon op de middenstipquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met de privejet tussen de auto,s
Nouja hij zal wel eens uitgespeeld hebben in de beker tegen een kleine club>?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eto'o aan de Krommedijk. Komt hij met z'n kettinkjes en z'n swagspullen het 'stadion' binnenlopen. Als hij alleen dit al ziet, gruwelt hij.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Alsof die accommodaties bij die kleine clubs in Oekraïne of Azerbaidsjan zo geweldig zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, als PEC wint van Sparta Praha, wat ik niet onmogelijk acht, kunnen die ook zomaar gaan ballen tegen leuke clubjes uit Engeland. Lekker Tottenham of whatnot in het IJsseldelta Stadion
En in Kameroen zal dat ook wel tegenvallenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof die accommodaties bij die kleine clubs in Oekraïne of Azerbaidsjan zo geweldig zijn inderdaad.
Voor Eto,o dus blote voeten en geen douchequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een kleedkamer waar ik vroeger als jeugdspelertje ook kwam.
Back to the roots
Daar hebben ze geen eens water om te douchenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
En in Kameroen zal dat ook wel tegenvallen
Eto'o komt uit Afrika he, dus die moest vroeger gewoon schijten in de bosjes en slapen op een olifantenhuid. Die is echt wel wat gewend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eto'o aan de Krommedijk. Komt hij met z'n kettinkjes en z'n swagspullen het 'stadion' binnenlopen. Als hij alleen dit al ziet, gruwelt hij.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij schijnt wel van rijke familie te komenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eto'o komt uit Afrika he, dus die moest vroeger gewoon schijten in de bosjes en slapen op een olifantenhuid. Die is echt wel wat gewend.
Die gaat zich kronen tot de nieuwe koning van Nederlandquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Landen op de A10 middernacht. Nachtbrakers denken dat de derde wereldoorlog start.
Is inderdaad niet je standaard Afrikaanse negerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij schijnt wel van rijke familie te komen
In portugal heb je 12 van dat soort clubs...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof die accommodaties bij die kleine clubs in Oekraïne of Azerbaidsjan zo geweldig zijn inderdaad.
Precies, daar is de competitie ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In portugal heb je 12 van dat soort clubs...
Daarom word ik ook gek van al dat gezeik op de eredivisie. Ja het stelt niets voor, maar Portugal heeft Sporting, Benfica en Porto met begrotingen niet groter dan die van Ajax of PSV/ Dan heb je Braga en vervolgens heb je 12 RKC'tjes en Excelsiors.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Precies, daar is de competitie ook helemaal niks.
En zelfs in Italië bij de kleinere clubs zullen de kleedkamers niet allemaal luxe zijn met bubbelbad en grote zachte stoelen
Not this shit again ....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom word ik ook gek van al dat gezeik op de eredivisie. Ja het stelt niets voor, maar Portugal heeft Sporting, Benfica en Porto met begrotingen niet groter dan die van Ajax of PSV/ Dan heb je Braga en vervolgens heb je 12 RKC'tjes en Excelsiors.
In Spanje hebben de kleine clubs ook maar kleine stadions en is niet altijd uitverkocht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom word ik ook gek van al dat gezeik op de eredivisie. Ja het stelt niets voor, maar Portugal heeft Sporting, Benfica en Porto met begrotingen niet groter dan die van Ajax of PSV/ Dan heb je Braga en vervolgens heb je 12 RKC'tjes en Excelsiors.
Het is ook gewoon zo. Het is dat de top 4 investeringsmaatschappijen heeft, maar voor de rest stelt het ook hélemaal niets voor daar.quote:
14, niet 12quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eredivisie is sterker in de breedtequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo. Het is dat de top 4 investeringsmaatschappijen heeft, maar voor de rest stelt het ook hélemaal niets voor daar.
Bij Dordrecht ook niet als de CV tegelijk aanstaatquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen eens water om te douchen
Dit seizoen weer 18 clubsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heeft de competitie daar niet 16 clubs ?
Hij scoort te weinig, dat zal wel het argument zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:36 schreef Heeinz het volgende:
Ik zat net even VI van gisteravond terug te kijken, hoe kan men, en Frank blijkbaar ook, zo negatief zijn over Milik? Het is meevoetballend toch al 20 keer beter dan Sigthórsson of ben ik de enige die daar zo over denkt? Geef die jongen toch eens wat tijd, hij is pas 20
Het is niet alleen de entourage maar het algehele niveau hier, dat is niet echt geweldigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij Dordrecht ook niet als de CV tegelijk aanstaat![]()
En nee, dit is geen sneer, dit is waarheid.
Verder ook nogal moe van dat gezeik over 'Haha dan moet hij naar Woudestein / Krommedijk, etc.'. Alsof andere landen niet dat soort clubjes hebben...
En een goede scouting , en Zuid Amerikaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo. Het is dat de top 4 investeringsmaatschappijen heeft, maar voor de rest stelt het ook hélemaal niets voor daar.
Alsof jij voor je plezier gaat kijken naar Madeira-Bragaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is niet alleen de entourage maar het algehele niveau hier, dat is niet echt geweldig
Niveau kan ik deels in mee gaan, al is het inderdaad in bv. een Portugal niet veel beter, laat staan de zandbak of oostblok. Paar topclubs en voor de rest ook onderkant middelmaat. Maar goed, meneer Eto'o zelf is ook gewoon op een leeftijd dat de absolute top niet meer voor hem komt, of hij daar dan bankzitter wordt. Dus dan is het een beetje geven en nemen. Dat gewauwel altijd over die stadionnetjes wordt wel een beetje oud...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is niet alleen de entourage maar het algehele niveau hier, dat is niet echt geweldig
Alleen in Engeland en Duitsland hebben de kleine clubs ook nog wel redelijk grote stadionsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij Dordrecht ook niet als de CV tegelijk aanstaat![]()
En nee, dit is geen sneer, dit is waarheid.
Verder ook nogal moe van dat gezeik over 'Haha dan moet hij naar Woudestein / Krommedijk, etc.'. Alsof andere landen niet dat soort clubjes hebben...
Braga heeft lekkere spelers hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij voor je plezier gaat kijken naar Madeira-Braga
Goede scouting kun je wel wegstrepen. Zuid-amerika komt voornamelijk door de investeringsmaatschappijen die alles daar kopen en in Portugal dumpen. Win-win-win situatiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En een goede scouting , en Zuid Amerika
Viel me ook wel op ja, na 1 wedstrijd lijkt hij al afgeserveerd, hoeveel zaadpotten heeft Siggy of Hoesen wel niet gespeeldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:36 schreef Heeinz het volgende:
Ik zat net even VI van gisteravond terug te kijken, hoe kan men, en Frank blijkbaar ook, zo negatief zijn over Milik? Het is meevoetballend toch al 20 keer beter dan Sigthórsson of ben ik de enige die daar zo over denkt? Geef die jongen toch eens wat tijd, hij is pas 20
Nee die mafkees uit Ijsland rost ze er allemaal inquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij scoort te weinig, dat zal wel het argument zijn.
De keeper krijgt daar wel eens een rotsblok op zijn hoofdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Braga heeft lekkere spelers hoor
Tja in Nederland gaat dan de KNVB janken , zie Twentequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Goede scouting kun je wel wegstrepen. Zuid-amerika komt voornamelijk door de investeringsmaatschappijen die alles daar kopen en in Portugal dumpen. Win-win-win situatie.
De eerste ontelbaar, de tweede geen enkelequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Viel me ook wel op ja, na 1 wedstrijd lijkt hij al afgeserveerd, hoeveel zaadpotten heeft Siggy of Hoesen wel niet gespeeld
Zal wel krediet hebben omdat hij vorig seizoen in belangrijke potjes scoordequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee die mafkees uit Ijsland rost ze er allemaal in
Bazenstadionquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De keeper krijgt daar wel eens een rotsblok op zijn hoofd
Ik vind het ook naïef. KNVB loopt (terecht) te zeuren dat het 5 voor 12 is enz met de Nederlandse clubs in Europa. Maar zelf gooien ze de eredivisie niet gewoon open.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja in Nederland gaat dan de KNVB janken , zie Twente
Inderdaad, ff Siggy in de etalage. Jammer dat ie vervolgens zo kut speelt dat je hem alleen kwijt raakt als je hem snel bij de tegenstander in de spelersbus gooit als ze wegrijden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:40 schreef Smoofie het volgende:
Het is schijn, siggy moet gewoon weg, daarom speelt hij.
of dat de oplossing is, lijkt me nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind het ook naïef. KNVB loopt (terecht) te zeuren dat het 5 voor 12 is enz met de Nederlandse clubs in Europa. Maar zelf gooien ze de eredivisie niet gewoon open.
Verhuren aan AZquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Inderdaad, ff Siggy in de etalage. Jammer dat ie vervolgens zo kut speelt dat je hem alleen kwijt raakt als je hem snel bij de tegenstander in de spelersbus gooit als ze wegrijden.
AZ 2-3 Ajax JCS (Sigthorsson 1x, de gelijkmaker)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee die mafkees uit Ijsland rost ze er allemaal in
Geld van buitenaf is altijd welkom en zuid-amerikaantjes die geen 3 ton moeten verdienen bij RKC is wel grappig,quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
of dat de oplossing is, lijkt me niet
Vind het altijd lelijk als er geen tribunes overal rond het veld staanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:42 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Wel simpel stadion, gewoon 2 grote tribunes en that's it.
Ballen ketsen zo terug als je ze hoog over knaltquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:42 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Wel simpel stadion, gewoon 2 grote tribunes en that's it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |