Nee joh, je kijkt er ook op uit zelfs al is het niet warm. En ik word zo zen van tuinieren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Een tuin is net als een cabrio of een ligbad leuk voor 4 keer per jaar en de rest van de tijd heb je er alleen maar onderhoud of last van.
Vrouwen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Moeten ook gesnoeid en gemaaid worden
Af en toe een beetje mest enzo.
Goed voor je. Kijk maar naar mij, ik loop ook stapels trappen en kijk hoe gezond ik ben.quote:
Vooral de mest hè?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Moeten ook gesnoeid en gemaaid worden
Af en toe een beetje mest enzo.
Het is fijn midden in de winter of herfst.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
Zo vervelend is een ligbad toch niet?
Ja ok, maar het is ook wel een bron van onderhoud natuurlijk, of je moet het voor 90% volgooien met tegelsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, je kijkt er ook op uit zelfs al is het niet warm. En ik word zo zen van tuinieren.
Drankje erbij en een goed boekquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
Zo vervelend is een ligbad toch niet?
En blijkbaar uitzicht op Valetta bastionsquote:
Hoe vaak kan je in Nederland nu in de tuin zitten? Mijn balkon fungeert iig als vuilnisopslag bij gebrek aan containers.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar het is ook wel een bron van onderhoud natuurlijk, of je moet het voor 90% volgooien met tegels.
Volgens mij maak je er altijd veel minder gebruik van dan je van te voren denkt.
Dan nog. Ik heb nu een grote tuin en zou het niet willen missen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar het is ook wel een bron van onderhoud natuurlijk, of je moet het voor 90% volgooien met tegels.
Volgens mij maak je er altijd veel minder gebruik van dan je van te voren denkt.
Ik zie geen lekkere wijven. Nutteloos dus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En blijkbaar uitzicht op Valetta bastionsJe ochtendkoffie doen met dit uitzicht
[ afbeelding ]
* Barbusse gaat even bellen....
Vaak genoeg vind ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe vaak kan je in Nederland nu in de tuin zitten? Mijn balkon fungeert iig als vuilnisopslag bij gebrek aan containers.
Jij batst alleen op de keukentafel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef Cue_ het volgende:
Een bed heb ik wel.. maar gebruik ik nooit
Dan hadden ze die rassen niet moeten kweken. Van oudsher kunnen honden (wolven) gewoon klimmen). Die nep-honden (voornamelijk van die kleine gemuteerde katten) gewoon uit laten sterven.quote:
Ik lig 3~4x per week in badquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Een tuin is net als een cabrio of een ligbad leuk voor 4 keer per jaar en de rest van de tijd heb je er alleen maar onderhoud of last van.
Ik heb nog niet gebatst in m'n nieuwe huisquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef missbehavin het volgende:
Jij bats alleen op de keukentafel?
Is je goed recht hoor, ik zou het niet niet willen, maar het is geen must.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan nog. Ik heb nu een grote tuin en zou het niet willen missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |