Wijven met standaard afzeik-antwoorden..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarop ik dus standaard zeg; "Vond het oude mooier en beter."
Waarom? wat is daar verkeerd aan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:15 schreef Spongeboss het volgende:
Jouw ouders zijn toch niet van die mensen die op zondag gaan bieden, heb er zo'n hekel aan als mensen dat bij mij doen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:19 schreef Werkman het volgende:
[..]
Waarom? wat is daar verkeerd aan?
Het gaat toch om het bedrag, kassa is kassa ook op Zondag of mis ik iets?
Nouja liever gewoon niet dat is een rust dag even geen geld aan mijn kop.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:19 schreef Werkman het volgende:
[..]
Waarom? wat is daar verkeerd aan?
Het gaat toch om het bedrag, kassa is kassa ook op Zondag of mis ik iets?
When money talks bullshit walks.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Nouja liever gewoon niet dat is een rust dag even geen geld aan mijn kop.
Teveel geldzaken vriend, ga eens lekker een dagje buiten wandelen of ga eens lekker iets doen wat geen geld kost. Een met de natuur prachtig is dat.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Teveel geldzaken vriend, ga eens lekker een dagje buiten wandelen of ga eens lekker iets doen wat geen geld kost. Een met de natuur prachtig is dat.
Ik dacht dat het Musashi was in je avatar, maar blijkbaar is het JEZUSSSSSsssss(!!!)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:15 schreef Spongeboss het volgende:
Jouw ouders zijn toch niet van die mensen die op zondag gaan bieden, heb er zo'n hekel aan als mensen dat bij mij doen.
Dat is verveling, gebrek aan uitdaging in het leven of het huwelijk is een sleur.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:20 schreef Leafeon672 het volgende:
Terechte klacht. Mensen die constant de drang hebben om hun interieur te veranderen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Musashi was in je avatar, maar blijkbaar is het JEZUSSSSSsssss(!!!)
Het is in ieder geval een beetje homofiel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:33 schreef Yi-Long het volgende:
Ah, Hannibal Barca..... nooit van gehoord
Hmm een Generaal uit Carthago in de tweede Punische oorlog, hij is het die met olifanten door de Alpen is getrokken om de Romeinen te verslaan. Helaas hebben de Romeinen later alles vernietigd van Carthago.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:33 schreef Yi-Long het volgende:
Ah, Hannibal Barca..... nooit van gehoord
Hij had jou laten kruisigen dat is zeker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een beetje homofiel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |