Dit zijn natuurlijk maar twee fragmenten, maar het lijkt erop dat deze jongen heel behoorlijk kan voetballen.quote:
Ah, oke. Helder.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:16 schreef Kenju het volgende:
Om de een of andere reden dacht ik dat het jaar was.
Van Hanegem wilde als trainer van FC Utrecht een 15jarige speler laten debuteren. Dat mag van de KNVB niet. Volgens mij moet je tegenwoordig 16 zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:16 schreef Kenju het volgende:
Is er geen minimale leeftijd dan? Om de een of andere reden dacht ik dat het jaar was.
Tja, je hele leven lang voor Volendam spelen is ook geen geruchtmakende carriere.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:02 schreef tong80 het volgende:
Z'n Wim Kras zou tegenwoordig op z'n 16e naar Chelsea gaan en nooit meer iets van vernemen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
En hij is niet eens een neger.
Zo ging dat destijds. Sjaak Swart en Coen Moelijn speelden alleen voor Ajax en Feijenoord. Je mocht voor het Bosman-arrest al blij zijn na een aflopend contract naar een andere club te mogen van je werkgever. Verder had ik voor zo'n carrière getekend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tja, je hele leven lang voor Volendam spelen is ook geen geruchtmakende carriere.
Jammer dat jonge spelers altijd zo gehyped worden. Na 15 wedstrijden al geselecteerd worden, op die leeftijd, slaat nergens op. Daar doe je zo'n knaapje ook echt geen plezier mee.quote:
Lees eens terug.quote:
Uiteraard interesse, maar de kerel heeft de clubs voor het uitkiezen.quote:
quote:'Real biedt vijftien miljoen voor Odegaard (15), Ajax grijpt mis'
02-08-14
Ajax kan de komst van Martin Ödegaard uit het hoofd zetten. De club was één van de in totaal dertig (!) clubs die informeerden naar het supertalent van Strömsgodset, maar moet hun meerdere waarschijnlijk erkennen in Real Madrid. Dat meldt Bild.
AjaxFanzone.NL
De pas vijftienjarige Ödegaard geldt als één van de grootste talenten ter wereld en maakte onlangs zelfs al zijn debuut in het eerste elftal van Strömsgodset, waardoor hij nu de jongste speler aller tijden is op het hoogste niveau van Noorwegen. De jeugdinternational werkte al proefperiodes af bij Bayern München, VfB Stuttgart en Manchester United, maar tot een transfer kwam het nog niet.
Real Madrid wil aan al die onzekerheid een einde maken en heeft aan Strömsgodset laten weten maar liefst vijftien miljoen euro te willen betalen voor het tienertje. Dit bod lijkt voor de Noorse club bij voorbaat niet af te slaan, maar het is nog onduidelijk of Ödegaard zelf open staat voor een overstap naar de Spaanse grootmacht.
Het is nog waar ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Uiteraard interesse, maar de kerel heeft de clubs voor het uitkiezen.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |