Nee joh, je kijkt er ook op uit zelfs al is het niet warm. En ik word zo zen van tuinieren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Een tuin is net als een cabrio of een ligbad leuk voor 4 keer per jaar en de rest van de tijd heb je er alleen maar onderhoud of last van.
Vrouwen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Moeten ook gesnoeid en gemaaid worden
Af en toe een beetje mest enzo.
Goed voor je. Kijk maar naar mij, ik loop ook stapels trappen en kijk hoe gezond ik ben.quote:
Vooral de mest hè?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Moeten ook gesnoeid en gemaaid worden
Af en toe een beetje mest enzo.
Het is fijn midden in de winter of herfst.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
Zo vervelend is een ligbad toch niet?
Ja ok, maar het is ook wel een bron van onderhoud natuurlijk, of je moet het voor 90% volgooien met tegelsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, je kijkt er ook op uit zelfs al is het niet warm. En ik word zo zen van tuinieren.
Drankje erbij en een goed boekquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
Zo vervelend is een ligbad toch niet?
En blijkbaar uitzicht op Valetta bastionsquote:
Hoe vaak kan je in Nederland nu in de tuin zitten? Mijn balkon fungeert iig als vuilnisopslag bij gebrek aan containers.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar het is ook wel een bron van onderhoud natuurlijk, of je moet het voor 90% volgooien met tegels.
Volgens mij maak je er altijd veel minder gebruik van dan je van te voren denkt.
Dan nog. Ik heb nu een grote tuin en zou het niet willen missen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar het is ook wel een bron van onderhoud natuurlijk, of je moet het voor 90% volgooien met tegels.
Volgens mij maak je er altijd veel minder gebruik van dan je van te voren denkt.
Ik zie geen lekkere wijven. Nutteloos dus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En blijkbaar uitzicht op Valetta bastionsJe ochtendkoffie doen met dit uitzicht
[ afbeelding ]
* Barbusse gaat even bellen....
Vaak genoeg vind ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe vaak kan je in Nederland nu in de tuin zitten? Mijn balkon fungeert iig als vuilnisopslag bij gebrek aan containers.
Jij batst alleen op de keukentafel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef Cue_ het volgende:
Een bed heb ik wel.. maar gebruik ik nooit
Dan hadden ze die rassen niet moeten kweken. Van oudsher kunnen honden (wolven) gewoon klimmen). Die nep-honden (voornamelijk van die kleine gemuteerde katten) gewoon uit laten sterven.quote:
Ik lig 3~4x per week in badquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Een tuin is net als een cabrio of een ligbad leuk voor 4 keer per jaar en de rest van de tijd heb je er alleen maar onderhoud of last van.
Ik heb nog niet gebatst in m'n nieuwe huisquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef missbehavin het volgende:
Jij bats alleen op de keukentafel?
Is je goed recht hoor, ik zou het niet niet willen, maar het is geen must.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan nog. Ik heb nu een grote tuin en zou het niet willen missen.
Als ik op mn balkon wil zitten ligt die dus vol met stinkende vuilniszakken die ik nergens anders kwijt kan.quote:
Nog steeds niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gebatst in m'n nieuwe huis
Wat dacht je van de vuilnisbak ergens buiten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik op mn balkon wil zitten ligt die dus vol met stinkende vuilniszakken die ik nergens anders kwijt kan.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En blijkbaar uitzicht op Valetta bastionsJe ochtendkoffie doen met dit uitzicht
[ afbeelding ]
* Barbusse gaat even bellen....
Met de dieren vind ik het ook wel fijn. En als ik gek word van iedereen in huis, vlucht ik de tuin inquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is je goed recht hoor, ik zou het niet niet willen, maar het is geen must.
Die heb ik niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat dacht je van de vuilnisbak ergens buiten?
Dieren heb ik niet, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met de dieren vind ik het ook wel fijn. En als ik gek word van iedereen in huis, vlucht ik de tuin in
BBQ feestenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dieren heb ik niet, dus dat scheelt.
En ook geen koter, dus ja, waar heb ik een tuin voor nodig.
Je kan dus nog van de keukentafel etenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gebatst in m'n nieuwe huis
Nope. Moet elke vrijdag mn losse vuilniszakken aan de weg zetten. En die tot die tijd bewaren. En als ik het een keertje vergeet dan heb ik een dubbele stapel zakken.quote:
Vorig jaar heb ik de halve zomer op m'n balkon gebivakkeerd. Deze zomer niet, alleen in de lentequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe vaak kan je in Nederland nu in de tuin zitten? Mijn balkon fungeert iig als vuilnisopslag bij gebrek aan containers.
Eettafel zou kunnen, mits je de rotzooi eraf haalt.. maar liever niet, want die is niet van mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:42 schreef Belsezar het volgende:
Je kan dus nog van de keukentafel eten
Ook al verhuren ze woningen hier meestal gemeubileerd, vrouwen zijn doorgaans niet inbegrepenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie geen lekkere wijven. Nutteloos dus.
Ja, lijkt me heel erg leuk, maar hoevaak doe je dat?quote:
Owquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Nope. Moet elke vrijdag mn losse vuilniszakken aan de weg zetten. En die tot die tijd bewaren. En als ik het een keertje vergeet dan heb ik een dubbele stapel zakken.
De koter komt zelden in de tuin. Weer een pluspunt dusquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dieren heb ik niet, dus dat scheelt.
En ook geen koter, dus ja, waar heb ik een tuin voor nodig.
Je bent alleen, dan heb je toch niet meer dan één per week... toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Nope. Moet elke vrijdag mn losse vuilniszakken aan de weg zetten. En die tot die tijd bewaren. En als ik het een keertje vergeet dan heb ik een dubbele stapel zakken.
Wanneer komt Barb langs?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eettafel zou kunnen, mits je de rotzooi eraf haalt.. maar liever niet, want die is niet van mij![]()
Keukentafeltje zou ik niet doen, staat de magnetron/oven op enzo
Moet je dr stukjes kip ofzo in gooien, kijken hoe snel dat gaat stinkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
OwWat ranzig! Al moet ik zeggen dat ik volgens mij maar 1 vuilniszak per week vol maak. Dus no problem
Ik heb katten dus minimaal twee. Heerlijk, zo'n zak vol kattenpies op je balkon.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
OwWat ranzig! Al moet ik zeggen dat ik volgens mij maar 1 vuilniszak per week vol maak. Dus no problem
Gebakken of rauw?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Moet je dr stukjes kip ofzo in gooien, kijken hoe snel dat gaat stinken
Sowieso één zak vol kattenbaktroep al. En ongeveer eentje met normale zooi.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent alleen, dan heb je toch niet meer dan één per week... toch?
Katten wegdoenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb katten dus minimaal twee. Heerlijk, zo'n zak vol kattenpies op je balkon.![]()
Ik kan ze in de berging zetten maar dan gaan de muizen ze open krabben.
Erm...... Best wel met enige regelmaatquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, lijkt me heel erg leuk, maar hoevaak doe je dat?.
Wat een kutland. Wat doe je daar nog?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook al verhuren ze woningen hier meestal gemeubileerd, vrouwen zijn doorgaans niet inbegrepenMoet ik zelf regelen
Als je nou had gezegd dat de sauna altijd vol zit met lekkere wijven had je vast meer reacties gehadquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:44 schreef stbabylon het volgende:
Haakt er niemand in op mijn opmerking over een sauna in de achtertuin? Flauw...
Ja, dat ook, tikt dan aardig aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben nogal van het gemak, koop alles dus ook in blikjes qua drank etc, dan tikt het wel aardig aan qua afval elke keer, maar ik kan het elke dag dumpen gelukkig.
Ja, daar, maar in Nederland kan het nauwelijksquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm...... Best wel met enige regelmaat
Same here, maar toch heb ik dat nog niet (gelukkig)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben nogal van het gemak, koop alles dus ook in blikjes qua drank etc, dan tikt het wel aardig aan qua afval elke keer, maar ik kan het elke dag dumpen gelukkig.
Leve de achterdeur met kattenluikje. Alleen als het meer dan 24 uur hoost gaat ze nog op de bakquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Sowieso één zak vol kattenbaktroep al. En ongeveer eentje met normale zooi.
Ach ik doe bijna elke dag boodschappen incl draagtas en die gebruik ik dan weer als afvalzak, soort recyclingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same here, maar toch heb ik dat nog niet (gelukkig)
Al kan ik het ook elke dag dumpen
Dat zal af en toe gebeuren, maar voornamelijk met mijn eigen lekkere wijfquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je nou had gezegd dat de sauna altijd vol zit met lekkere wijven had je vast meer reacties gehad
Ik heb niet eens een bak staan, come hell and high water, ze doen het buitenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leve de achterdeur met kattenluikje. Alleen als het meer dan 24 uur hoost gaat ze nog op de bak
Mijn buiten is 3 verdiepingen lager met een portiek er tussen, das nie hendig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een bak staan, come hell and high water, ze doen het buiten
Ik denk dat ik gek zou worden zonder al het gedoe van kind en beesten onderhandquote:
Eens, maar deze kan je wel gewoon wegdoen en slaanquote:
Dat vind ik echt zo klote. Vorige tuin kapot gepist door katten van de buren, ik heb denk ik wel een stuk of 20 coniferen moeten kopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leve de achterdeur met kattenluikje. Alleen als het meer dan 24 uur hoost gaat ze nog op de bak
Nou ja....droog staan momenteel vooralquote:
Ik vind het ook gewoon aso als de buren last hebben van de kat van een ander.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo klote. Vorige tuin kapot gepist door katten van de buren, ik heb denk ik wel een stuk of 20 coniferen moeten kopen.
Niks gevonden op je full moon feestje?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja....droog staan momenteel vooral
Weird, ik heb 2 katten, die zelden echt de tuin uit gaan en alles groeit en bloeit gewoon hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo klote. Vorige tuin kapot gepist door katten van de buren, ik heb denk ik wel een stuk of 20 coniferen moeten kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan kledingmerken die voor volle vrouwen zijn of een submerk hebben voor fatties en dan van die dunne modellen gebruiken
hoe moet ik dan weten hoe dat op mij valt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn, da's wel een erg gratenhuis zeg
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Precies, ze leren er maar mee om gaan. Altijd dat gezeur over 'ik heb er last van'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon aso als de buren last hebben van de kat van een ander.
Zoals het hoort in deze reeks. Behalve voor degenen die verder zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zit net een week zonder ofzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot je te ver bent en in Leidsche Rijn zitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals het hoort in deze reeks. Behalve voor degenen die verder zijn.
Of je houdt ze lekker bij jezelf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, ze leren er maar mee om gaan. Altijd dat gezeur over 'ik heb er last van'.
Dat inderdaad, helemaal als ze in jouw tuin gaan schijten en pissen en de planten kapot makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon aso als de buren last hebben van de kat van een ander.
Mijn kat gaat de tuin niet uit en doet het alleen op de bak. Andere katten schop ik letterlijk en figuurlijk mn tuin uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat inderdaad, helemaal als ze in jouw tuin gaan schijten en pissen en de planten kapot maken
Er zijn grenzen aan verder.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tot je te ver bent en in Leidsche Rijn zit
Als je ook maar iets van tieten of een beetje een flinke tepel hebt dan valt dat jurkje al heel andersquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]Damn, da's wel een erg gratenhuis zeg
Wel dubbelopquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn kat gaat de tuin niet uit en doet het alleen op de bak. Andere katten schop ik letterlijk en figuurlijk mn tuin uit.
Juist omdat hij zo achterlijk bij haar valt vind ik hem al niet leukquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je ook maar iets van tieten of een beetje een flinke tepel hebt dan valt dat jurkje al heel anders
Ik heb er nu gelukkig geen last van maar mocht ik ooit weer eens ergens wonen waar katten van anderen alles kapot pissen neem ik wel een flinke grote hond en laat hem de hele dag loslopen in de tuin.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, ze leren er maar mee om gaan. Altijd dat gezeur over 'ik heb er last van'.
Heb geen grote tieten maar ze zouden er uit vallen bij die jurkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je ook maar iets van tieten of een beetje een flinke tepel hebt dan valt dat jurkje al heel anders
Dat was anderhalve week geledenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks gevonden op je full moon feestje?
Wat zeur je danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was anderhalve week geledenEn ja, een redhead.
Als zij voorover bukt zie je wss der tepels ook wel zittenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb geen grote tieten maar ze zouden er uit vallen bij die jurk
KAPOT!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals het hoort in deze reeks. Behalve voor degenen die verder zijn.
Zo lang al jaquote:
en al haar ribbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als zij voorover bukt zie je wss der tepels ook wel zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |