Zeker wetenquote:
Ze zijn pas ander halve week bezig, ik doe zelfs langer over mijn onderhandelingen. Jij zou hetzelfde doen, alles rustig afwegen en de beste mogelijkheden proberen te bereiken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:10 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zolang Ajax daar intern een deadline aan stelt is dat toch prima? Wat is daar toch mis mee?
Normaal gesproken wel, nu een stuk minderquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:54 schreef Smoofie het volgende:
Ajax1 , sowieso niet serieus te nemen.
Welke faal?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Schijtlolligheden na die enorme faal van de volkskrant.
quote:
quote:Door een fout in het testsysteem voor de nieuwe website is een proefbericht met de kop 'Johan Cruijff overleden' vanochtend abusievelijk in de mobiele app van de Volkskrant verschenen.
Hoofdredacteur Philippe Remarque spreekt van een 'domme fout'. 'We zijn een nieuwe site aan het testen. Een van de technici heeft daar een verzonnen kop op gezet. Namens de Volkskrant bied ik mijn excuses aan aan Johan Cruijff en iedereen die hierdoor in verwarring is gebracht.'
Binnenkort lanceert de Volkskrant een nieuwe website en een nieuwe app. De werking van de app werd vanochtend getest met fictieve berichten. Een technicus verzon een grote gebeurtenis om een 'breaking news'-kop te testen. Per abuis verscheen een leeg bericht, met de kop 'Johan Cruijff overleden', ook op de huidige app van de Volkskrant.
Volkskrant was bezig met een testsite. Ook wat testberichtjes dus er ging iets mis. Berichtje dat Johan Cruijff zou zijn overleden.quote:
Ja puur om aandacht te trekken, dat zou met die kop wel gebeurenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volkskrant was bezig met een testsite. Ook wat testberichtjes dus er ging iets mis. Berichtje dat Johan Cruijff zou zijn overleden.
Nu vraag ik me af welke zandhaas het verzint om zulke testberichten te schrijven.
Lorem Ipsum is ze niet bekend blijkbaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volkskrant was bezig met een testsite. Ook wat testberichtjes dus er ging iets mis. Berichtje dat Johan Cruijff zou zijn overleden.
Nu vraag ik me af welke zandhaas het verzint om zulke testberichten te schrijven.
Ik kan het niet meer aan.twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 20-08-2014 om 00:01:12Vandaag in De #Telegraaf het echte en laatste nieuws over Samuel Eto'o. Komt hij wel of niet naar #Ajax ??? reageer retweet
heel veel niet meer, man o man wat een drama om die eto'oquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:01 schreef Gramulanion het volgende:
Ik kan het niet meer aan.twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 20-08-2014 om 00:01:12Vandaag in De #Telegraaf het echte en laatste nieuws over Samuel Eto'o. Komt hij wel of niet naar #Ajax ??? reageer retweet
Gewoon tot 05:00 opblijven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:01 schreef Gramulanion het volgende:
behalve sam van raalte, die weet dat er de komende dagen niks beslist wordtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal badend in het zweet vannacht, de mensen die deze tweet lezen.
Die belt inmiddels zo vaak met de zaakwaarnemer van Eto'o dat die gast depressief van Sammetje wordt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
behalve sam van raalte, die weet dat er de komende dagen niks beslist wordt
Heeft gewoon de achterbuurjongen van Eto'o aan de lijn gehadquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
behalve sam van raalte, die weet dat er de komende dagen niks beslist wordt
Sammetje kan ondertussen al zaakwaarnemer van al die zaakwaarnemers worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die belt inmiddels zo vaak met de zaakwaarnemer van Eto'o dat die gast depressief van Sammetje wordt.
Die komt gewoon niet, hebben we het gehad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:01 schreef Gramulanion het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |